Telecom News - טוויטר משיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי לעסקים קטנים ובינוניים בארץ

טוויטר משיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי לעסקים קטנים ובינוניים בארץ

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> טוויטר משיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי לעסקים קטנים ובינוניים בארץ
טוויטר משיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי לעסקים קטנים ובינוניים בארץ
מאת: מערכת Telecom News, 13.5.14, 11:37טוויטר
 
עסקים קטנים ובינוניים יכולים להגדיל את ההשפעה של פעילויות השיווק שלהם בטוויטר בעזרת פרסומות בשירות עצמי.
 
החל מהיום, עסקים קטנים ובינוניים בישראל יכולים להגביר את השפעת פעילויות השיווק שלהם בטוויטר בעזרת פרסום בשירות עצמי, לרבות ציוצים (Tweets) וחשבונות (Accounts). פלטפורמת הפרסום, שמושקת היום גם בדרום  אפריקה, פועלת כבר בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד ויפן.

טוויטר מתעדכן באופן מידי, הוא ציבורי, ידידותי לאלו המתכתבים ובעל תפוצה רחבה. לטוויטר, מעל 255 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם והיא נמצאת בשימוש ע"י חברות בעולם כדי ליצור קשר עם לקוחות קיימים ולהגיע לקהלים חדשים. חברות ישראליות כבר משתמשות בטוויטר כדי ליצור קשר עם לקוחותיהן ולשווק את עצמן באופן אורגני.

ממחקר של טוויטר עולה, שהיא עוצמתית במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים, כאשר 72% מהאנשים העוקבים אחר עסק קטן או בינוני בטוויטר ירכשו מבית עסק זה, ו-30% מהעוקבים אחר עסק קטן או בינוני בטוויטר ימליצו עליו.

עסקים ישראליים המשתמשים בפרסום בשירות עצמי יכולים כעת ליהנות מציוצים מקודמים (Promoted Tweets) ומחשבונות מקודמים (Promoted Accounts).

טוויטר מספקת גם מחקר אנליטי עבור עסקים קטנים ובינוניים כדי לעקוב אחר ביצועיהם בטוויטר, ללמוד יותר אודות התנהגות הלקוחות ולהתאים את הקמפיינים הפרסומיים שלהם, בכדי לקבל תוצאות טובות יותר.

בארי קולינס, מנהל תחום העסקים הקטנים-בינוניים לשווקי  EMEA - Europe, Middle East, Africaבטוויטר: "אנו שמחים להשיק את פלטפורמת הפרסום בשירות עצמי של טוויטר בישראל. עם יותר מ-500 מיליון ציוצים ביום ו-255 מיליון משתמשים פעילים, אנשים פונים לטוויטר כדי להתקרב לדברים החשובים להם, בין אם אלו חדשות המשפיעות על חייהם או העסקים בקרבת מקום מגוריהם. בדרך זו עסקים קטנים ובינוניים בישראל מייצרים זיקה חזקה בין המסרים שלהם לדברים המשמעותיים ביותר ללקוחות בזמן אמת, בישראל או בכל מקום אחר ברחבי העולם".

עסקים מפרסמים משלמים רק אם משתמש טוויטר מייצר קשר עם אחת מהפרסומות שלהם, ע"י מעקב אחר החשבון המפרסם, ציוץ חוזר או תשובה לציוץ מקודם או לחיצה על קישור או תוכן באתר. עסקים המפרסמים מקבלים גישה לכלי דיווח מפורטים המאפשרים מעקב קפדני אחר ההוצאות והביצועים של הקמפיין הפרסומי וכאלו המספקים שליטה בזמן אמת על התקציב הכולל, על ההוצאה היומית והמכרז המוצע.

לקבלת פרטים נוספים אודות פרסום בשירות עצמי של טוויטר וטיפים לגבי כיצד להפיק את המרב מנוכחות בטוויטר, ניתן להירשם ב-ads.twitter.com ולעקוב אחר @TwitterIL_SME..

כדי לסייע בהבנת הערך של טוויטר עבור עסקים קטנים ובינוניים, חברת המחקר הגלובלי Market Probe International סקרה 500 אנשים מעל גיל 18, מכמה חתכים אנכיים בארה"ב ובבריטניה, העוקבים כעת אחר טוויטר לעסקים קטנים ובינוניים. מהתוצאות עולה כי:
  • 86% מהמשיבים אמרו, שסביר יותר שהם יבקרו בעסק קטן-בינוני אם חבר ממליץ להם.
  • שליש (34%) מהמשיבים אמרו, שהם יצרו קשר עם עסק קטן-בינוני לאחר שנחשפו למודעה שכללה את הקישור לחשבון הטוויטר שלו.
  • 32% מהמשתמשים, שנחשפו לציוץ מקודם הרלוונטי לתחומי העניין שלהם המקודם על ידי עסק קטן-בינוני טענו, שיבקרו באותו עסק.
 כאמור, עסקים בישראל המשתמשים בפלטפורמת הפרסום בשירות עצמי יכולים כעת ליהנות מציוצים מקודמים ומחשבונות מקודמים:

ציוצים מקודמים (Promoted Tweets) – ציוצים מקודמים מופיעים בתוך קו הזמן (Timeline) של המשתמש או בתוצאות החיפוש בדיוק כמו ציוץ רגיל, ללא קשר למכשיר, בין אם הוא מחשב שולחני או מכשיר נייד. ע"י שימוש באלגוריתמים המתאימים והבנה של תחומי העניין של כל משתמש, ניתן למסור ציוצים מקודמים הרלוונטיים למשתמש מסוים. מפרסמים יכולים לפלח את סוג המשתמשים על בסיס תחומי עניין. ציוצים מקודמים הם בתשלום-תמורת-ביצועים ומתומחרים באמצעות מכירה פומבית.
 
מקודמים (Promoted Accounts) – חשבונות מקודמים מופיעים במבנה ובמקום דומים לאלה של חשבונות המוצעים ע"י מנוע ההמלצות Who to Follow. חשבונות מקודמים מספקים למפרסמים דרך לפתח קהילת משתמשים המביעים עניין בעסק, במוצרים או בשירותים שלהם. החשבונות המקודמים משולמים על בסיס תשלום-לפי-ביצועים ומתומחרים באמצעות מכירה פומבית.
 
כל עסק ישראלי יכול לפרסם באמצעות שימוש בפלטפורמת הפרסום בשירות עצמי, כאשר התשלום נעשה בכרטיס אשראי. עלות המודעה תלויה בשני דברים: מה הסבירות שמשתמשים יעסקו בתוכן (כדי להבטיח שמשתמשים רואים רק את המודעות הרלוונטיות), וכיצד עסק בוחר להתמקד בחברות מסוימות. עסקים מפרסמים מקבלים גישה למחקר אנליטי מפורט המתעדכן בזמן אמת ולכלי דיווח המאפשרים להם לעקוב אחר ההוצאה וביצועי מסע הפרסום שלהם, לתת לעסקים שליטה בזמן אמת על התקציב הכולל, ההוצאה וההצעה היומית. עסקים המשתמשים בפלטפורמה מחויבים רק כאשר אנשים עוקבים אחר החשבון המקודם שלהם או עושים retweet, מגיבים, מסמנים אותו כמועדף או לוחצים על ציוצים מקודמים. עסקים לא ישלמו עבור כל פעילות אורגנית בטוויטר.
 
מיקוד – מפרסמים יכולים להתמקד באנשים בעזרת מגוון אפשריות מיקוד הכוללות:

מיקוד לפי מילות מפתח בקו הזמן (Timeline) – אנשים מביעים רצונות וצרכים בטוויטר בכל עת. מיקוד לפי מילות מפתח בקו הזמן מאפשר להגיע למשתמשי טוויטר על בסיס מילות המפתח בציוצים האחרונים שלהם והציוצים שמשתמשים היו מעורבים בהם לאחרונה.

מיקוד לפי תחומי עניין – הקהילה נלהבת לגבי כל דבר החל מנעליים ועד לשבבים. ניתן  לסייע למצוא את הקהל המושלם ע"י שימוש במאות יעדי עניין שונים.

מיקוד לפי גיאוגרפיה – טוויטר נמצא בשימוש כמעט בכל מדינה בעולם וזמין ביותר מ-35 שפות. ניתן להגיע לקהל גלובלי או לקבל מקומי במיוחד. יש  כלים למיקוד לפי מדינה או אזור עירוני.

מיקוד לפי מכשיר – 76% ממשתמשי טוויטר נכנסים באמצעות המכשיר הנייד שלהם. מודעות טוויטר מאפשרות למקד את המודעות  לאנדרואיד, iOS או בלקברי.

מיקוד לפי מגדר – אם יש מוצר או שירות המתאימים יותר לגברים או אולי לנשים? ניתן להגיע לכל אחד מהם או לשניהם בעזרת מיקוד מגדרי.

התמקדות במשתמשים דומים לעוקבים -  טוויטר מסייעת לעסקים למצוא עוד עוקבים בדיוק כמוהם.
 
טיפים מרכזיים לעסקים קטנים בטוויטר:
 
מצא את קולך – אל תפחד לתת לאישיות שלך לצאת החוצה, או לאישיות של העובדים שלך. כמובן, ישנם סגנונות עסקים שונים כך שיהיה עליך למצוא את הכיוון שמתאים לעסק וללקוחות שלך.
 
בצע ניטור – חקור את השיחה המתרחשת בטוויטר סביב החברה, המוצרים והמתחרים שלך.
 
צור קשר – השתמש בטוויטר כדי להעביר תובנות ומידע אודות החברה שהלקוחות שלך אינם יכולים למצוא בעצמם. שאל את העוקבים שלך שאלות והקשב להערות בונות.
 
השב – השב כאשר אנשים מצייצים לגביך. סמן כמועדפים ובצע retweet להודעות חיוביות והודה לאלה התומכים בך. אל תתעלם מציוצים רק מכיוון שהם ביקורתיים – טפל בבעיות אם ניתן וחפש משובים חיוביים כדי לשלבם. שיחות מסוימות יש להעביר לשיחה לא מקוונת או שניתן להמשיך אותן באופן פרטי בעזרת ההודעות הישירות של טוויטר.
 
שמור על רעננות ותגובה בזמן אמת – אופיו של טוויטר ככלי בזמן אמת יוצר חיי מדף קצרים לתוכן, לכן צייץ לעתים קרובות ולגבי נושאים רלוונטיים.
 
הצע ערך בלעדי – ערך משמעותו יכולה להיות דברים שונים עבור אנשים שונים. עבור חלקם, זהו ידע או תובנות שנונות, עבור אחרים אלה הן הנחות ומבצעים מיוחדים. גלה מה אוהב הקהל שלך ותפור את הציוצים שלך בהתאם. לא הכל צריך להיות קשור למוצרים או לחברה שלך.
 
צייץ משהו שניתן לשתף אותו – אנשים מתעסקים יותר עם תוכן מעניין. צרף תמונה או שאל שאלה.
 
הגבר את המסר שלך – לאחר שקבעת את נוכחותך בטוויטר, מוצרים מקודמים יכולים לסייע לך לקבל יותר עוקבים ולהגיע ללקוחות נוספים. חבילת שירותי הפרסומות של טוויטר מסייעת להגיע ליותר מתוך האנשים הנכונים כדי לבנות קהילה, לשתף את קולך, להחזיר לקוחות ותיקים ולצרף אנשים חדשים.
 
טוויטר

 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share