Telecom News - תחרות החדשנות של מסטרקארד עם IATI ותאגיד הפיננסים סיטי יוצאת לדרך

תחרות החדשנות של מסטרקארד עם IATI ותאגיד הפיננסים סיטי יוצאת לדרך

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תחרות החדשנות של מסטרקארד עם IATI ותאגיד הפיננסים סיטי יוצאת לדרך
 תחרות החדשנות של מסטרקארד עם IATI ותאגיד הפיננסים סיטי יוצאת לדרך
מאת: מערכת Telecom News, 21.5.14, 21:23תחרות סטארטאפים
 
מיזמים הפועלים בתחומי התשלומים האלקטרוניים והשירותים הפיננסיים יכולים לזכות ב-25,000 דולרים, וביקור במעבדות של סיטי ומסטרקארד בדאבלין באירלנד. מועד אחרון להגשת מועמדות הוא 30.9.14.
 
חברת מסטרקארד, תאגיד הפיננסים סיטי והאיגוד הישראלי לטכנולוגיות מתקדמות (IATI) השיקו היום את המחזור השלישי בתחרות החדשנות בתחומי הטכנולוגיה הפיננסית. התחרות פתוחה למיזמים העוסקים בפיתוח פתרונות חדשניים במגזר השירותים הפיננסיים והתשלומים האלקטרוניים, שמצויים בשלבי פיתוח מוקדמים. התחרות הושקה היום בידי גארי ליונס, מנהל החדשנות העולמית של מסטרקארד העולמית ודבי הופקינס, מנהלת החדשנות של סיטי ויו"ר Citi Ventures, במהלך כנס MIXiii  של IATI (אתר Telecom News הוא בין נותני החסות לכנס זה).
 
המיזם הזוכה יקבל פרס כספי בגובה 25,000 דולרים וישתתף במחזור השלישי של האקסלרטור של סיטי, האקסלרטור הראשון בתחום הטכנולוגיה הפיננסית בישראל. בנוסף, המיזם הזוכה יבקר במעבדות הפיתוח של סיטי ושל מסטרקארד בדאבלין באירלנד, ביקור בשווי של 10,000 דולרים הממומן ע"י סיטי. הצטרפות לאקסלרטור תאפשר לסטארטאפ הזוכה חשיפה ייחודית לידע ממומחי סיטי ומסטרקארד בתחומים רלוונטיים והכרות אישית עם מנהלים בכירים של הקבוצה בעולם. בנוסף, 3 המקומות הראשונים בתחרות יזכו להצטרף לאיגוד IATI ללא תשלום לתקופה של שנה, וייהנו מחשיפה לרשת החברים של האיגוד.
 
עד כה, זוכת התחרות בשנת 2012 , KitLocate, שנוסדה רק שנה קודם לכן ובזמן בחירתה העסיקה 4 עובדים בלבד, נמכרה בשנת 2013 לחברת יאנדקס הרוסית.
 
המועד האחרון להגשת מועמדות הוא 30.9.14, ולאחר מועד זה יבחרו 10 מיזמים, שיעלו לשלב הגמר, שיערך במהלך חודש נובמבר. העולים לגמר והזוכים ייבחרו בידי ועדה, שתורכב מאנשי מקצוע ב-IATI, חברות מסטרקארד וסיטי וכן מפאנל שופטים, שיכלול בכירים בענף הטכנולוגיה הישראלי. הקריטריונים לפיהם יבחנו המיזמים כוללים, אך אינם מוגבלים, להיתכנות הטכנולוגית, המודל העסקי, הרכב הצוות, שוק היעד ובידול מול המתחרים.
 
דניאל כהן, מנכ"ל מסטרקארד ישראל: "זו השנה השלישית, שמסטרקארד מקיימת את תחרות החדשנות שלה וגם השנה אנו מצפים להתפעל שוב מהחדשנות הישראלית בתחומי הטכנולוגיה הפיננסית. זוכות התחרות בשנים הקודמות הוכיחו, שהבחירה בהן הייתה מוצדקת ורק חיזקו את אמונתנו ביכולתה של התחרות לזהות חברות פורצות דרך. כחברה המובילה חדשנות בתחום התשלומים האלקטרוניים, טבעי, שנחפש בישראל שותפים לדרך".
 
קרין מאיר רובינשטין, מנכ"לית IATI: "כגוף המקבץ את פעילות תעשיית הטכנולוגיה בישראל, אנו שמחים לראות, שגופים פיננסיים בינלאומיים ממשיכים לגלות את המובילות הישראלית בתחומי הטכנולוגיה הפיננסית ומסייעים למיזמים הישראלים לפרוץ לעולם. שיתוף הפעולה הנוכחי בין 2 גופים פיננסיים מובילים כמסטרקארד וסיטי הוא עדות נוספת לחשיבות, שהם רואים בחשיפה לטכנולוגיה ישראלית".
 
ארנית שנער, מנהלת האקסלרטור של סיטי בישראל: "בשנה האחרונה ועם השקת המחזור השני של האקסלרטור, אנו רואים גידול מרשים בכמות ואיכות הרעיונות והטכנולוגיות בתחום הטכנולוגיה הפיננסית בישראל. אנו שמחים לקחת חלק פעיל ומוביל בהפיכתה של תעשיית הפינטק בישראל לתעשייה צומחת ומשמעותית". 
 
פרס כספי



 
 
Bookmark and Share