Telecom News - ביטקוין יגבר על PayPal בנפח טרנזקציות בדולרים ברכישות כבר בקרוב

ביטקוין יגבר על PayPal בנפח טרנזקציות בדולרים ברכישות כבר בקרוב

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> ביטקוין יגבר על PayPal בנפח טרנזקציות בדולרים ברכישות כבר בקרוב
ביטקוין יגבר על PayPal בנפח טרנזקציות בדולרים ברכישות כבר השנה
מאת: מערכת Telecom News, 24.5.14, 11:26ביטקוין

הביטקוין מתקרב במהירות לרמה היומית של תשלומי רכישה באינטרנט של PayPal, ותוך שנה-שנתיים יעלה גם על נפח התשלומים בדולרים של שאר חברות התשלומים כמו ויזה, מאסטרקארד ואמריקן-אקספרס.

ראשונים לדווח: קרן Laureate מקליפורניה המנהלת 5 מיליארד דולרים בהשקעות,  טוענת, שהביטקוין ממצב עצמו במהירות כמטבע לשימוש גלובלי וכמטבע לביצוע מהיר לתשלומי רכישה באינטרנט, כרגע בטרנזקציות של כ-300 מיליון דולרים ליום לעומת 315.3 מיליון דולרים ליום ב-PayPal עפ"י Statistic Brain.

Peter Tasca מנכ"ל Laureate טוען, שהגיע הזמן להכיר בביטקוין המגלגל כל יום נפח כה גדול בטרנזקציות. יש לו כבר נפח גדול יותר מ-Western Union והוא יעבור את PayPal כבר השנה.

Chaya Hendrick מנכ"ל Smartmetric מוסיף, שתוך שנה-שנתיים יעלו נפחי הטרנזקציות של הביטקוין מעל לאלה של חברות תשלומים נוספות כמו Discover, Visa, Mastercard ו-American Express.

מספר הסוחרים בעולם המקבלים ביטקוין הולך וגדל מיום ליום. בעת כתיבת שורות אלו, ערך הביטקוין עומד על 517.5  דולרים עפ"י אתר Coinmarketcap.com. קרן Laureate מעריכה, שהערך יגדל ב-50% בעתיד הקרוב בד בבד עם הגידול בפופולריות שלו לרכישות באינטרנט.

eBay רואה בביטקוין "מתחרה פוטנציאלי" ל-PayPal,  אך PayPal גובה עמלה של 2-3% על עיבוד התשלומים. John Donahoe מנכ"ל eBay הודיע זה מכבר, שהוא "שוקל" אינטגרציה של ביטקוין ב-PayPal.

עדכון 25.5.15, 02:40: הערכה של הקרן לגבי הביטקוין בהתייחס לערך טרנזקציות יומי המתקרב ל-300 מיליון דולרים מתבססת על הנתונים באתר BitcoinWatch.

According to http://www.bitcoinwatch.com the daily average of bitcoins trading in US dollar transactions is nearly US$300 million
 



 
 
Bookmark and Share