Telecom News - One1 רוכשת שליטה ב-Balink הישראלית

One1 רוכשת שליטה ב-Balink הישראלית

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> One1 רוכשת שליטה ב-Balink הישראלית
One1 רוכשת שליטה ב-Balink הישראלית
מאת: חיים חביב, 8.6.14, 14:50שי אוזן
 
קבוצת One1 רוכשת 60% מהאחזקות ב-Balink בתמורה למיליוני ₪. היא תרחיב את עסקיה בתחומי המובייל, הפלטפורמה החברתית והיישומים הארגוניים מבוססי הענן.
 
קבוצת One1 הודיעה היום על הסכם לרכישת השליטה בחברת Balink הישראלית - שותפה עסקית של Salesforce המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות ושירותים עסקיים לענן, מבוססי פלטפורמות Salesforce. הרוכשת נמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה והאינטגרציה והכנסתה השנתית כמיליארד ₪. חברי ההנהלה הנוכחית ימשיכו בתפקידם, ללא שינוי,  והחברה תשנה את שמה ל-One1Link.
 
שי אוזון, (בתמונה למעלה), מנכ"ל חברת One1: "אנו רוכשים חברה המבוססת על הון אנושי מובחר ו-DNA המתאים לנו מאוד. Balink צברה ניסיון רב בביצוע פרויקטים בסביבת הענן של Salesforce. יחד עם הניסיון של One1 בביצוע פרויקטי אינטגרציה, הופכת One1Link לשחקן משמעותי בתחום ה-Salesforce ופלטפורמות הפיתוח של Force.com. הרכישה תאפשר לנו להציע ללקוחותינו דרכים חדשות למינוף השקעותיהם במחשוב ענן, ותרחיב את אחיזתה של חברת One1 בתחומי המובייל, הפלטפורמות החברתיות והיישומים הארגוניים מבוססי הענן".
 
יניב פרטוקיניב פרטוק, (בתמונה משמאל), מנכ"ל Balink: "איחוד יכולות One1 ו-Balink מהווה כוח טכנולוגי מוביל עם צוות המפתחים הגדול והמקצועי ביותר בתחום ה-Salesforce בישראל, ועם ניסיון עשיר בפרויקטים בתחום זה בישראל ובחו"ל".
 
סמי כהן, CTO, Balink: "החיבור עם One1 יאפשר ליצור סינרגיה בין תחומי מפתח בהם ל-One1 מומחיות, כגון ERP, BI וממשקים, לבין המובילות של Balink ב-Salesforce ובטכנולוגיות ענן, ולתת כתוצאה מכך מענה לצרכים מגוונים של לקוחות בסביבה הטרוגנית".
 
ONE1



 
 
Bookmark and Share