Telecom News - Voiceitt זכתה בתחרות הסטארטאפים בכנס Israel Mobile Summit 2014

Voiceitt זכתה בתחרות הסטארטאפים בכנס Israel Mobile Summit 2014

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Voiceitt זכתה בתחרות הסטארטאפים בכנס Israel Mobile Summit 2014
 Voiceitt זכתה בתחרות הסטארטאפים בכנס Israel Mobile Summit 2014
 מאת: מערכת Telecom NewsVoiceitt Logo, 11.6.14, 23:10
 
החברה מפתחת פתרון חדשני, שיאפשר למיליוני אנשים ברחבי העולם הסובלים מקשיי דיבור לתקשר בקלות באמצעות הקול שלהם, ע"י תרגום הדיבור המשובש לדיבור תקין.
  
למעלה מאלף איש הגיעו אתמול לאירוע הגדול ביותר של תעשיית המובייל בישראל, Israel Mobile Summit 2014, שנערך השנה במתחם הכנסים של יס פלאנט בראשון לציון. במסגרת הכנס התקיימה, כמדי שנה, תחרות חברות סטארטאפ ישראליות בתחום המובייל. לגמר עלו 6 סטארטאפים כפי שדיווחנו – כאן, ובמקום הראשון זכתה חברת ההזנק Voiceitt

Voiceitt זוכה שוב במקום ראשון (דיווח על הזכייה הקודמת מלפני כשבועיים - כאן, בתחרות של דויטשה טלקום.

החברה מפתחת פתרון חדשני, שיאפשר למיליוני אנשים ברחבי העולם הסובלים מקשיי דיבור לתקשר בקלות באמצעות הקול שלהם, ע"י תרגום הדיבור המשובש לדיבור תקין. הפתרון יהיה שמיש על מכשירים ניידים ולבישים ויאפשר לאנשים הזקוקים לו לתקשר בטבעיות עם כל אדם ובכל מקום. הגישה החדשנית תאפשר לשפר באופן משמעותי את איכות חייהם של מיליוני אנשים.

Voiceitt הוקמה ב-2012 על ידי דני ויסברגמנכ"ל Voiceitt (בתמונה משמאל) וסטס טיומקין (בוגרי טכניון), שהבינו, שהממשק הקולי יהפוך לדומיננטי בשנים הקרובות בהפעלת מחשבים ניידים ולבישים, אך אין טכנולוגיה, שתומכת באנשים עם קשיי דיבור. אגב, החברה נכנסה לאחרונה לחממה של פרטנר, Orange 4G innovation lab, כמפורט כאן

החברה רשמה 4 פטנטים, גייסה 450 אלף דולרים מהמדען הראשי וממשקיעים פרטיים ועובדת בשיתוף פעולה עם בתי חולים, אוניברסיטאות ואגודות לצרכים מיוחדים בישראל, אירופה וארה"ב.

בחברה מסבירים, שמתוך היכרות אישית בצורך הקריטי של האדם בעל דיבור משובש לתקשר והתייעצות עם אנשי מקצוע (קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק), פותח פתרון פורץ דרך בתחומו, שרותם טכנולוגיות קול חדשניות לטובת יצירת פתרונות, שישפרו באופן משמעותי את חייהם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים (קושי בדיבור, מוטוריקה וקוגניציה).
 
כ-1.5% מאוכלוסיית העולם הם בעלי מוגבלות בדיבור, הנובעת ממגוון רחב של מצבים רפואיים כגון: שיתוק מוחין, שבץ, פרקינסון, ALS וסרטן גרון. כיום ישנם מספר פתרונות המנסים לאפשר תקשורת עבור אנשים עם מוגבלות בדיבור כגון: זהוי תנועת ראש, זיהוי תנועת עיניים, לוחות תקשורת ומתגים. כל הפתרונות הללו עוקפי דיבור ולכן מסורבלים, לא טבעיים ויקרים.
 
Voiceitt פיתחה גישה חדשנית המאפשרת לאנשים לתקשר בצורה טבעית באמצעות הקול שלהם עצמם, ובכך גם לעודד את הדיבור ושיפורו. באמצעות הדיבור למכשיר הנייד או הלביש, הקול של המדבר נקלט ע"י המכשיר, וטכנולוגיית Pattern matching חדשנית ולא תלוית שפה (מוגנת פטנט) מזהה את הדיבור ומתרגמת לדיבור ברור.
עוד על החברה: http://www.youtube.com/watch?v=6-rng3rGYws

החברות הנוספות, שהשתתפו בתחרות:

Compoze היא אפליקציה לטאבלט המאפשרת לכל אחד ליצור מוזיקה בקלות בעזרת חברים וכלל קהילת היוצרים אונליין.

Drupe הופכת אינטראקציות במובייל לקלות ואינטואיטיביות. חיוג, שליחת הודעה, שיתוף תוכן ועוד הופכות לפעולה המתבצעת ב-Swipe בודד.

Feedsme הוא כלי עבודה שימושי לעסקים בעידן החדש והנייד המאפשר להם לקבל ולפעול על בסיס תובנות והתראות משירותי הענן שלהם בזמן אמת. ע"י התחברות פשוטה וניתוח שירותי הענן של העסק, מאפשרת האפליקציה למנהלים ועובדים כלי בינה עסקית פרקטי וידידותי.

Screemo מחברת מותגים וארגונים לקהל שלהם בזמן אמת בכל מקום בו הוא נמצא, ע"י שימוש בקמפיינים אינטראקטיביים בין טלפונים סלולריים לכל מסך דיגיטלי. החברה פועלת בארה"ב ובאירופה עם מותגים כגון מדיסון סקוור גרדן, מיקרוסופט ומכבי תל אביב בכדורסל.

Breezometer  היא אפליקציה מבוססת מיקום המראה  את זיהום האוויר בסביבה בזמן אמת, מתריעה על זיהום אוויר גבוה במיקומים, שהוגדרו, מספקת פתרונות אישיים לצמצום החשיפה ולראשונה ממפה את זיהום האוויר בכל נקודה בישראל.

פרטים נוספים על הכנס: http://www.israelmobilesummit.com
 



 
 
Bookmark and Share