Telecom News - על כנס התוכנה השנתי של יבמ בתל-אביב

על כנס התוכנה השנתי של יבמ בתל-אביב

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> על כנס התוכנה השנתי של יבמ בתל-אביב
על כנס התוכנה השנתי של יבמ בתל-אביב
מאת: חיים חביב, 15.6.14, 23:20דיוויד בלט
 
יבמ הציגה בישראל את מגוון פתרונותיה בעולמות המובייל, הענן, שיווק דיגיטאלי, ניתוח אנליטי ו- Big Data ושיתפה את משתתפי הכנס בדבר חזונה.
 
למעלה מאלף מפתחי תוכנה, מומחים ומנהלי עסקים נטלו חלק בסוף השבוע החולף בכנס התוכנה השנתי, שערכה יבמ בתל אביב. המשתתפים הכירו מקרוב את סל המוצרים המעודכן של החברה והתרשמו מחזונה בעולמות הענן, המובייל, הניתוח האנליטי ו-Big Data, השיווק הדיגיטלי ופלטפורמות הפיתוח. המשתתפים קיבלו סקירות מקיפות, שהציגו את האסטרטגיה והפתרונות של IBM בתחומים אלה, לצד סיפורי הצלחה של לקוחות ושותפים עסקיים של יבמ. בתערוכת ענק, שהתקיימה במקביל לכנס, הוצגו והודגמו מגוון הפתרונות ע"י יבמ ושותפיה העסקיים.
 
ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל, ציין, שעולם הטכנולוגיה שרוי בעידן של אי נוחות ואי ודאות. אנשים מתלבטים האם הסיבה למעבר לענן היא ניסיון להורדת מחיר או שאיפה לחדשנות או שילוב ביניהם: "אנו יודעים, שהלקוחות דורשים מאתנו לטפל ב-Big Data כדי לספק להם התאמה אישית. כולם מצפים להתאמה אישית ועדיין לשמירה על הפרטיות. בעולם המובייל, יש הכרח להתייחס לאבטחת מידע ולבעיות סייבר".
 
דייוויד בלאט (בתמונה למעלה), מאמן הכדורסל האגדי של מכבי תל אביב, הרצה על ניהול, אימון ומנהיגות. בלאט, שרשם לאחרונה זכיה בתואר המשולש - גביע, גביע אירופה ואליפות המדינה - הוכיח בקיאות רבה גם בעולם המחשוב. בלאט הביא עמו את גביע היורוליג  ושיתף את הצופים בחוויות הערב הקודם, במשחק המכריע מול מכבי חיפה:  "אנו במשחק אליפות, מינוס שבע, רצים על אדים, ואני מחפש פתרונות. איפה לעזאזל היה ווטסון ואיפה היה הענן כשצריך אותם", שאל וגרף מחיאות כפיים סוערות ממאות אנשי המקצוע, שגדשו את האולם.
 
מארי וויק מארי וויק (בתמונה משמאל), הדוברת המרכזית באירוע, והמנהלת הכללית של מיזם MobileFirst ועסקי הענן של יבמ, הציגה את התפיסה והחזון של יבמ בתחומי המובייל והענן, וציינה, שהכלים החדשים נועדו לסייע לעסקים בהאצת האימוץ וההטמעה של אסטרטגיית מובייל ככלי לצמיחה עסקית. סל מוצרי MobileFirst  הוא המקיף מסוגו בתעשייה ומשלב תוכנה לפיתוח יישומים, ניתוח אנליטי, פתרונות בתחומי האבטחה של משתמשים ויישומים ניידים, שירותים מבוססי ענן ושירותי ייעוץ המלווים את מכלול שלבי הפיתוח והיישום של מערך המובייל הארגוני.
 
אורח מרכזי נוסף בכנס ג'ונתן ווייסלר ג'ונתן ווייסלר (בתמונה משמאל), מנהל סופטלייר אירופה,מהספקים המובילים בעולם תשתיות הענן, שנרכש אשתקד ע"י יבמ, ציין את ההשקעה הגדולה, כ-1.2 מיליארד דולרים, שהעמידה יבמ להרחבת פריסת מרכזי עיבוד נתונים ושירותי ענן שלה ברחבי העולם.

כן סקר את מגוון פתרונות יבמ בתחום: החל מתשתיות, עבור דרך פלטפורמות פיתוח ועד ליישומים עסקיים מוכנים במגוון תחומי תעשייה.
 
IBM



 
 
Bookmark and Share