Telecom News - פאנאיה הישראלית בשת"פ אסטרטגי עם דלויט

פאנאיה הישראלית בשת"פ אסטרטגי עם דלויט

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> פאנאיה הישראלית בשת"פ אסטרטגי עם דלויט
פאנאיה הישראלית בשת"פ אסטרטגי עם דלויט
מאת: חיים חביב, 22.6.14, 21:00Panaya Logo
 
דלויט תיישם בקרב לקוחותיה טכנולוגיה של פאנאיה להטמעה מהירה של שינויים ועדכונים בתוכנות ארגוניות מבוססות אורקל.
 
דלויט - חברת ייעוץ בינלאומית מהגדולות בעולם בתחום הטמעת תוכנות ארגוניות של אורקל, שעם לקוחותיה נמנים כ-14,000 ארגונים, תשתף פעולה עם חברת ההזנק הישראלית פאנאיה (Panaya). עפ"י ההסכם תיישם דלויט בקרב לקוחותיה בעולם את הטכנולוגיה של פאנאיה להטמעה מהירה של שינויים ועדכונים בתוכנות ארגוניות מבוססות אורקל.
 
פאנאיה מספקת פתרונות תוכנה מקוונים לניהול שינויים ובדיקות איכות באפליקציות ארגוניות. הפתרונות, שפיתחה החברה, מסייעים בהטמעה מהירה של שינויים בתוכנות ארגוניות ולאחרונה השיקה פתרון חדש מבוסס ענן (Panaya Quality Management Cloud) המייעל משמעותית עדכון ופיתוח מערכות SAP ואורקל. הפתרון מאפשר לארגונים לחסוך בהוצאות התחזוקה השוטפות של מערכות המידע ולהפנות יותר משאבים לחדשנות טכנולוגית.
 
הטכנולוגיה, שפיתחה פאנאיה, מיושמת היום ביותר מ-1,000 חברות ברחבי העולם, בהן ענקיות מוצרי הצריכה קוקה קולה וסימנס, יצרניות הרכב טויוטה ומרצדס. בחודש מאי הכתיר המגזין רד הרינג את פאנאיה כאחת מ-100 חברות התוכנה מבוססות הענן המבטיחות ביותר בצפון אמריקה.
 
רוקסנה רסקו, מנכ"לית חטיבת הייעוץ הטכנולוגי של דלויט בארה"ב: "כלי התוכנה של פאנאיה יכולים לחסוך ללקוחותינו כסף באמצעות האצת תהליך שדרוג היישומים הארגוניים. טכנולוגיה זו מאפשרת לנו לזהות ולפתור במהירות תקלות ביישומים ומסייעת למומחים שלנו למזער סיכונים ולהטמיע שינויים מהר יותר".  
   
דורון גרסטל, מנכ"ל פאנאיה: "המובילות של דלויט בתחום הטמעת התוכנות הארגוניות של אורקל הופכת אותה לבחירה אמינה ומובנת מאליה ליישום הטכנולוגיה שפיתחנו. שותפות זו תרחיב את נוכחותה של פאנאיה בשוק האפליקציות הארגוניות ותסייע לנו לממש את יעדי הצמיחה שקבענו".
 
שת"פ



 
 
Bookmark and Share