Telecom News - הוט עומדת לגייס 500 עובדים כדי לשפר את תדמיתה

הוט עומדת לגייס 500 עובדים כדי לשפר את תדמיתה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> הוט עומדת לגייס 500 עובדים כדי לשפר את תדמיתה
הוט עומדת לגייס 500 עובדים כדי לשפר את תדמיתה
מאת: מערכת Telecom News, 7.7.14, 12:01אילן צחי

HOT תשקיע 25 מיליון ש"ח בשיפור שירות הלקוחות.
 
בהוט החליטו לנסות להתמודד עם תדמית השירות הגרועה של החברה. HOT הודיעה היום (7.7.14) על שורת צעדים,שתנקוט בהם, כדי לשפר את חוויית השירות ללקוח ולקצר את זמני ההמתנה בשירות הלקוחות של החברה.
 
לאור מחאות של ציבור הלקוחות על זמני המתנה של שעות והקנס שספגה בסך 1.3 מיליון ש"ח, עומדת הוט להשקיע בחצי השנה הקרובה כ-25 מיליון ש"ח בשדרוג מערכות ה-  ITהתומכות בשירות הלקוחות ולבצע גיוס ענק של כ-500 נציגי שירות חדשים, מהם 200 כבר במהלך חודש זה (יולי 2014) למחלקת שירות הלקוחות.

כ"כ, הוט תכפיל את מערך ההכשרה והקורסים של הנציגים. הגדלת כוח האדם תאפשר מתן שירות טוב יותר ללקוחות ותשפר את זמני המענה הטלפוני.

החברה גם תרחיב את פלטפורמת השירותים בערוצים הדיגיטליים שלה כחלק ממגמת החברה במרוצת השנה האחרונה לאפשר ללקוחות פלטפורמת שירות נרחבת ככל הניתן לשימוש בזמן ובנוחות של הלקוח. זאת, תוך נגישות מרבית לקבלת שירות.

בין מגוון הפעולות הרחב אותו מעמידה החברה ללקוחותיה בערוצים הדיגיטליים נמצאים: חשבונית דיגיטלית, ביצוע פעולות אישיות במנוי, עדכון אמצעי תשלום, הסדרת חיובים, ביצוע מעבר דירה, שינוי תזמון טכנאי ועוד.

אילן צחי, מנכ"ל החברה: "שיפור השירות נמצא בראש סדר היום של החברה. לכן אנו נוקטים בשורה של צעדים אליהם מגויסת כל החברה. מדובר בתהליך, שאנו מחויבים לו. נפעל, שהשיפור יורגש בקרוב".
 
בתוך כך, הבעיות בהוט מובייל נמשכות. הכתבה בנושא העיצומים בהוט מובייל והעדכונים – כאן.
 



 
 
Bookmark and Share