Telecom News - בשורה לקהילת הביטקוין העולמית: Dell מקבלת ביטקוין

בשורה לקהילת הביטקוין העולמית: Dell מקבלת ביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> בשורה לקהילת הביטקוין העולמית: Dell מקבלת ביטקוין
בשורה לקהילת הביטקוין העולמית: Dell מקבלת ביטקוין
מאת: מערכת Telecom News 18.7.14, 23:58Dell Logo

עוד פצצה הוטלה היום לעולם התשלומים: חברת המחשבים הענקית DEll מאפשרת לקנות את כל מוצריה באתר שלה ולשלם עבורם בביטקוין. כותרת ההודעה: Now you can buy digital with digital – starting today, we’re accepting bitcoin on Dell.com

חברת הענק למחשבים Dell הודיעה היום באמצעות המנכ"ל שלה והבעלים מייקל דל, שעתה יש ללקוחות בארה"ב אופציית תשלומים באמצעות הביטקוין באתר החברה. את עיבוד התשלומים תעשה Coinbase, שמעבדת תשלומים עבור 35,000 עסקים.

לחברת דל היה מחזור מכירות של 57 מיליארד דולרים בשנת 2013 (מזה 44.7 מיליארד דולרים מחומרה והשאר מיחידת השירותים של החברה) והיא תהיה החברה הגדולה ביותר בעולם (נכון להיום) לקבל ביטקוין הרבה מעבר לחברת הלווין האמריקאית DISH עם מחזור מכירות של 13.9 מילארד דולרים עליה דיווחנו - כאן, מעל ענקית הסחר האלקטרוני היפנית Rakuten (שמתכננת לקבל ביטקוין) עם מחזור מכירות של כ-5 מיליארד דולרים עליה דיווחנו - כאן, מעל אקספדיה עם מחזור מכירות של 4.8 מיליארד דולרים עליה דיווחנו - כאן ומעל Overstock עם מחזור מכירות של 1.3 מיליארד דולרים עליה דיווחנו - כאן.

להודעה כזו חיכו משתמשי הביטקוין בעולם: חברה ענקית, מפורסמת ומוערכת המקבלת ביטקוין. העיתוי: תחילת מכירות עונת "החזרה לבתי הספר". כמו כל העסקים (לא חשוב סדר הגודל) היא לא תשלם עמלות על מיליון דולרים ראשונים במכירות ולאחר מכן 1% בלבד.

עדכון 19.7.14: ויש גם מבצע קידום מכירות בביטקוין:  

 the Alienware gaming laptops from Dell, are placed in a special promotion program. If you decide to buy an Alienware laptop and decide to pay with Bitcoins, you will enjoy a 10 percent or up to $150 discount 

ההודעה נעשתה באמצעות  טוויטר ולאחר מכן באתר החברה - כאן.



 
 
Bookmark and Share