Telecom News - באילו שעות וימים גדל הסיכוי שהמייל שלך יפתח?

באילו שעות וימים גדל הסיכוי שהמייל שלך יפתח?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> באילו שעות וימים גדל הסיכוי שהמייל שלך יפתח?
באילו שעות וימים גדל הסיכוי שהמייל שלך יפתח? מהו אורך שורת הנושא האופטימלי?
מאת: טל מאור, 5.8.14, 17:00טל מאור

סיכום נתוני פתיחת מיילים המבוססים על 200-300 מיליון מיילים הנשלחים בכל יום דרך 'מייל-צ'ימפ' מבחינת זמנים (שעות וימים) ומספר המילים האופטימלי בשורת הנושא.

אימיילים הם מסוג ההודעות, שכולנו מקבלים כל הזמן. משמעות הדבר היא, שקל למסרים שיווקיים, שחבויים במיילים, ללכת לאיבוד במבול הזלעפות מסוג הודעות מייל השונות.

כדי לשפר את סיכויי המייל השיווקי שלך להיפתח ולהיקרא, כדאי להכיר את הפרסום האחרון בנושא.

הזמן הטוב ביותר במהלך היום לשליחת מיילים עשוי להיות סביב השעה שתיים בצהריים. כך עולה מנתונים, שפרסם משווק הדוא"ל העולמי -  ''MailChimp, שפורסמו בסוף אפריל 2014. עפ"י סקר זה, לא רק השעה 14:00 אלא גם שעות הצהריים בכלל הן הזמן בעל הסיכוי הטוב ביותר במהלכו אנשים יקראו מיילים ויגיבו להם.

רבים מופתעים מנתונים אלה, שכן שעות הצהריים המנומנמות ידועות כשעות במהלכן נעשית פחות עבודה בקרב רוב האנשים, אך קשה להתווכח עם 'מייל-צ'ימפ' המבסס את הקביעה הזו על סמך 200-300 מיליון מיילים הנשלחים דרכו בכל יום.

עפ"י הנתונים המורחבים, גזרת הזמן המדויקת פחות, אך בעלת הסיכוי הטוב ביותר לקבלת קריאה ותגובה, נעה בין שתיים בצהריים לחמש אחר הצהריים. ב'מייל-צ'ימפ' מעריכים, שתוצאות אלה נובעות מהעובדה, שאנשים רבים יושבים ליד שולחן העבודה שלהם אחרי ארוחת צהריים, בניגוד לשעות הבוקר, שבמהלכן מתקיימות פגישות מרוחקות מהמחשב.

בנוגע לימים בהם נפתחים הכי הרבה מיילים, ''MailChimp מציג 2 נתונים מעניינים: יותר מיילים נשלחים בימים שלישי וחמישי, ואחוזי פתיחת הדואר האלקטרוני הם גבוהים ביותר בימים שלישי, רביעי וחמישי.

זאת ועוד, ניתוח של תגובות רבות למיילים שונים מגלה, שכדי להגביר את סיכויי המייל להיפתח ולקבל התייחסות, שורת הנושא של המייל צריכה להכיל בין 6 ל-10 מילים. למעשה, מיילים שיווקיים בעלי שורות נושא באורך כזה נפתחו בשיעור 21%, הרבה מעל הסטנדרט בתעשייה. מיילים בעלי שורות נושא המכילות 5 או פחות מילים מדורגים במקום השני עם שיעורי פתיחה של 16% ומיילים עם שורות נושא ארוכות באורך 11 ל-15 מילים נפתחו בשיעור הנמוך ביותר – 14% פתיחה.

בזמן ששורות נושא קצרות הן בדרך כלל הדבר הנכון לעשות, במיוחד בימים אלה בהם מיילים רבים נפתחים על גבי מסכיהם הקטנים יחסית של סמארטפונים, הרעיון הוא לכתוב שורות נושא לא ארוכות ולא קצרות מדי, שמעוררות סקרנות.

הקיצור והדיוק הם נשמתה של השנינות, ויכולת כתיבה שיווקית, שאינה בהכרח מתחכמת, היא לב ליבו של הקופירייטינג, שמכיל בחובו כתיבה שיווקית איכותית, שמסייעת לכל קובץ מילים לקבל תשומת לב רבה יותר, בין אם הוא Female או E-male... ונאמר אמן.

מאת: טל מאור2014 אוגוסט ,
דוא"ל, אתר "כותב טוב"
לינק להרשמה לניוזלטר של "כותב טוב" – כאן.  
 

דואר אלקטרוני


 
 



 
 
Bookmark and Share