Telecom News - חשיפת המהפכה המתקרבת בעולם הסייבר: סייבר אנליטי

חשיפת המהפכה המתקרבת בעולם הסייבר: סייבר אנליטי

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> חשיפת המהפכה המתקרבת בעולם הסייבר: סייבר אנליטי
חשיפת המהפכה המתקרבת בעולם הסייבר: סייבר אנליטי
מאת: אבי וייס, 12.8.14, 17:30מוטי סדובסקי
 
עולם פתרונות הסייבר עומד לעבור טלטלה רבתי והמהפכה הקרובה תתרחש עם היציאה לשוק של פתרונות סייבר אנליטיים חדשים מבית SAS, המבוססים על כלים סטטיסטיים - אנליטיים ויכולות BigData לטיפול סופר מהיר בכמויות ענקיות של מידע.
 
"אנו מציגים עולם חדש של סייבר, וממש יוצרים מהפכה בעולם זה", מתאר מוטי סדובסקי, מנהל מכירות – תחום ביטחון מיה מחשבים - SAS. "אנו בונים פתרון חדש לסייבר אנליטי המגיע מעולם המוצרים שאנו כבר נמצאים בו, עולם האנליטיקה – Analytics. באמצעות כלים אנליטיים, שחלקם פועלים ב- Near Real Time, אנו מבצעים למעשה  'חיפוש של מחט בערמת שחת'. ומספקים פתרון שאין ייחודי בעולם הסייבר".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם מוטי סדובסקי (בתמונה), כדי לשמוע על המהפכה הבאה של עולם הסייבר: סייבר אנליטי. המהפכה הזו כבר מוצגת בימים אלו לגופי הביטחון השונים ולארגונים להם מערכות חיוניות וקריטיות ברמת המדינה.
היות ואין אפשרות לבנות פתרון סייבר אחד המתאים לכולם, אנו חוברים בישראל עם גוף משמעותי ביותר שלו יחידת סייבר, וביחד ניצור פתרונות שלמים וכוללים המותאמים לכל ארגון וארגון. 

שאלה: מהיכן צמח הרעיון של סייבר ב-SAS?
מוטי סדובסקי: "אנו מאמינים, שצריך לעבוד בחוכמה. כמו בסייבר כך גם בכל המוצרים והפתרונות שלנו אנו יוצרים ערך עיסקי (כספי או שירותי) לארגונים ולעסקים המפעילים את מוצרי SAS. לדוגמא: בתחומים של חסכון ואופטימיזצית משאבים, ניהול מלאים ורכש, חיזוי, הערכת סיכונים, ניהול קמפיינים ועוד ועוד. כך גם בתחום הסייבר האנליטי במבוסס על מוצרי החברה ויכולותיה לטיפול בכמויות מידע ענקיות ובמהירות. 

אנו מצויים בעידן ה-Big Data. חברת  SASעושה שימוש ביכולות BigData באמצעות בסיסי נתונים כגון Hadoop, TeraData, GreenPlum (ניתן לעשות שימוש בכל בסיס נתונים SQL או NoSQL). כשיש כמויות גדולות של מידע וסוגי מידע מגוונים, שימוש בכלי הנכון יכול להפיק תובנות רבות ולהביא תועלת מיידית לכל ארגון.

תחום ה-Big Data התרומם ומצליח, והיום המחיר של אחסון המידע נהיה זול ממחיר קבלת החלטה איזה מידע כדאי לזרוק.
 
אנו נמצאים היום בנקודת זמן שבה מגיעות 4 טכנולוגיות לכלל בשלות ומימוש:
  • Internet of Things – צריך להתקשר עם כל Device באינטרנט שיש לו IP.
  • BigData – יכולת ניהול וטיפול בכמויות מידע ענקיות ומידע מסוגים שונים.
  • Hadoop – כלי Open לניהולDB   ענקי באמינות ומהירות מירביים.
  • Analytical Products – כלים מבוססי סטטיסטיקה ומתימטיקה ליצירת תובנות וחיזוי ממידע רב ביותר.
כאשר 4 הכוחות הטכנולוגיים הללו מתמזגים, ניתן לנצל את זה לעולם הסייבר רווי המידע.  "הסייבר הוא, בסופו של דבר, תהליך ניתוח של מידע ויצירת תובנות ומהר".
 
שאלה: איך אתם רואים ומגדירים את עולם הסייבר?
תשובה: "המונח סייבר אינו ממש מוגדר. כיום, כל חברה וארגון רואים פתרון סייבר אחר המתאים לצרכיהם. אנו מכירים בהבדלים בין סייבר הגנתי וסייבר התקפי, אבל בעצם כל ארגון צריך פתרון ייחודי משלו. ארגונים מחפשים איך להגן מפני התקפות סייבר על כל מכשיר קצה שבאחריותם. מה שהחל כהגנה על מערכי מיחשוב כיום עובר להגנה על Devices פיזיים ברשת (Internet of Things). לדוגמא: מכשירים רפואיים בבתי חולים, מערכות טלפוניה, מערכות לייצור חשמל, מכוניות, מכישי כספומט, מערכות ייצור מפעליות, תקשורת סלולרית, רמזורים,  ובעצם  כל מחשב או מכשיר שיש לו כתובת IP  ברשת.  פגיעה סייברית במערכות חיוניות יכולה לגרום לאפקטים מאוד רחבים וקשים.
 
הרעיון של SAS לסייבר הגיע מהמחשבה, שניתן להקים 'חדר מלחמה סייברי', שיאפשר לבעלי תפקידים לקבל החלטות נכונות ומושכלות במצבי חירום שונים ובאופן מיידי.
 
אנו נמצאים בעידן בו ההתקפות מאוד משתכללות ויש צורך לקבל החלטות נכונות תוך התמודדות עם הררי נתונים שצריך לנתח.

כל ארגון צריך לזהות את 'מפת האיומים' היחודית שלו, ולהחליט על מדיניות ונהלים המתאימים לצרכיו. כל ארגון צריך לבחון את אלטרנטיבות ההשקעה שלו במערכת סייברית למניעת האיום.
 
שאלה: מה החידוש ש-SAS מביאה לשוק הסייבר?
תשובה: "כיום, כמעט כל מערכות האבטחה בנויות על חוקים פנימיים. אבל, אם מישהו מקבל קובץ PDF לדוגמא שיש בו נוזקה כלשהי, קשה מאוד יהיה לזהות שנכנס איום למערכת. לעיתים זה מתגלה מאוחר מדי. האתגר הסייברי האמיתי הוא לחפש את הבלתי נודע בעולם הלא נודע, כאשר יש לנו יחידות מידע (בדר"כ לוגים של Devices) שאינן מובנות, ואין אפשרות לקבוע חוקי 'עשה ואל תעשה' כפי שנהוג לדוגמא במערכות SIEM ארגוניות.
 
אתגר נוסף הינו בדרך שבה מציגים את ההתראות בפני מקבלי ההחלטות, ומאפשרים להם לקבל את ההחלטה האיכותית ביותר והאלטרנטיבה הראויה, וכל זאת בתנאים של לחץ וריבוי מידע.

הפתרון של SAS, שמפותח בשנה האחרונה בהשקעה מאוד גדולה, מבוסס על כך שכל מידע צריך להיות בר ניתוח והצגה בכלי ה-DSS - Decision Support System. חברת SAS פיתחה את ה- SAS Visual Analytics שהינו כלי מאוד אינטואיטיבי וקל לתפעול למשתמשים שאינם סטטיסטיקאים 

הפתרון שלנו מבוסס על ארכיטקטורה אנליטית רב שכבתית בשם MLA (ר"ת: Multi Layer Analytics) – ראה כאן בתרשים.  מדובר בסט של כלים בהיקף רחב מאוד ובכלל זה: מנוע חוקים, זיהוי אנומליות, מודלים של חיזויים, ניתוח רשתות חברתיות ועוד.
SAS MLA CHART
 
באמצעות כל הכלים הללו המשולבים יחדיו, ניתן לנתח ולהסביר התרחשויות בכל קצוות הרשת הארגונית ועל כל רכיב קצה או שרת, ואף לתת חיזוי הסתברותי. הכלים כוללים יכולת לביצוע מעקב אחרי האקרים, קשרים ביניהם, דיבורים ברשתות שונות ועוד.
 
אחד הרכיבים המרכזיים החזקים ביותר בפתרון של SAS הינו היכולת לנתח ולזהות התנהגות נורמלית ועפ"יה להגדיר ולזהות התנהגות יוצאת דופן, או חריגה או 'לא נורמלית'. מדובר באתגר אמיתי למצוא את החריג בים אדיר של מידע ובזמן קצר ביותר שיאפשר לבצע תגובה בטרם יהיה נזק בתפקוד הארגון.
 
פתרון הסייבר מאפשר שימוש במודלים של התנהגויות. ברשת הארגונית מופקות מיליארדי רשומות מידע בכל שעה !!!, והמערכת צריכה לנתח את אותן מיליארדי רשומות במהירות עצומה, להצביע על החריגים, ולהמליץ על הטיפול בהם.
 
כל המידע האדיר שנוצר מה- Devices השונים ברשת מגיע למעין 'משפך כניסה' הנקרא ESP (ר"ת: Event Streaming Process). מדובר במוצר תוכנה בסיסי של SAS המסוגל "לעכל" TeraBytes של מידע לשעה ויכול לקלוט ולנתח את המידע הרב. המידע המעובד כולל הצגת התראות ראשוניות בזמן אמת אם מאותרת חריגה כבר בשלב הקלט.

לאחר הקלט המידע ניבנה לתוך בסיס נתונים במבנה DWH. אנו עובדים בעיקר על Data Base מסוג Hadoop עם יכולות לאחסן עשרות פטה-בתים של מידע. המערכת סקלבילית ובעלת יכולות לנהל כל סדר גודל של מידע נדרש. פתרונות מבוססי Hadoop הינם אמינים מאוד, סקלבילים ומאוד מהירים.
 
עיבוד המידע והניתוח בפועל מבוצע בשיטת In-Memory כאשר המידע מועבר בשרתים לזיכרון גדול, כלי התוכנה כוללים מנוע תוכנה חדש בשם LASR. היכול לשרשר את כל הזכרון של השרתים שב- GRID למרחב כתובות אחד ענקי. באמצעות מנוע זה כל המידע מועלה לזיכרון הענקי המשותף שבשרתים ושם מבוצע ניתוח המידע במהירויות של עד פי 100 מזה המושג בעבודה עם בסיס נתונים רגיל.

כלים דוגמת Visual Analytics. או ה- Enterprise Miner של SAS מעבדים ומנתחים את המידע שבזכרון ומציגים תוצאות כמעט במיידי למקבלי ההחלטות. 

מבחינת משתמש הקצה, הוא רואה בסוף גרפים והתראות, כמו שהוא מכיר בכל כלי BI, או לכך מתווספות גם תחזיות, מודלים כגון 'עצי החלטה, ניתוח Clusters, 'סדרות עתיות' (Time) ועוד.
 
המערכת, שאנו מפתחים, מוצאת כל חריגה מהנורמה. רואה כל התנהגות של כל רכיב מנתחת מה השתנה ויודעת להפיק מזה את התובנה המתאימה.
 
כדי להדגים את המערכת, ביצענו ניסוי עם כ-  800 מיליון רשומות. המערכת מצאה בהן 3 חריגים בניתוח שלקח 28 דקות. זה טוב יותר ממה שיש בכל מערכת ניתוח אחרת הקיימת בשוק. המערכת החדשה כמובן עדיין בפיתוח ואנו צופים עוד שיפור בביצועים.
הכח של המערכת הוא לזהות התנהגות חריגה בים של מידע, במינימום טעויות ובמהירות עצומה. 

שאלה: מה אתם למעשה מתכוונים למכור?
תשובה: "אנו נמכור מוצרי תוכנה שמהווים ביחד את 'כלי ה- Cyber Analytics'. הכלים יכילו את ה- Cyber Best Practices של SAS,  את המבנה המיוחד של בסיס הנתונים, וכן תהליכי עבודה וניתוחי סייבר שונים.

הלקוח, או החברה שתמכור את הפתרון, אמורה להכניס 'החוכמה הסייברית' המותאמת לצרכי הלקוח והכוללת מודלים אנליטיים וחיזוי, תהליכי קלט, מערכת חוקים, וכו'.

המערכת תאפשר לכל ארגון וארגון להחליט מהו המידע שיוכנס למערכת הסייבר, ובשלב הקלט אלו תהליכי ETL נידרשים, מהו תהליך טיוב המידע הנידרש וכו', כך שהמידע של המערכת יהיה איכותי ושלם (קריטי לקבלת תוצאות אנליטיות איכותיות). הארגון גם יוכל לקבוע את מערכת תצוגת המידע – DSS המתאימה לו ולעשות שימוש בכלי תצוגה שונים לפי הצורך.

הפתרון הסייברי של SAS יהיה מוכן למכירה ויוצג בתחילת 2015. בישראל אנו בתהליך סגירת שותפות אסטרטגית עם שותף סייבר מוביל.

מערכת הסייבר השלמה כוללת הרבה יותר מאשר המרכיבים האנליטים שהם 'לב הפתרון'. השותף אמור לנהל את הפרויקט, לנתח את הצרכים של כל לקוח ולקוח, לבצע אינטגרציה של הרכיבים השונים (חומרה, תוכנה, פיתוח, תקשורת, תפעול, וכו'), לפתח את תהליכי עבודה, מתודולוגיה, הדרכה, בדיקות, יישום,  וכו'.

בהיבט של המרכיבים האנליטיים השותף, באמצעות צוות של מומחים שכבר גויס והוקם, יפתח בארץ חלקים רבים מהפתרון.
יחד עם שותף סייבר גדול ואיכותי אנו נערכים לתת דגש לעולם הסייבר הביטחוני ולארגונים גדולים מאוד.
 
אנו נעבוד ביחד עם הלקוחות, כי כפי שציינתי, לכל לקוח יש את 'מפת האיומים' שלו וצורך להתאמת הכלים לצרכים שלו.
אנו בשלבי הוכחת יכולת ראשונית וגופים רבים כבר מתעניינים במה שאנו מציגים".  
 
שאלה: מה יהיה מודל המכירה של המערכת?
תשובה: "הנושא עדיין בתיכנון ויסגר רק בתחילת 2015 עם הכרזת החבילה הסייברית של SAS.
אני מניח שלכל ארגון יותאם הפתרון לפי מידותיו וצרכיו, ולפי 'מפת האיומים' שלו.
אנו נמצאים בשלבי בניית מעבדה עם השותפים שלנו כדי לתת אפשרות לארגונים לבחון ולראות את יכולות הפתרון הנבנה. מדובר ביכולות שלא היו קודם לכן בעולם הסייבר.
 
השלב הראשון בתהליך המכירה הוא שלב אפיון הצרכים, וגם כאן אנו צוברים ידע וניסיון.
 
שאלה: איך אתה מציג את הפתרון ללקוחות הפוטנציאליים שאתה הולך אליהם?
תשובה: "אני מציג את העובדות: אנו לוקחים כלים חזקים של חקר ביצועים וזיהוי תבניות של התנהגות ומוצאים בהם אנומליה, זעירה כלל שתהיה, וזאת 'בים של נתונים'.  

יחד עם שותפנו אנו מדברים בשפה סייברית, ומוכרים יכולות אנליטיות קיימות לצד, יכולת טיפול בכמויות מידע ענקיות ובמהירות ובאינטגרציה למערכת שלימה הכוללת Cyber Best Practices.

בסופו של יום המערכת נועדה לדבר אחד: למנוע נזק אצל הלקוח ובמקרים רבים נזק שעלול להשפיע על כולנו ולעיתים על חיינו.
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
מוטי סדובסקי: "אני מאמין, שיש לנו כלי מאוד חזק ביד ואני מאמין, בהצלחתנו.

ל-SAS יש כבר 3 לקוחות ענקיים מהממשל בארה"ב, שעובדים בפתרון הסייברי המבוסס מוצרי החברה, אלה הארגונים הרציניים והחשובים ביותר הקיימים בממשל האמריקאי.
 
החלום והאתגר שלנו הוא, שנמכור יחד עם השותף שלנו פתרון חדשני ומהפכני של סייבר אנליטי לארגונים גדולים.
אנו מגיעים לשוק ומציגים פתרון מוכח ועם עומק ויכולות שלא היו קיימות עד היום. זה פתרון שלם ומלא לעולם הסייבר.
אני מאמין, שבשנה הבא נפרוץ לשוק ונהפוך לשחקן מוביל בתחום הסייבר וכולם יכירו אותנו כשחקן חשוב בעולם הסייבר".
 
Cyber Analytics - SAS



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים