Telecom News - 3 סטארטאפים זכו בפרסים בסיום חממת הסטארטאפים הראשונה של Orange

3 סטארטאפים זכו בפרסים בסיום חממת הסטארטאפים הראשונה של Orange

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 3 סטארטאפים זכו בפרסים בסיום חממת הסטארטאפים הראשונה של Orange
3 סטארטאפים זכו בפרסים כספיים בסיום חממת הסטארטאפים הראשונה של Orange
מאת: מערכת Telecom News, 18.8.14, 13:09חממת הסטארטאפים של פרטנר

בטקס לסיום חממת הסטארטאפים הראשונה של פרטנר נבחרו, מבין 6 הסטארטאפים, שלקחו חלק במיזם במהלך 4 החודשים האחרונים, 3 סטארטאפים, שזכו בפרסים כספיים.

4 חודשים של פעילות מיזם Orange Innovation Lab, במסגרתו פתחה החברה אפשרות לסטארטאפים ויזמים ישראלים להצטרף למהפכת דור 4 ולהשתמש בתשתיות המתקדמות של החברה לפיתוח מוצרים ושירותים על גבי רשת ה- 4G, הגיעו לסיומם.

6 סטארטאפים פיתחו במסגרת החממה פתרונות, שעסקו בעיקר בתחומי Media & entertainment, Connected Car, Internet of Things  ו-.Telemedicine

פרטנר העמידה לרשות הסטארטאפים והיזמים מעבדת תקשורת מתקדמת המאפשרת פיתוח וניסוי בסביבת עבודה של דור 4, ציוד קצה תואם, ידע ומחקרים, ליווי מקצועי צמוד של מומחים מפרטנר במגוון תחומים וייעוץ והעשרה ברמה מקצועית גבוהה בנושאים רבים.
הסטארטאפים הזוכים הם:

VoiceItt- במקום הראשון, שזכה במענק כספי של 100,000 ₪.       
Derma compare -במקום השני, שזכה במענק כספי של 70,000 ₪.
Glance- במקום השלישי, שזכה במענק כספי של 50,000 ₪.

מנחם תירוש, סמנכ"ל התפעול הראשי של פרטנר: "עבורנו הייתה זו זכות גדולה ללוות רעיונות יצירתיים מהשלב ההתחלתי בו נחשפנו להם ועד לגיבושם כמוצר מדף לכל דבר. זה היה תהליך מרתק בו ארגון מעניק מיכולותיו לסטארטאפ, החל מליווי משפטי, ניהול טכנולוגי, אריזה שיווקית וכלה בערוצי הפצה וחיבורים עסקיים. כל 6 הסטארטאפים הציעו מוצר ייחודי, מעניין ולכל אחד מהם חשיבות גדולה והשפעה על חיי היומיום שלנו. עם כולם אנו מתנהלים לשיתופי פעולה ואף בוחנים פעילות עסקית משותפת עם חלקם.

לאור הצלחתו הגדולה של המיזם אנו פותחים חממה נוספת לאחר החגים. בתחילת ספטמבר תחל ההרשמה לחממה נוספת. נושאי הפעילות ואופן ההרשמה ידווחו בהמשך".

עופר שמואלי, מנהל החממה: "חממות טכנולוגיות בתוך ארגונים היא תופעה מעניינת הצוברת תאוצה. Orange היא ללא ספק חלוצה בתחום. השילוב של תכנית  acceleratorמאפשרת לנו לשים תשומות בטכנולוגיות עתידיות היכולות להיות במרכז האסטרטגיה שלנו בשנים הבאות, להצביע ביתר שאת על תזוזת השוק, לתת מענה עם פיתוחים חדשניים ולהסתכל על זירות חדשות. זהו חיבור מוצלח מאין כמוהו".

אודות חברות הסטארטאפ הזוכות:

VoiceITT
VoiceITT הוא פתרון מהפכני, שמאפשר לעשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם הסובלים מקושי שפתי להשתמש בסמארטפון כ-Translator לקול טבעי. הפתרון החדשני יאפשר למיליוני אנשים ברחבי העולם הסובלים מקשיי דיבור לתקשר בקלות באמצעות הקול שלהם ע"י תרגום הדיבור המשובש לדיבור תקין ובכך לשפר את חייהם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים (קושי בדיבור, מוטוריקה וקוגניציה).
קישור לסרטון- http://youtu.be/KAHwr19RIA8

Derma compare
פלטפורמת "DermaCompare" היא מערכת מבוססת ענן, כלי עזר לרופא לזיהוי מוקדם של סרטן העור (מלנומה). מדובר בטכנולוגיה גנרית להשוואת תצלומים המבוססת על עיבוד תמונה ובסיס נתונים חכם, שמאפשרים בסביבת ענן לאסוף מידע רב ולנתח אותו ולהפעיל מניפולציות של מערכת לומדת ובינה מלאכותית.
קישור לסרטון - http://youtu.be/1cmaXzUJ_us

Glance
פתרון חדשני המאפשר יצירה של אלבומי תמונות ווידאו, שמירתם בענן ושיתוף מידי בין קבוצות משתמשים. האפליקציה מאפשרת לקבוצות של אנשים ליצור אלבום תמונות פרטי אשר מתעד אירועים, חוויות ורגעים. אפליקציית Glance נכנסת לתמונה ומאפשרת ליצור אלבום בצורה קלה ופשוטה כאשר הזמנת החברים לאלבום מתבצעת על בסיס של מספרי טלפון בלבד ללא צורך ברשימות מסובכות של מיילים ושמות משתמש.
קישור לסרטון - http://youtu.be/ofYiSeM_1II
 
סרט כללי אודות הסטארטאפים  http://youtu.be/vRz7C8LBX0o
Feel stream- http://youtu.be/OvPAnWoLMBI
I4driveG- http://youtu.be/cSi7iXV8dGs
SimpleAsMeG- http://youtu.be/dHL8vwCaiB0
קישור לאתר חממת החברה - http://www.orange.co.il/he-il/cellular/sf-lp/Orange-4G/innovation-lab/
 
 
סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share