Telecom News - אוויס משיקה שירות גלישה באינטרנט להוזלת הוצאות הגלישה בחו"ל

אוויס משיקה שירות גלישה באינטרנט להוזלת הוצאות הגלישה בחו"ל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> אוויס משיקה שירות גלישה באינטרנט להוזלת הוצאות הגלישה בחו"ל
אוויס משיקה שירות גלישה באינטרנט להוזלת הוצאות הגלישה בחו"ל
מאת: מערכת Telecom News, 18.8.14, 18:30שיחו ברכב בחו"ל
 
אוויס משיקה מוצר חדש לנוחיות שוכרי הרכב: wifi car - שירות המאפשר לגלוש באינטרנט בכל מקום ובכל זמן, להוזלה של עד כ-60% בסעיף הוצאות הגלישה בחשבון הטלפון בחו"ל.
 
חברת אוויס משיקה מוצר חדש לרכב לנוחיות שוכרי הרכב בארץ ובחו"ל בשיתוף חברת webbing.
 
השירות החדש מאפשר לשוכרי הרכב להוזיל את סעיף הוצאות הגלישה בסלולר, באמצעות שכירת ראוטר אינטרנטי נייד, שמאפשר גלישה באינטרנט בכל מקום (ברכב במלון...) ובכל זמן. ניתן להתחבר לראוטר עם עד  10 מכשירים שונים במקביל – סמארטפון, טאבלט, מחשב נייד.
 
השירות מציע מגוון חבילות גלישה במחירים זולים יותר בהשוואה לחבילות הגלישה המוצעות ללקוחות בחו"ל באמצעות חברות הסלולר. בנוסף, ניתן באמצעותו להתחבר לWaze ולחסוך באופן משמעותי גם בעלות נוספת של GPS.
 
גיל שגיב, מנהל השיווק של אוויס: "השירות החדש יאפשר לשבור את התפיסה, ששימוש באינטרנט בחו"ל הוא יקר ומחייב לקצץ את שיגרת השימוש השוטפת באינטרנט (ווטסאפ, מיילים, פייסבוק וכו'). השירות החדש נגיש וידידותי למשתמש ועשוי להוזיל את סעיף הוצאות הגלישה בחו"ל בעד כ-60% בהשוואה לחבילות גלישה המוצעות בבתי המלון בחו"ל או באמצעות חברות הסלולר הישראליות".
 
דוגמאות לחבילות המוצעות:
חבילת גלישה של 400 MB ליום לארה"ב, קנדה, גרמניה, צרפת, הונגריה, יוון, איטליה, הולנד, ספרד, מוצעת ללקוחות בעלות של 39.90 ₪ ליום.
חבילת גלישה של 2GB לאותם יעדים מוצעת תמורת 199 ₪ לתקופת כל הנסיעה.
 
הערת מערכת: היתרון יכול להיות בעיקר בנסיעה ברכב, במיוחד כשכש ברכב כמה בעלי מכשירי סלולר. זאת, מאחר שבבתי מלון רבים, מסעדות וכד' ביעדים השונים בחו"ל יש WiFi בחינם או במחיר סימלי ללא שימוש כלל בחבילות גלישה של חברות הסלולר. תשומת לב שהיקפי הגלישה בחבילות הם לא גדולים והחבילה יכולה להיגמר מהר מאוד למי שלא מנהל בחוכמה את השימוש באינטרנט הנייד בחו"ל. 
 



 
 
Bookmark and Share