Telecom News - דו"ח של זירוקס: מעסיקים ברחבי העולם מגבירים השקעותיהם בשמירת בריאות

דו"ח של זירוקס: מעסיקים ברחבי העולם מגבירים השקעותיהם בשמירת בריאות

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> דו"ח של זירוקס: מעסיקים ברחבי העולם מגבירים השקעותיהם בשמירת בריאות
דו"ח "עובדים בריא" של זירוקס: מעסיקים ברחבי העולם מגבירים השקעותיהם בשמירת בריאות
מאת: חיים חביב, 25.8.14, 18:52סקר בריאות העובדים

78% מהמעסיקים בעולם מחויבים ליצירת תרבות ארגונית של בריאות במקום העבודה במטרה להשיא מעורבות אישית וביצועים ארגוניים. אינפוגרמה בתחתית הכתבה.

סקר חדש, שפרסמה חברת זירוקס, ספקית שירותים עסקיים, ציוד דפוס ותוכנות לארגונים מסחריים וממשלתיים מצא, שמעסיקים ברחבי העולם מגבירים השקעותיהם בשמירת בריאות: 43% מהמעסיקים מקיימים תכניות בריאות לעובדים כחלק משגרת העבודה, 52% מציעים לעובדים הפחתת הפרמיה בביטוחי בריאות, ו-65% משוכנעים כי תכניות בריאות מהוות עוגן חשוב למשוך ולשמר עובדים.

דו"ח "עובדים בריא" האחרון, שפרסמו חוקרי זירוקס בשת"פ תאגיד סיגנה (חברת ביטוחי הבריאות מהגדולות בעולם) קובע, שב-7 השנים האחרונות חלה התפתחות בתפיסת עולמם של מעסיקים בנוגע לבריאות העובדים.

דייב רטקליף, מנהל צוות חוקרי זירוקס: "כשערכנו את הסקר לראשונה בשנת 2007 התמקדו מעסיקים בעיקר בפעילויות לקידום בריאות בסיסיות לעובד. כיום, אנו רואים, שלמעסיקים גישה הוליסטית יותר לנושא. בריאותם של העובדים נתפסת כחלק מרווחתם ותוכנית בריאות היא חלק מהצעת הערך הניתנות לעובדים."

ממצאי הסקר מצביעים, ש-52% מהמעסיקים בעולם יכולים למדוד בפועל את תוצאות תכניות הבריאות שלהם - עליה מ-36% בלבד ב-2012. עם זאת, בארצות הברית 59% ממעסיקים עדיין אינם יודעים אם לתוכניות הבריאות שלהם יש השפעה בפועל על ההוצאות על טיפולים רפואי.

ממצאים מרכזיים נוספים של סקר הבריאות הגלובלי:
  • תקנון משאבי אנוש בנוגע להסדרי עבודה גמישים מדורג במקום הראשון בחשיבות בתכניות בריאות בעולם, כאשר תכניות סיוע לעובד מדורגות במקום השני.
  • ברמה הגלובלית, מתח, פעילות גופנית מעטה ותזונה לקויה הם במוקד העניין העיקרי של המעסיקים. באסיה, אפריקה והמזרח התיכון, בטיחות העובד היא דאגה ראשית.
  • בארה"ב, המעסיקים מציינים את עלויות הטיפול הרפואי כסיבה מרכזית ליצירת תכניות בריאות. מחוץ לארה"ב, מעסיקים מעדיפים להשתמש בתוכניות בריאות כדי לשפר את מורל העובדים ולצמצם את הימים בהם הם מגיעים חולים ופועלים לא בתפקוד מלא.
  • מעסיקים רבים עושים את הקשר בין בריאות ויעילות העובדים.
  • התאמה אישית של הודעות לעובדים – 100% מהחברות האמריקאיות דיווחו על מגמת ירידה של לפחות 6% בהוצאות רפואיות לעובדים בעזרת דיוור ממוקד של  מיילים בנושא לעובדים. השימוש בדיוור לבתי העובדים גם הוא במגמת עלייה בשל הכרה בהשפעה שיש לבני משק בית על בריאותו של העובד.
סקר הבריאות העולמי השישי הקיף ניתוח של יותר מ-1,000 ארגונים ב-37 מדינות. הסקר אינו משקף מדגם אקראי מבחינה מדעית.

אינפוגרפיה (לחיצה על התצלום מגדילה אותו):
אינפוגרפיה



 
 
Bookmark and Share