Telecom News - גם באיירן מינכן תשתמש בטכנולוגיה שעזרה לנבחרת גרמניה לנצח במונדיאל

גם באיירן מינכן תשתמש בטכנולוגיה שעזרה לנבחרת גרמניה לנצח במונדיאל

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> גם באיירן מינכן תשתמש בטכנולוגיה שעזרה לנבחרת גרמניה לנצח במונדיאל
 גם באיירן מינכן תשתמש בטכנולוגיה שעזרה לנבחרת גרמניה לנצח במונדיאל
מאת: מערכת Telecom News, 27.8.14, 10:58כדורגל ממוחשב
 
SAP תסייע לקבוצת הכדורגל באיירן מינכן לנצח באמצעות פתרונות ביג דאטה ואנליטיקה, תוך שהשחקנים והמאמנים משתמשים בסמארטפונים ובטאבלטים שלהם.
 
לאחר שחשפנו ראשונים – כאן, באמצעות ראיון בלעדי עם פאדי נאום (Fadi Naoum), סגן נשיא Application Innovation ומנהל תחום הספורט והבידור ב-SAP, שנבחרת גרמניה במונדיאל השתמשה במערכת חדשה של SAP לספורט, שכוללת בתוכה יכולות BI מתקדמות המוזנות בזמן אמת לסמארטפונים ולטאבלטים של השחקנים והמאמנים, חתמה SAP  גם על חוזה חסות והסכם שיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל באיירן מינכן, במסגרתו תספק לה פתרונות ביג דאטה ואנליטיקה מתקדמים, לניתוח ומעקב אחר ביצועי השחקנים ומצבם הגופני-בריאותי. החוזה נחתם ל-3 שנים ובמהלכו יפעלו 2 הארגונים יחד כדי לפתח פתרונות וכלים חדשניים, שיסייעו לקבוצה למקסם את ביצועי השחקנים ולהשיג את יעדיה בתחום הכדורגל, תוך חיזוק הקשר, ושיפור החוויה של אוהדיה בגרמניה וברחבי העולם.
 
 לכל שחקן יש טאבלט המחובר לענן בסלולר או ב ,WiFi- שבו הוא מקבל את כל הנתונים הנדרשים לכל משחק, נתוני ניתוח של התנועות שלו ותנועות של שחקני הקבוצה היריבה, כולל הנחיות של המאמן. הוא מקבל הכל בתלת מימד עם הנחיות מדויקות איך להתמודד כל שניה על המגרש, כדי לנצח. השחקן עולה למגרש מצויד בכל הידע הנדרש כדי לנצח.
 
הפתרון, שיסופק לקבוצה ע"י SAP יתבסס על SAP HANA, מנוע טכנולוגי עתיר ביצועים, שפועל בטכנולוגיית In-Memory ומאפשר להפיק תובנות חדשות באמצעות עיבוד וניתוח נתונים בסביבת ביג דאטה.
 
SAP HANA הוא מנוע טכנולוגי עתיר ביצועים, הפועל בטכנולוגית In-Memory ומאפשר ללקוחות העושים שימוש ב-HANA לצרוך וליצור יכולות חדשניות היוצרות יתרון עסקי ברור על פני מתחרים. לקוחות יכולים לבחור ליישם את האפליקציות המבוססות SAP HANA בסביבת ענן. הבחירה במעבר לענן אינה משנה את אופי תפקוד האפליקציה המבוססת SAP HANA. הפתרון, שייושם בבאיירן מינכן, מבוסס ענן. כך, שבתהליך יישום מהיר מספק לקבוצה יכולות מתקדמות  וחדשניות, שכוללות קבלת נתונים ממגוון מקורות בזמן אמת וניתוחם, מה שמעצים את חווית הכדורגל של הקבוצה ואוהדיה. 

בגלל שיש כל כך הרבה מידע במערכת, נבנתה מעטפת של הרשאות, כדי שתהיה גישה שונה למשתמשים לפי סוגי המידע והניתוחים השונים על כל שחקן.
 
כל זה מתווסף לייעוץ מקצועי, שיינתן לקבוצה ע"י מומחי SAP, שהם בעלי ידע וניסיון בתחומי ביג דאטה ואנליטיקה.
 
הסכם זה נחתם, כאמור, על רקע של הסכם דומה, שחתמה SAP עם נבחרת גרמניה לאספקת פתרון לעיבוד ולניתוח ביג דאטה, שהיה בין הגורמים, שסייעו לה לזכות במקום הראשון במונדיאל האחרון שנערך הקיץ בברזיל. ל-SAP ניסיון וידע עשיר בתחום הספורט במסגרתו היא מסייעת לקבוצות ולאיגודים רבים, ממגוון רחב של ענפי ספורט לשפר ולמקסם ביצועי ספורטאים על בסיס עיבוד וניתוח נתונים מתקדם.
 
שיתוף פעולה זה בין SAP לבאיירן מינכן הוא הרחבה של שיתוף הפעולה הקיים בין הארגונים, לאחר שבתחילת השנה סיפקה SAP לקבוצה פתרון SAP CRM (Customer Relationship Management). פתרון SAP CRM מאפשר לקבוצה לחזק את הקשר שלה עם האוהדים, להפוך את החוויה שלהם עם הקבוצה לאישית יותר ולתגמל אוהדים על נאמנותם. הוספה למערכת יכולות של גמיפיקיישן (משחק). למשל: האוהדים מקבלים ניקוד על הפעילות שלהם במערכת. זה מביא למעורבות עמוקה של כולם במערכת, החל מהספורטאים וכלה באוהדים שלהם.
 
קרל היינץ רומיניגה, שחקן כדורגל מוביל לשעבר ומנכ"ל באיירן מינכן: "הטכנולוגיה של SAP תומכת ב-3 המטרות העיקריות שלנו: ייעול התהליכים העסקיים שלנו, שיאפשרו לנו להתרחב באופן גלובלי, סיוע לשחקנים להיות בכושר שיא תוך שיפור ביצועיהם ולספק לאוהדים שלנו את החוויה הטובה ביותר.
 
באיירן מינכן היא כיום מקבוצות הכדורגל המובילות בעולם ובאמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות אנו רוצים לבסס ולהבטיח את מקומנו בשורה הראשונה של מועדוני הכדורגל בעולם באופן קבוע. ביצועי השחקנים שלנו ובריאותם הם בעלי חשיבות עליונה בדרך להשגת יעדים אלו וכך גם הקשר שלנו עם האוהדים. לבאיירן מינכן למעלה מ-292 מיליון אוהדים ברחבי העולם ויש לנו יעדים שאפתניים, הן מבחינה ספורטיבית והן מבחינת הצלחה כלכלית".
 
 
 



 
 
Bookmark and Share