Telecom News - גיוס 7 מיליון ש"ח בסאגונה - חברת פורטפוליו של קסניה

גיוס 7 מיליון ש"ח בסאגונה - חברת פורטפוליו של קסניה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> גיוס 7 מיליון ש"ח בסאגונה - חברת פורטפוליו של קסניה
גיוס 7 מיליון ש"ח בסאגונה - חברת פורטפוליו של קסניה
מאת: מערכת Telecom News, 31.8.14, 16:34גיוס

סאגונה השלימה גיוס של למעלה מ-7 מיליון שקל ממשקיע אסטרטגי ומשקיעים נוספים בגיוס השתתף גם משקיע פיננסי מסין. הגיוס בוצע לפי שווי של 96 מיליון ₪.
 
קסניה ונצ'ר , חברת השקעות ישראלית ציבורית המשקיעה ומפתחת סטארטאפים עתירי טכנולוגיה בתחומי אינטרנט, מדיה ותקשורת,  הודיעה היום על גיוס בסאגונה, חברת פורטפוליו המוחזקת בכ- 12.16% אחרי הגיוס. סבב הגיוס, שהשלימה סאגונה, הוא בהיקף 7 מיליון ש"ח (כ-2 מיליון דולרים). בנוסף, הומרה הלוואה המירה בסך 2.6 מיליון דולרים. הגיוס בוצע לפי שווי של 96 מיליון ש"ח (27 מיליון דולרים). לסאגונה יש תוכנה המבצעת mobile caching להקלת העומס ברשתות סלולריות עקב תעבורה הולכת וגדלה של תכני וידיאו ותמונות ברשתות אלו.
 
בסבב הגיוס השתתפו משקיע אסטרטגי מוביל מארה"ב בתחום רשתות מחשוב ותקשורת מבוזרות, משקיע פיננסי מסין וחלק מבעלי מניות סאגונה. עם בעלי מניות סאגונה הקיימים נמנים קסניה (השקיעה בשלב הסיד), ADVA (חברה גרמנית ציבורית בתחום תשתיות הסלולר) ומשקיעים פרטיים מתחום הסלולר.

סאגונה מפתחת ומשווקת מערכות המשפרות, מייעלות ומוזילות העברת תוכן עשיר, וידיאו, מוזיקה ומשחקים, על גבי רשתות סלולריות. המערכות החדשניות שלה מאפשרות למפעילים סלולריים ולמגה ספקי תכנים להעביר תוכן עשיר לקהל רחב במודל עסקי רווחי. מוצרי סאגונה מיועדים לאינטגרציה עם רשתות תקשורת סלולריות בטכנולוגיית G3, LTE ומעלה. פתרון התוכנה של סאגונה מאפשר למעשה אחסון (caching) מקומי של תכנים פופולריים ובכך מוזיל ומשפר  את זמינות ואיכות השירות  ואת ההעברה וההתאמה של  תוכן עשיר אל מכשירי קצה ניידים , לרבות  טלפונים סלולריים, טאבלטים וכד'.

השוק העולמי אליו פונה סאגונה הוא שוק הפתרונות להקלת עומסי תעבורה ברשתות סלולריות. עפ"י הערכת סאגונה, שוק היעד שלה נאמד במאות מיליוני דולרים בשנה והוא צומח בשל השימוש הגובר והולך בתוכן עשיר במכשירים ניידים.

ענת סגל, מנכ"ל קסניה: "אנו ממשיכים לראות שיתופי פעולה והשקעות אסטרטגיות של חברות מובילות בינלאומיות בחברות הפורטפוליו. כעת, בנוסף לשוקי אירופה וארצות הברית, יש ענין ממשי גם מצד השוק הסיני. הגיוס הנוכחי מעיד על העניין הגובר בטכנולוגיה ובמוצר של סאגונה מצד חברות רב לאומיות מובילות ויש להניח, שהוא יביא לה ערכים מוספים בפיתוח עסקיה בשווקים הגלובליים. אנו שמחים להודיע על הצלחת גיוס זה ומאמינים, שגם בחודשים הקרובים נמשיך לדווח על הישגים, הצלחות והסכמים בחברות הפורטפוליו שלנו, תוך הצפת ערך לבעלי המניות".
 
גיוס



 
 
Bookmark and Share