Telecom News - פרולוג'יק בקמפיין לגיוס 20 עובדים חדשים

פרולוג'יק בקמפיין לגיוס 20 עובדים חדשים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> פרולוג'יק בקמפיין לגיוס 20 עובדים חדשים
פרולוג'יק בקמפיין לגיוס 20 עובדים חדשים
מאת: מערכת Telecom News, 1.9.14, 12:15ליאור לוי

העובדים יגויסו לתפקידי סיסטם, תשתיות, DBA ומומחי ביג דאטה. העובדים החדשים יצטרפו ל-100 העובדים אותם כבר מעסיקה פרולוג'יק כיום.

חברת פרולוג'יק, שמתמחה בייעוץ, יישום והטמעה של פתרונות מקצה לקצה לתחומי תשתיות המחשוב ובסיסי נתונים, מודיעה על השקה של קמפיין לגיוס עובדים חדשים. במסגרת הקמפיין החדש בכוונת החברה לגייס עד סוף השנה כ-20 עובדים חדשים בתפקידי סיסטם, תשתיות, DBA ומומחי ביג דאטה. העובדים החדשים יצטרפו ל-100 העובדים אותם כבר מעסיקה פרולוג'יק כיום.

בתחומי ניהול בסיסי הנתונים (DBA) החברה מגייסת מומחים במגוון פלטפורמות – אורקל, SQL ו-MySQL, בדגש על כאלה המשלבים ניסיון בניהול בסיסי נתונים אפליקטיביים ותשתיות; אנשי סיסטם המתמחים ביוניקס ולינוקס; ואנשי ביג דאטה המתמחים בפלטפורמות Hadoop, ורטיקה וקסנדרה.

ליאור לוי, (בתמוחנה), מנכ"ל פרולוג'יק: "היקפי הפעילות של החברה גדלים במהירות ואנו צפויים להגדיל את כוח האדם שלנו בכ-20% עד סוף שנה זו. מנועי הצמיחה של החברה כוללים בין השאר גיוס של לקוחות חדשים, לצד גידול והרחבה של הפעילות אצל הלקוחות הקיימים. כמו כן, הרחבנו את פורטפוליו הפתרונות אותם אנו מייצגים ומפיצים בישראל בתחומי ניהול וניטור התשתיות ובסיסי הנתונים, בדגש על SolarWinds ו-idera, שמציעים פתרונות איכותיים טכנולוגית במחיר סביר וזוכים לביקוש ניכר במגזר הארגוני".

כדי לתמוך בצמיחת החברה ביצעה פרולוג'יק שינוי ארגוני במסגרתו הוסיפה לאחרונה לשורותיה פונקציה של סמנכ"ל כספים, אותה מאיישת רו"ח עמית בר-דגן כהן. זאת, במטרה לאפשר ולתמוך בהמשך הגידול בפעילות העסקית של החברה.

ליאור לוי: "המהלך מיועד לספק לפרולוג'יק את התשתיות הנדרשות לגדילה והתפתחות עסקית בכול תחומי פעילותה של החברה – ייעוץ, מיקור חוץ, פרויקטים וייצוג פתרונות תוכנה בינלאומיים לשוק המקומי".

חברת פרולוג'יק פעילה בתחום תשתיות המחשוב ובסיסי נתונים במגזרי האנטרפרייז וה-Mid Market ומספקת פתרונות טכנולוגיים ושירותי IT מקצה לקצה, ביניהם שירותי אינטגרציה, מיקור חוץ, ושירותי ייעוץ מתמחים (Professional Services). החברה מייצגת בישראל פתרונות תוכנה בינלאומיים, כדוגמת פתרונות idera המתמחה בניהול וניטור של בסיסי הנתונים, ו-SolarWinds הכוללים פתרונות לניהול, ניטור ואבטחה של שרתים, תקשורת, אפליקציות ואחסון.

מייל להפניית קו"ח: jobs@prologic.co.il
 
 
משרה

 



 
 
Bookmark and Share