Telecom News - פלאפון השיקה פעילות הדרכת אזרחים ותיקים בסמארטפונים ובטאבלטים

פלאפון השיקה פעילות הדרכת אזרחים ותיקים בסמארטפונים ובטאבלטים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> פלאפון השיקה פעילות הדרכת אזרחים ותיקים בסמארטפונים ובטאבלטים
פלאפון השיקה פעילות הדרכת אזרחים ותיקים בסמארטפונים ובטאבלטים
מאת: מערכת Telecom News, 10.9.14, 18:01דגנית קרמר

במסגרתה אירחה את השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך. הפעילות מתקיימת כל יום ג' ומאפשרת לבני הגיל השלישי לקוחות כל החברות להירשם באמצעות אתר פלאפון להדרכות מקצועיות על סמארטפונים וטאבלטים מטעם נציגי החברה.
 
השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך, סייר אתמול במרכז השירות של פלאפון בראשון לציון במסגרת יוזמת "שלישי בשלייקס". השר בחר לסייר בהדרכת סמארטפונים לאזרחים ותיקים, שמקיימת פלאפון מידי יום שלישי במסגרת הפרויקט והופתע לגלות כמה אזרחים ותיקים הגיעו לקבל הדרכות על המכשירים הסלולריים שלהם כדי לצמצם את הפערים הטכנולוגיים והנגשת ציוד הקצה עבורם. השר  שוחח איתם על הכלים, שהם מקבלים, וכיצד הם משמשים אותם ביום יום ובתקשור עם קרוביהם באמצעות הסלולר.
 
במהלך ההדרכה, מקבלים בני הגיל השלישי הסברים והכוונה כיצד להשתמש בסמארטפונים החל מעדכון אנשי קשר והורדת אפליקציות ועד שימוש ברשתות החברתיות ותקשור עם יקיריהם. ההדרכות מבוצעות במרכזי השירות של פלאפון וניתן להירשם אליהן ללא עלות באתר החברה בכתובת www.pelephone.co.il. הפעילות מיועדת ללקוחות כל החברות ומתאפשרת במגוון מרכזי שירות ברחבי הארץ בתיאום מראש ובהתאם להרשמה באתר.

עד עתה השתתפו בפרויקט כבר עשרות אזרחים ותיקים, שלעיתים מגיעים להדרכות נוספות על מכשירים אחרים שברשותם והביעו שביעות רצון גבוהה מהפרויקט, שמסייע להם בצמצום הפערים הטכנולוגיים, שנוצרו בינם לבין הדור הצעיר יותר.

אורי אורבך: "היה תענוג לראות אנשים ותיקים וחכמים מתחברים לטלפונים חדשים וחכמים. חיבור הדור הוותיק לעולם המודרני הופך את חייהם לנוחים ומחוברים יותר ואני שמח, שפלאפון תורמת לחיבור הזה באמצעות 'שלישי בשלייקס'".

דגנית קרמר, (בתמונה), סמנכ"ל חטיבת השירות והמכירה בפלאפון: "יוזמת 'שלישי בשלייקס' היא הזדמנות מצוינת עבורנו להירתם למשימה ולסייע לאזרחים הוותיקים בישראל להצטרף לקדמת הטכנולוגיה. באמצעות הדרכות ע"י נציגים מקצועיים אנו מסייעים לאזרחים ליהנות מסמארטפונים היכולים לאפשר להם גלישה מהירה, ביצוע שיחות בקלות ושימוש באינספור אפליקציות. במיוחד עכשיו, עם השקת הדור הרביעי של פלאפון, מספר הסמארטפונים הולך וגדל ומכשירי הסלולר הישנים יותר מפנים את מקומם לדור המתקדם. חשוב לנו לסייע לאזרחים אלה להצטרף למהפכת המהירות והטכנולוגיה ולאפשר להם לעמוד בשורה אחת עם הדור הצעיר בנושא".

אזרח ותיק עם סמארטפון



 
 
Bookmark and Share