Telecom News - אפל מורידה בתלילות את מחירי הענן שלה - iCloud

אפל מורידה בתלילות את מחירי הענן שלה - iCloud

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> אפל מורידה בתלילות את מחירי הענן שלה - iCloud
בהמשך להכרזות אפל מאמש (אייפון 6 ועוד) החליטה אפל לנסות ולהתחרות בכל הגדולים (אמזון, גוגל, מיקרוסופט ועוד) בתחום שירותי הענן והורידה דרסטית את מחירי השימוש בשירותי הענן שלה - iCloud, לרבות חבילה חדשה של 1 טרה בתים.
מאת: מערכת Telecom News, 10.9.14, 18:45אפל

אפל חשפה מייד לאחר השקת האייפון 6 ושאר החידושים, את התכנית החדשה שלה לשירותי הענן- iCloud. התכנית החדשה כוללת כמה חידושים, גם בחבילות וגם במחירים, כנראה מתוך מטרה להשאיר את "נאמני אפל" בתחום העסקי אצלה, ושאת שירותי הענן ירכשו ממנה ולא ממתחרותיה (גוגל, אמזון, מיקרוסופט או מהמתחרה החדשה והמצליחה - DigitalOcean ושאר ספקי שירותי הענן הציבוריים).

התכנית החדשה:
עד 5 ג'יגה בתים - בחינם.
20 ג'יגה ב-0.99 דולרים לחודש. או 11.88 דולרים לשנה. 
200 ג'יגה ב-3.99 דולרים לחודש. או 47.88 דולרים לשנה.
500 ג'יגה ב-9.99 דולרים לחודש. או 119.88 דולרים לשנה.
1 טרה ב-19.99 דולרים לחודש. או 239.88 דולרים לשנה.

מדובר בנפילת מחירים של כ-70%, בהחלט מהלך דרמטי עבור אפל, שרגילה לשמור על רמות מחירים בכל מוצריה. יחד עם זאת, מומחים מציינים, שרמת המחירים החדשה אמנם יותר אטרקטיבית אבל עדיין גבוהה יותר מרמת המחירים של רוב מתחרותיה וכמובן מול ספקי שירותי ענן פרטיים צעירים יחסית דוגמת דרופבוקס.

לאחרונה שירותי הענן של אפל סבלו מהתקפה של גניבת תמונות סלבריטאים (למעשה נגנבו תמונות עירום) מהשירות בענן (כמתואר כאן) ומנכ"ל אפל הבטיח בעקבות השערורייה להגביר את אמצעי האבטחה בשירותי הענן - iCloud. בין האמצעים שננקטו: התראות למשתמשים על כל ניסיון כניסה לקבצים שלהם, כל ניסיון של פריצת סיסמה, כל שינוי סיסמה, כל הורדת קבצים למכשיר אחר שלא רשום אצל בעל הקבצים, ניסיון לרשום מכשיר חדש בענן וכיו"ב. 
 
iCloud LOGO



 
 
Bookmark and Share