Telecom News - פלאפון נכנסת לתחום הגיימינג: תשיק את ה- "XBOX ONE" ב-15.9.14

פלאפון נכנסת לתחום הגיימינג: תשיק את ה- "XBOX ONE" ב-15.9.14

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פלאפון נכנסת לתחום הגיימינג: תשיק את ה- "XBOX ONE" ב-15.9.14
פלאפון נכנסת לתחום הגיימינג: תשיק את ה- "XBOX ONE" ב-15.9.14
מאת: מערכת Telecom News, 11.90.14, 14:16רונית אפשטיין
 
זאת, בבכורה ארצית  בכל מרכזי השירות שלה ברחבי הארץ ללקוחות כל החברות.
 
פלאפון מעמיקה את אחיזתה בעולם הריטייל ונכנסת לתחום המשחקים. החברה הודיעה היום, שתשיק ביום שני 15.9.14, בבכורה ארצית, את קונסולת המשחקים החדשה של מיקרוסופט "XBOX ONE" ב-2 ערכות במהדורה מוגבלת בכל מרכזי השירות של החברה. ההשקה תתקיים ביום ההשקה הרשמי של הקונסולה בישראל.
 
"XBOX ONE" במהדורה מוגבלת, שכוללת Kinect, ו-2 משחקים פופולריים: FIFA15 ו-Dance Central במחיר 2,799 ₪ למזומן או עד 6 תשלומים.
 
"XBOX ONE" במהדורה מוגבלת ללא ,Kinect ו-2 משחקים פופולריים: FIFA15 ו-Forza Motorsports 5 במחיר 2,299 ₪ למזומן או עד 6 תשלומים.
 
רונית אפשטיין, (בתמונה), מנהלת אגף ציוד קצה בפלאפון: "בשנה האחרונה התמקדנו באסטרטגיית ריטייל בתחום ציוד הקצה, שבאה לענות על הצורך של הלקוחות לרכוש מוצרים משלימים לסלולר כמו לפטופים, טאבלטים ואביזרים. במסגרת זו הקמנו חנות בתוך חנות בתוך מרכזי השירות של החברה ונכנסנו לתחומים חדשים כמו מוצרי מוזיקה, כושר וצילום.
 
כיום אנו רשת הריטייל הגדולה בישראל בתחום המוצרים המתקדמים, ובכוונתנו להמשיך ולהרחיב את התחום למגוון נוסף של מוצרים. מעתה יוכלו לקוחות כל החברות לרכוש את קונסולת המשחקים המתקדמת ביותר גם בפלאפון, וליהנות ממשחקים ומגוון אביזרים משלימים".  
 
הקונסולה המוצעת ללקוחות כוללת שלט אלחוטי, חיבור  WiFiמובנה, נפח אחסון של 500GB  ואפשרות חיבור ל-.Kinect פלאפון תציע ללקוחות כל החברות מגוון אביזרים משלימים, שיוצבו בכל נקודות המכירה של פלאפון ברחבי הארץ, כולל בקניונים. המכירה תתקיים בכל נקודות המכירה של פלאפון עד גמר המלאי.

XBOX
 
 
 



 
 
Bookmark and Share