Telecom News - אריקסון נבחרה כספק יחיד להרחבת רשת LTE של פלאפון

אריקסון נבחרה כספק יחיד להרחבת רשת LTE של פלאפון

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> אריקסון נבחרה כספק יחיד להרחבת רשת LTE של פלאפון
אריקסון נבחרה כספק יחיד להרחבת רשת LTE של פלאפון 
מאת: חיים חביב, 16.9.14, 14:46אריקסון

2 החברות חתמו על הסכם ארוך טווח להמשך פריסה ארצית של דור   רביעי.

אריקסון הודיעה היום על הרחבת שיתוף הפעולה עם פלאפון וחתימת הסכם מסגרת ל-3 שנים, במסגרתו תהפוך לספק היחיד של פלאפון להרחבת פריסת רשת דור הרביעי (LTE). ההסכם מרחיב את תחולת ההסכם, שנחתם בין החברות באפריל השנה, לפריסת השלב הראשון של הרשת. הערכת היקף השת"פ עומדת על כ-300 מיליון ש"ח.

פלאפון  השיקה באוגוסט האחרון את רשת הדור הרביעי במגבלות ההיתר של משרד התקשורת, וממשיכה לפרוס אתרי רדיו לקראת פריסה ארצית מלאה. פלאפון מפעילה את הרשת על תדר זמני ברוחב 5 מגה הרץ וצפויה להצטייד בתדרים נוספים במסגרת מכרז התדרים, שצפוי להתקיים לקראת סוף שנה זו.

הציוד, שתספק אריקסון לפלאפון, יתמוך גם בטכנולוגית Advanced LTE המתקדמת ותאפשר לפלאפון להציג קצבי שיא בהורדת נתונים - עד 450 מגה ביט בשנייה.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: "פלאפון נמצאת בשלבים מואצים של פריסת רשת הדור הרביעי. החלטנו להמשיך עם אריקסון כספק יחיד גם ברשת הדור הרביעי, כפי שעשינו בדור השלישי.  אסטרטגיה זו הוכיחה עצמה כאשר העמדנו את הרשת האיכותית בישראל, וזו מטרתנו גם עתה. אריקסון היא ספקית תשתיות הסלולר המובילה בעולם ובזכות הציוד של אריקסון נוכל להיות הרשת המתקדמת בישראל גם בשנים הקרובות".

אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל: "אנו מודים לפלאפון על העמקת הקשר ארוך השנים אתנו. אריקסון תספק לפלאפון את המערכות החדישות והמתקדמות ביותר, עם יכולות שדרוג מובנות, שתאפשרנה פריסת רשת דור רביעי מתקדמת ואיכותית גם בעתיד".

בתמונה מטקס החתימה: 
במרכז גיל שרון מנכ"ל פלאפון. משמאלו מנכ"ל אריקסון ישראל אלון ברמן ומשמאלו יגאל גלבוע, מנהל תיק לקוח פלאפון באריקסון ישראל. מימין – איתן מגר מנהל אגף הנדסת רשת בפלאפון, שני מימין – דורון קורץ סמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיה בפלאפון.

טקס החתימה
 
 



 
 
Bookmark and Share