Telecom News - הסטארטאפ הופ-און זכה בתחרות של Amazon Web Services - AWS

הסטארטאפ הופ-און זכה בתחרות של Amazon Web Services - AWS

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הופ-און זכה בתחרות של Amazon Web Services - AWS
הסטארטאפ הופ-און זכה בתחרות של   Amazon Web Services AWS
מאת: מערכת Telecom News, 18.9.14, 11:50

מעל 250,000 ש"ח פרסים ניתנו ל-3 סטארטאפים ישראלים, שישנו את העולם. 3 הזוכים, שנבחרו מתוך 100 חב' הזנק, הוכרזו אמש בכנס AWS Tel Aviv Summit מול קהל של יותר מ- 1,500 איש בת"א.
הזוכה
 
הסטארטאפ הופ-און (HopOn) הוכרז כזוכה בתחרות הסטארטאפים אותה קיימה  Amazon Web Services (AWS) – חברת שירותי מחשוב הענן של אמזון. התחרות נערכה במקביל לכנס הלקוחות השנתי, AWS Tel Aviv Summit, שהתקיים אתמול במלון דיויד אינטרקונטיננטל ת"א בהשתתפות יותר מ-1,500 אנשי מקצוע ולקוחות.

למעלה מ-100 סטארטאפים הגישו את מועמדותם תוך תיאור הרעיונות העסקיים שלהם באתר התחרות, והתחרו על פרסים בשווי כספי של 250,000 ₪. 3 העולים לגמר הציגו בפני פורום של בכירי AWS בראשות ד"ר וורנר ווגלס, ה-CTO של אמזון.

הופ-און, שזכתה במקום הראשון תקבל 50,000 דולרים לשימוש כ"קרדיט "AWS, תקף לשנה, לרבות ייעוץ וליווי אישי ע"י ד"ר ורנר ווגלס ועוד שפע הטבות יקרות ערך.

HopOn היא פלטפורמת תשלומים ניידים וכרטוס, שכבר אומצה ע" מפעילי תחבורה ציבורית בישראל ואחדים מהמפעילים הגלובליים הגדולים ביותר.

במקום השני זכה הסטארטאפ  Elasticode ב-15,000 דולרים לשימוש כ"קרדיט "AWS, תקף לשנה, ועוד מגוון הטבות.

Elasticode מביא דרך חדשה של חשיבה על הדרך בה מוצרי המחר יפותחו, יותאמו ויתקשרו עם המשתמשים בהם, תוך מינוף איסוף נתונים על החוויה הניידת של המשתמשים לאינטראקציה אישית. השימוש באפליקציה נוח ופשוט למשתמשים.

במקום השלישי זכה GamEffective ב-5,000$  לשימוש כ"קרדיט "AWS, תקף לשנה, ובשעות ייעוץ חינם עם ארכיטקטים שלAWS 

GamEffective היא חברת Gamification מהדור הבא המתמקדת בנרטיבים גרפיים עשירים להנעת שינוי מיומן בארגונים. היא משמשת ארגונים מובילים בעולם לשיפור מכירות, תמיכת לקוחות והדרכה.

AWS מאפשרת  לסטארטאפים אלה לזכות במשאבים שמאפשרים להם לממש את רעיונותיהם. עםAWS   אין צורך בהשקעה. משתמשים משלמים רק עבור משאבים בהם הם משתמשים. במקרים בהם רעיון אינו מתממש, יזמים אינם נשארים עם השקעות טכנולוגיות מבוזבזות. במקרים בהם רעיונות מצליחים, AWS מסייעת לחברות לצמוח במהירות ולצאת לשוק הבינלאומי.

מספר דוגמאות של סטארטאפים ישראלים מצליחים המשתמשים בענן של AWS: GetTaxi, Magisto, MyThings, ו-Viber.

בתמונה: ד"ר וורנר ווגלס מעניק הפרס למנכ"ל הופ-און.
קרדיט צילום: יואב דודקביץ

הזוכה
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share