Telecom News - בנק הפועלים יוצא בתחרות סטארטאפים – BANKAPP

בנק הפועלים יוצא בתחרות סטארטאפים – BANKAPP

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> בנק הפועלים יוצא בתחרות סטארטאפים – BANKAPP
בנק הפועלים יוצא בתחרות סטארטאפים – BANKAPP
מאת: מערכת Telecom News, 18.9.14, 13:28ז'יז'י אשכנזי

סמנכ"ל טכנולוגיות של בנק הפועלים בכנס AWS: " אם לוקח לנו להקים שרת בין חודש ל-3 חודשים עם אמזון זה אורך דקות אחדות".

ז'יזי' אשכנזי, סמנכ"ל טכנולוגיות של בנק הפועלים נטלה חלק בכנס AWS – ,Amazon Web Services, שהתקיים אתמול במלון אינטרקונטיננטל בתל אביב בהשתתפות למעלה מ-1,500 אנשי מקצוע ולקוחות. להלן מובאות הנקודות העיקריות מדבריה בכנס זה:

"השינויים והאילוצים מחייבים אותנו לחשוב אחרת ולצאת מן הקופסה. הבנק, ללא ספק, צריך להוריד עלויות ולהביא חדשנות. לכן, אנו מקימים כעת מרכז חדשנות עם הטכנולוגיות והכלים המתקדמים בעולם, שיעזרו לנו למנף יכולות אלה ולהביא ערך משמעותי ללקוחות.

את תחום הענן התחלנו לבחון כבר לפני מספר שנים, בכפוף לרגולציה ולצורכי אבטחת מידע. החלטנו לצאת לדרך עם אמזון ועם מטריקס.

אמזון כספקית שירותי הענן המובילה בעולם, ומטריקס, באמצעות יחידת הענן שלה -  CloudZone - כבעלת מומחיות גבוהה בהקמת סביבות ופרויקטים מבוססי AWS בענן. הניסיון מלמד, שאמזון מביאה יכולות מדהימות. לדוגמא: אם לוקח לנו להקים שרת בין חודש  ל-3 חודשים, באמצעות אמזון זה אורך דקות אחדות. ואחר כך, אנו גמישים לפתוח ולסגור סביבות כרצוננו. לגמישות ולמהירות יש משמעות אדירה בארגוני אנטרפרייז. מעבר להקטנת עלויות, עצם היכולת לרוץ מהר תורמת  בעצמה לחיסכון בעלויות וגם מאפשרת לארגון להיות תמיד ראשון ולהוביל את המהלכים בשוק.

יצאנו לדרך עם מיזם, שנוצר מקומבינציה של 2 סוגי חדשנות: ענן ו- open banking.  מדובר בתחרות BANKAPP, במסגרתה מוזמנים יזמים ומפתחים לפתח אפליקציות פיננסיות המבוססות על מידע בנקאי, אנונימי, שמדמה מידע אמיתי של התנהגות פיננסית וצרכנית של לקוחות הבנק. מנטורים של הבנק ילוו את המתמודדים והזוכים יהנו מהטבות מפרסים יפים: הזוכה במקום הראשון  יקבל 100,000 ש"ח  ואופציה להשקעה של עד 1,000,000 ש"ח לפי מידת התאמתו לתוכנית הפינטק של הבנק. כ"כ, 10 העולים לגמר יזכו באייפון 6. בנוסף, יזכה הזוכה בכניסה לשלב הסינון הסופי בתוכנית האקסלרטור של סיטי בנק ואפשרות להשתתפות ב-Bootcamp מיוחד באקסלרטור של Siftech במתחם JVP. התחרות תתחיל ב- 22.9.14 ותימשך חודשיים (עד 23.11.14). בסיס הנתונים של התחרות הוקם בענן, על גבי תשתיות של אמזון בעזרתם האדיבה של מומחי CloudZone של מטריקס, במהירות שיא". 

בתמונה מכנס AWS:  מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, דר' וורנר ווגלס, סגן נשיא והטכנולוג הראשי, אמזון (AWS), רנית זקצר, סמנכ"ל טכנולוגיות, מטריקס, ארתור שמונק, דירקטור CloudZone, מטריקס,  הראל יפהר, מנהל אזורי, אמזון (AWS) 

כנס AWS

בתמונה הבאה מהכנס: אבי כוכבא, מנהל חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב, בנק הפועלים ומוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס

כנס AWS



 
 
Bookmark and Share