Telecom News - בינת תקשורת מונתה למפיצה של Amazon Web Services בישראל

בינת תקשורת מונתה למפיצה של Amazon Web Services בישראל

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> בינת תקשורת מונתה למפיצה של Amazon Web Services בישראל
בינת תקשורת מונתה למפיצה של Amazon Web Services בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 18.9.14, 14:28דני ביליצקי

מעתה ניתן יהיה לרכוש את שירותי הענן של אמזון ישירות מבינת, שגם תספק מענה מקצה לקצה להטמעתם, כולל: ייעוץ, תכנון, יישום, תמיכה ותחזוקה.
 
בינת תקשורת, מקבוצת רד-בינת, מונתה למפיצה של Amazon Web Services (AWS) בישראל. מעתה ניתן יהיה לרכוש את שירותי הענן של אמזון ישירות מבינת, שגם תספק מענה מקצה לקצה להטמעתם, כולל: ייעוץ, תכנון, יישום, תמיכה ותחזוקה.
 
אמזון הקימה את פעילות AWS בישראל בשנת ,2006 שמספקת סביבות ענן לפיתוח, ביצוע בדיקות, אנליזה של ביג דאטה, הרצת אפליקציות ווב, מובייל וחברתיות, אפליקציות ארגוניות וניהול עומסי עבודה במערכות קריטיות.

הראל יפהר, מנכ"ל AWS ישראל: "מאז הקמנו את הפעילות בישראל, הפכנו לאחד השווקים הגדלים הכי מהר עבור אמזון בתחום הענן. זה מעיד, שהשוק הישראלי הבין, שעדיף להתמקד בעסקי הליבה ולהוציא את השאר לענן. במסגרת מגמת ההתרחבות בישראל, בחרנו בבינת תקשורת כמפיצה. זאת, בשל הניסיון והידע שלה בתחום, כמו גם בזכות האקוסיסטם החזק, שבנתה כאינטגרטורית בשוק ה-IT המקומי והבינלאומי".

דני ביליצקי, (בתמונה), סמנכ"ל מכירות מחשוב, בינת תקשורת: "שיתוף הפעולה עם AWS הוא צעד מתבקש במהלך הכולל של הקמת תחום הענן בבינת תקשורת בשנים האחרונות. בינת תפעל בשוק הארגוני ותציע את שירותי הענן של אמזון בנפרד או כחלק ממערכת ניהול הענן אותה מקימה בינת - Bynet Agility Cloud Platform. אנו שמחים לבחירה בנו כמפיץ בעל ערך מוסף המסוגל לספק גם שירותי יעוץ ותמיכה מקצה לקצה ובטוחים ביכולתנו לתמוך במגמת הצמיחה בהטמעת ענן בארגונים בישראל".



 
 
Bookmark and Share