Telecom News - סטארטאפ JFrog משיק פלטפורמה מסחרית להפצת תוכנה ומשנה כללי המשחק

סטארטאפ JFrog משיק פלטפורמה מסחרית להפצת תוכנה ומשנה כללי המשחק

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> סטארטאפ JFrog משיק פלטפורמה מסחרית להפצת תוכנה ומשנה כללי המשחק
הסטארטאפ הישראלי JFrog משיק פלטפורמה מסחרית להפצת תוכנה ומשנה את כללי המשחק
מאת: מערכת Telecom News, 30.9.14, 21:15JFROG

עד כה היה המוצר זמין רק למתכנתי קוד פתוח. מעתה תוכלנה גם חברות מסחריות להחליף פלטפורמות מיושנות להפצת תוכנה בפתרון מתקדם זה.

הסטארטאפ הישראלי JFrog, (פועל בנתניה ובקליפורניה), שנוסד ב-2008 ע"י שלומי בן חיים, יואב לנדמן ופרדריק סימון ומפתח מוצרים לניהול, אחסון והפצה של תוכנה, ושגייס לאחרונה 7 מיליון דולרים בגיוס שני, שהובל ע"י VMware וג'מיני הישראלית, הודיע היום 30.9.14 בארה"ב על השקת Preimium  Bintray ,הגרסה המסחרית של פלטפורמת הפצת התוכנה הפופולרית של החברה. עד כה היה המוצר זמין רק לתוכניתניי קוד פתוח. מעתה תוכלנה גם חברות מסחריות להחליף פלטפורמות מיושנות להפצת תוכנה בפתרון מתקדם זה.

 JFrog היא היחידה המציעה פתרון קצה-לקצה החל משלב פיתוח התוכנה ועד לשלב ההפצה. פתרונות התוכנה של החברה מציבים סטנדרט חדש ומאפשרים אוטומציה מלאה החל משלב הבניה דרך האחסון ועד להפצת מוצרי התוכנה.

Bintary, פלטפורמת ענן, שתוכננה ונבנתה עבור מפתחים לאחסון, הפצה, הורדה, קידום ושיתוף קוד היא הפתרון המלא הראשון בעולם - DaaS -Distribution as a Service המאפשר לארגונים לעמוד בקצב הפצת התוכנה הנדרש ב"עידן הענן". במשך למעלה משנה סיפקה החברה שירות זה לקהילת הקוד הפתוח בעולם והיום הכריזה כי תפתח את השירות גם לחברות מסחריות.

יואב לנדמן, CTO ב-:JFrog "עם למעלה מ- 150 מיליון הורדות בחודש ופרויקטי ענק כמו Google Android, Spring, Groovy, Scala , Vagrant ועוד, אין לנו ספק, שהצורך קיים וחובתינו לשפר את הדרך בה תוכנה מופצת ונצרכת בעולם. Artifactory היה המוצר הראשון, ששינה את הדרך בה נבנה ומאוחסן קוד, ו-Bintray הוא השלב הבא להשלמת התהליך".

Guillaume Laforge, מנהל פרויקט Groovy בחברת Pivotal העולמית: "Artifactory ו-Bintray הם שילוב מנצח עבורנו. תהליכי הפיתוח והפצת גרסאות חדשות של התוכנה, הפכו לתענוג. Bintray הופך לפלטפורמה המרכזית והטבעית לאחסון והפצת תוכנה לעולם".

עם השקת הגרסא המסחרית יוכלו מפתחים בחברות מסחריות ליהנות מיתרונות רבים שמציעה פלטפורמת הפרימיום, ביניהם:

שטח אחסון והורדות ללא הגבלה.
סטטיסטיקות מתקדמות.
ניהול הרשאות.
התאמה שיווקית של הפלטפורמה כמרכז הורדות התוכנה הארגוני (White label).

שלומי בן חיים, מנכ"ל :JFrog "דור מפתחי הענן אינו מסתפק יותר בשחרור גרסא אחת לשנה. בעולם של צרכני תוכנה הדורשים עדכונים מספר פעמים ביום ומחוברים למרכזי הפצה בענן, מפיצי תוכנה יתייעלו או יכחדו. כל לקוחותינו מעוניינים לשחרר גרסאות מהר ככל האפשר, אך אף אחד מהם אינו מעוניין לפתח ולתחזק פלטפורמה, שתאפשר אוטומציה מלאה משלב הפיתוח ועד להפצה. כתוכניתנים, חווינו את הקושי, החלטנו לתת מענה מלא ואנו מאושרים לראות את עולם התוכנה מצביע בהורדות. זה רק עניין של זמן עד שארגונים יפתחו, ינהלו ויפיצו תוכנה בדרך של ג'ייפרוג".

מוצרי החברה נמצאים בשימוש ע"י מיליוני משתמשים בעולם ומשרתים כ-700 חברות ענק בהן:Twitter, Netflix, CA, Apple, LinkedIn, Oracle, EMC, Amazon  ועוד.

סרטון הממחיש את הפתרון, שפורסם היום - כאן.
 
Bintray



 
 
Bookmark and Share