Telecom News - הושק בארץ שעון טריאתלון Forerunner 920XT – מאמן אישי בפרק כף היד

הושק בארץ שעון טריאתלון Forerunner 920XT – מאמן אישי בפרק כף היד

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הושק בארץ שעון טריאתלון Forerunner 920XT – מאמן אישי בפרק כף היד
הושק בארץ שעון טריאתלון Forerunner 920XT – מאמן אישי בפרק כף היד
מאת: מערכת Telecom News, 2.10.14, 11:30Forerunner 920XT

הוצגו גם 2 מוצרים חדשניים לספורטאים בכל הרמות: צמיד הכושר והבריאות vivosmart ומחשב הרכיבה Edge 1000.
 
באירוע השקה, שנערך אתמול במקביל להשקה העולמית חשפה רונלייט דיגיטל, היבואנית הרשמית של מוצרי חברת GARMIN בישראל, חברה בינלאומית לתחום שעוני ספורט ומחשבוני אופניים לספורטאים בכל הרמות, את שעון הטריאתלון המתקדם GARMIN Forerunner 920XT והציגה 2 מוצרים חדשניים: צמיד הכושר והבריאות vivosmart ומחשב הרכיבה Edge 1000.
 
GARMIN Forerunner 920XT
הדגם החדש של מאמן טריאתלון אישי בפרק כף היד משנה את תפיסת מתאמני הטריאתלון בכל הרמות, אבל לא רק. השעון, שנחשב כיום למתקדם, הקל והפונקציונלי ביותר בשוק, מציע מאמן אישי בפרק כף היד, לריצה, רכיבה ושחייה, אימון חכם ובריא וקבלת מידע חיוני שאחרת ניתן היה לקבלו רק ע"י אימון בתנאי מעבדה. כל זאת הודות לשורת תכונות הכוללת:
תצוגת Chrome צבעונית חדה וברורה.
רכיבGPS  מובנה.Forereunner 920XT
עמידות במים.
טכנולוגיות Bluetooth ו-WiFi המאפשרות סנכרון של הנתונים האישיים, שיתופם בפורטל המשתמשים הבלעדי ל-GARMIN או ברשתות החברתיות, והפיכת כל אימון לתחרות עם משתמשי GARMIN האחרים ללא צורך בחיבור למחשב.
מונה קצב והאצה מובנה ללא צורך בחיבור חיישן נפרד.
מסך צבעוני
יועץ התאוששות לאחר אימון.
תכנון מסלול.
מדידת VO2 (מדד כושר אתלטי).
 
לצד הפונקציות המתקדמות מציע המוצר גם שימושים יומיומיים, דוגמת מד צעדים, מד שריפת קלוריות, מעקב שינה ואפשרות לקביעת יעדים אישיים ומעקב אחר עמידה בהם.
ה-Forerunner 920 הוא 15% קל יותר ו-18% דק יותר בהשוואה לקודמו בסדרה (Forerunner 910) והוא כולל גם סנכרון עם סמארטפונים, קבלת הודעות טקסט, דואר אלקטרוני, תזכורות לוח שנה ואת פונקציית ה-Live Track המאפשרת לחברים ומשפחה לעקוב, להתעדכן ולעודד את המתחרה שלהם בכל שלבי התחרות.
השעון מוצע בארץ ב-2 צבעים: כחול/שחור או לבן/אדום.
מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): 3,290 ש"ח כולל רצועת דופק Premium. שנתיים אחריות מלאה.
 
גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל חברת רונלייט דיגיטל: "אנו גאים להשיק בישראל את שעון הטריאתלון המתקדם בעולם, ה- Forerunner 920XT, במקביל להשקה העולמית. קטגוריית המחשוב הלביש הולכת ותופסת תאוצה בעולם ועם ההשקה הזו מוכיחה ,GARMIN שהיא מובילה את הקטגוריה הזו בתחום מוצרי הספורט. אני מאמין, שתחום המחשוב הלביש הוא כאן כדי להישאר וכי לא מדובר בטרנד חולף, במיוחד עבור עולם הספורט".
 
GARMIN  vivosmart
צמיד הכושר והבריאות vivosmart משנה את הדרך בה אנשים שומרים על כושר. זאת, ע"י:
הצבת יעדי אימון יומיים מותאמים אישית ומעקב אחר העמידה בהם.vivosmart
תזכורות יומיות 'שהגיע הזמן לפעילות גופנית'.
מדידת צעדים.
מדידת שריפת אנרגיה (קלוריות).
ניטור שינה.
אפשרות חיבור לרצועת דופק.
תמיכה בסנכרון לטלפונים חכמים ואפשרות לקבלת הודעות טקסט ודואר אלקטרוני.
צג חיצוני המספק תצוגה ברורה של השעה, קלוריות, מרחק, מטרה יומית, ספירת צעדים והתראות מהסמארטפון.
אפשרות  להכניס "מוטיבציה" לשמירה על הכושר ע"י קיום תחרויות בין משתמשי vivosmart אחרים, באמצעות שיתוף ברשתות החברתיות, סנכרון אלחוטי מלא לפורטל GARMIN Connect ולאפליקציה לסמארטפונים.

GARMIN Edge 1000
עבור אלו הרוכבים כתחביב או הרוכבים באופן מקצועי ותחרותי, מציע מחשב הרכיבה GARMIN Edge 1000 להגיע למקסימום. להתחבר, להשוות, להתחרות ולנצח ע"י הפיכת כל רכיבה למרוץ תחרותי, תוך צפייה בתוצאות בזמן אמת, השוואת תוצאות עם משתמשיGARMIN Connect אחרים והתראות על תחילת מקטע וסיומו.

ה- Edge 1000 מציע למשתמשים:
יכולות ניווט ומיפוי מתקדמות וייעודיות לרכיבת אופניים, לרבות מפות הטעונות מראש הכוללות נתוני כביש ושטח, נתוני גובה, נקודות עניין ואפשרות לחפש נקודות ציון וכתובות ספציפיות.Edge 1000
תמיכה  בחיישני מדידת קצב לב, מד וואטים, מד מהירות, מד סיבובי פדלים.  בניית תכנית אימונים אישית ומעקב אחר ביצועים ועמידה בלוחות זמנים.
הודות ליכולות סנכרון עם סמארטפונים יש אפשרות לקבל הודעות טקסט, התראות שיחה, דואר אלקטרוני, תזכורות לוח שנה ואת פונקציית ה-Live Track המאפשרת לקרובים לעקוב, להתעדכן ולעודד את המתחרה שלהם בכל שלבי התחרות.
מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): 3,400 ₪. שנתיים אחריות מלאה.
 



 
 
Bookmark and Share