Telecom News - Appgo2market משיקה אתר הדרכה ומידע למפתחי האפליקציות במובייל

Appgo2market משיקה אתר הדרכה ומידע למפתחי האפליקציות במובייל

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> Appgo2market משיקה אתר הדרכה ומידע למפתחי האפליקציות במובייל
Appgo2market משיקה אתר הדרכה ומידע למפתחי האפליקציות במובייל
מאת: מערכת Telecom News, 7.10.14, 22:00
Appgo2Market Logo
האתר מספק למפתחים ומשווקים של אפליקציות את המידע, ההדרכות והכלים הנחוצים ל"עשה זאת בעצמך". כך, שהמשתמשים יוכלו ללמוד וליישם את הידע בעצמם בשטח. הכל בצד השיווקי/עסקי של ניהול אפליקציה. האתר מספק שכבה עשירה של חומרים חינמיים.
 
Appgo2market הוקמה בראשית 2014 מתוך מטרה לספק למפתחי אפליקציות ואנשי שיווק האפליקציות מרכז מידע והדרכה סביב כל הנושאים הנוגעים ל-App Economy - הפצת, שימושים וגזירת רווחים מאפליקציות מובייל.

Appgo2market משיקה את אתר www.appgo2market.com, שנבנה כמרכז מידע והדרכה המספק הדרכות מקיפות לגבי נושאים שונים איתם מתמודדות חברות סטארטאפ בתעשיית האפליקציות במובייל ומפתחים בתחילת דרכם, ומספק תבניות לדוחות פופולריים הנחוצים לניהול יומיומי של אפליקציה, תבניות מעוצבות לחומרים שיווקיים ופרסומיים וכלים נוספים.

המטרה היא לעזור ולתמוך בתעשייה צעירה יחסית הנמצאת בשלבי גדילה מבלי שעדיין התפתחו בה כלי עבודה ותהליכים מסודרים.
כיום, מפתחים ומשווקים של אפליקציות מובייל נאבקים ללמוד את רזי התעשייה ואיך למקסם תוצאות סביב הפצת האפליקציה, גילויה ע"י משתמשים, מקסום רמות שימוש וכמובן גזירת רווחים מהאפליקציה. מהר מאוד הם מבינים, שאין שום דבר בנמצא מלבד אי סדר גדול, מעט מאוד מקורות אמינים ללא אינטרסים, המון ספקי שירותים וכלים שונים, ושום מתכון מוכח להצלחה.

מדובר בתעשייה בשלביה המוקדמים ולכן היא עדיין מפוצלת ומפולגת עם המון חברות קטנות ורק ניצנים ראשונים של תהליכי קונסולידציה. כלים וטכנולוגיות חדשים צצים כפטריות אחרי הגשם וכמעט בלתי אפשרי לעקוב אחרי כל מה שקורה ולעשות החלטות עסקיות ושיווקיות חכמות במצב כזה.

Appgo2market הוא מקום למפתחים ואנשי השיווק המקבלים החלטות כאלו ומנהלים את האפליקציות שלהם באופן שוטף ויומיומי. מכיוון שהתעשייה הזאת מאופיינת ב-long tail של מפתחים שברשותם לרוב יש תקציבים זעומים בלבד, Appgo2market דאגה להתייחס בחומרים באתר לכל רמות התקציבים כדי לספק ערך שווה לכולם ע"י המלצות מה לעשות בכל רמת תקציב. כל זה בתשלום חודשי נמוך.

Aappgo2market הוא אתר freemium המספק שכבה עשירה של חומרים חינמיים. בנוסף, כאמור, עבור תשלום חודשי נמוך מקבלים המשתמשים גישה לספריית ההדרכות העשירה והמלאה, לקטלוג התבניות של הדוחות והגרפיקות המעוצבות. אפשר לבטל את המנוי החודשי בכל זמן ללא התחייבות.

ציפי יוסף, אחת המייסדות של Appgo2market: "החלטנו להקים את האתר אחרי שהתמודדנו בעצמנו עם כל האתגרים כשעבדנו עבור חברות פיתוח אפליקציות גלובליות. רצינו להיות הטובים ביותר בשיווק האפליקציות באחריותנו ורצינו למנף את ההצלחות ולגדול. כל הזמן חיפשנו איזושהי סמכות מקצועית בתחום, שאנו יכולים לבטוח בה ב-100%, שמתמחה באפליקציות במובייל, מספקת הדרכה וחוות דעת אובייקטיביות על ספקים שונים בתחום וגישה למומחים בתחום, שאותם נוכל לשאול שאלות ספציפיות לגבי האתגרים המיוחדים של האפליקציות שלנו.

זה בדיוק מה שנותנת Appgo2market: הדרכות מעשיות לגבי כל הנושאים העסקיים והשיווקיים סביב אפליקציות במובייל (ASO, גיוס משתמשים, יחסי ציבור, עבודה ברשתות החברתיות, העלאת רמות שימוש, מודלים עסקיים, פיצ'רים שיווקיים בתוך האפליקציה, ניתוח אנליטי של שימושים והתנהגויות), חוות דעת אובייקטיביות על שירותים שונים למפתחי אפליקציות, כלים ותבניות מוכנות להורדה ושימוש. הכל בפורמטים קלים לעיכול ולקריאה או צפייה.

הייחודיות שלנו היא בכך, שאנחנו מוודאים, שהחומרים הם העדכניים ביותר הקיימים, מכיוון שזאת תעשייה, שזזה מהר ומה שנכון היום לא בהכרח יהיה נכון מחר. אנו לא מסתפקים בהדרכות מקיפות אלא מספקים גם טמפלייטים כחלק מהעסקה. מדובר בטמפלייטים עבור דוחות, חומרים גרפיים, ויזואליים, קראייטיב לבאנרים של install ads למשל ועוד.

מנויים ב-Appgo2market נהנים מגישה ל:
  1. גישה ל- ,Consulting Zone שבו הם יכולים לשאול שאלות ספציפיות ולקבל תשובות ממומחים בתעשייה.
  2. ספרייה ענקית של חומרי הדרכה כתובים או מצולמים, מקיפים ומעשיים המתעדכנת באופן שוטף ונוגעת בכל סוגי האתגרים מנושאים אסטרטגיים ועד הדרכות מפורטות בנושאים הקשורים לניהול יומיומי של הפעילות העסקית והשיווקית.
  3. קטלוג תבניות להורדה כמו תבנית לכתיבת הודעה לעיתונות, קריאייטבים מעוצבים ל-install ads, תבנית דו"ח אקסל לאנליטיקות, תבניות UX ועוד.
  4. וובינרים – בהם עונים מומחים על שאלות לייב ומתפתח דיון בין כל המשתתפים החולקים את הידע המצטבר של כולם.
  5. בונוס חודשי כל פעם בנושא אחר (מי שאינם מנויים יכולים לרכוש את הבונוסים on-demand). מטרת הבונוסים היא לחסוך למנויים זמן וכסף, למשל תבניות למסכי אפליקציה מעוצבים לעמוד האפליקציה בחנות Play ועוד.
המתעניינים יכולים להוריד את ה-e-book בחינם: "תכנית ההשקה המלאה לאפליקציית המובייל שלך" ולהירשם לקבלת עדכונים שוטפים באימייל על חומרים חדשים. לחץ כאן להורדה".

סרטון וידאו - כאן.
לוגו האתר



 
 
Bookmark and Share