Telecom News - מי שלא יודע לתת שירות בשום חול מועד, מטיל קנס בגלל (אי) שירות בחול מועד

מי שלא יודע לתת שירות בשום חול מועד, מטיל קנס בגלל (אי) שירות בחול מועד

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מי שלא יודע לתת שירות בשום חול מועד, מטיל קנס בגלל (אי) שירות בחול מועד
ניתוח: משרד התקשורת, שפרסם אמש, שיהיה סגור למתן שירות לציבור בחול המועד סוכות, נזכר ערב היציאה לחופשה לתת קנס של כרבע מיליון ש"ח על חברת פלאפון, כי בחול המועד פסח (שגם בו המשרד היה סגור ומסוגר) פלאפון סיפקה שירות רק 10 שעות ביום. 
מאת: אבי וייס, 8.10.14, 13:30גלעד ארדן

אתמול פרסם משרד התקשורת באתר (כאן), שהמשרד יוצא לחופשה מרוכזת בחול המועד סוכות החל מערב סוכות (8.10) ועד 16.10. המשרד יהיה סגור ומסוגר ומי שרוצה לפנות למשרד ולקבל שירות, בכל נושא, "שיחפש את החברים שלו בפייסבוק"...

זה לא הפריע לאותו משרד התקשורת, לפרסם בדיוק במקביל, את ההודעה לציבור, שעל פיה, הוטל קנס של 229.520 ש"ח על חברת פלאפון, משום שבחול המועד פסח האחרון (מועד שגם בו משרד התקשורת נעלם לגמרי מהשטח), חברת פלאפון סיפקה שירות לציבור בהיקף של 10 שעות, בימים 16 ו-17 באפריל 2014, במקום 13 שעות ביום, באותם יומיים של חול המועד, כנדרש ברישיון של חברת פלאפון.

אין ספק, שפלאפון נהגה לא באופן ראוי כשלא ביקשה מראש אישור לרדת בהיקף שעות מתן השירות שלה עקב חול המועד פסח. הפרת תנאי מתנאי הרישיון מביאה קנס. זה בסדר וזה מצטרף לאוסף הקנסות המוזרים של המשרד...

אולם, מי יקנוס את משרד תהקשורת שכל השנה לא עונה לאזרחים, גורס תלונות בכמויות מדהימות, משבש את פעילות המשק, הופך פניות אזרחים לצחוק וגם נעלם לחלוטין מהשטח בכל חול המועד, בכל הימים, כולל "הגשרים" וערבי חג? 

גם תשובות לשאלות שלי לא התקבלו. הרבה שאלות, לא רק בחול המועד. זה כמובן בניגוד לחוק (כמה חוקים, ליתר דיוק). מי יטיל קנס על אלה שלא יודעים ולא רוצים לתת בכלל שירות? אין תשובה לשאלות קשות. 

זו לא פעם ראשונה, שכך נוהג משרד התקשורת כלפי ספקיות התקשורת, משרד, שראשיו הם "מפירי חוק סדרתיים" בעצמם ושכיום עוסקים בעיקר בחיפוי על החשודים במעשים פליליים מרובים בתוך המשרד עצמו, שקשורים ב"פרשה הסודית". 

חג שמח לקוראינו (אנו עונים לפניות הציבור, בכל ימי חול המועד סוכות, בלי חוק ותנאי רישיון)... 
שמילה מימון
שמילה מימון, מטיל הקנסות על פלאפון ושאר החברות (סמנכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה). אין מה לחפש אותו בחול המועד סוכות תשע"ה, גם לא בחול המועד פסח, וגם לא בשאר ימות השנה, כל שנה. הוא כרגע בחופש והטלפון אצלו במשרד מנותק (פניות באינטרנט למשרד התקשורת - אין דבר כזה. גם הפקס והדואר הכתוב לא עובדים - פגרת "חול המועד"). 



 
 
Bookmark and Share