Telecom News - נפתחה ההרשמה ל- HAC- Herzliya Accelerator Center ליזמות אורבנית

נפתחה ההרשמה ל- HAC- Herzliya Accelerator Center ליזמות אורבנית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתחה ההרשמה ל- HAC- Herzliya Accelerator Center ליזמות אורבנית
נפתחה ההרשמה  ל-HAC- Herzliya Accelerator Center ליזמות אורבנית
מאת: מערכת Telecom News, 11.10.14, 19:10תאיר קובלסקי
 
HAC, מרכז היזמות הטכנולוגי בניהולה של תאיר קובלסקי (בתמונה), הוא יוזמה של עיריית הרצליה למרחב עבודה משותף ליזמים צעירים מגיל 21 ומעלה, שמעניק שירותי משרד ופיתוח לסטארטאפים. בחודש נובמבר הקרוב יפתח המרכז את תכנית ההאצה לסטארטאפים צעירים - האקסלרטור האורבני של HAC. ההרשמה למחזור הקרוב נסגרת ב- 30.10.14. יזמים צעירים - מהרו להירשם.
 
במחזורים הקרובים מדובר בפורמט של 3 חודשים, שמתמקד בחדשנות אורבנית, טכנולוגיות אזרחיות, האינטרנט של הדברים (IoT), חיי קהילה בעיר. בכל מחזור ישתתפו בין 5 ל-10 סטארטאפים והתכנית תהיה מותאמת באופן אישי לצרכי הסטארטאפים הנבחרים. העלות: 500 ₪ לכל התקופה, עבור יזם. ההרשמה על בסיס מקום פנוי וכפוף להחלטת ועדת הקבלה.
 
היזמים יקבלו ליווי מקצועי ע"י מנטורים, מרצים וועד מייעץ לתכנית וייהנו משלל שיתופי פעולה עם חברות גדולות מעולם ההייטק והיזמות הישראלי וגופים בינלאומיים, מקום עבודה נוח, מקום אחסון בענן, שירותים מוזלים בתחום הפיננסים והמשפטים וסיום גדול ב"דמו-דיי". הוועד המייעץ של האקסלרטור כולל את אדן שוחט, ליאת אהרונסון, ליעד רובין, עמירם מל, יורן בר ומאיה כץ סגנית ראש עיריית הרצליה.
 
תכנית העבודה כוללת חלוקה חודשית, כאשר בחודש הראשון העבודה תהיה בעיקר על מיקוד הרעיון, מפגש עם יזמים, שעברו את התהליך והיום עומדים מאחורי הצלחה, מגוון סדנאות והרצאות מפי מנטורים, מרצים ונציגי החברות הגדולות בארץ. ההרצאות תעסוקנה בתחומי הון סיכון, Lean Start-up, Go to Market, בניית מודל עסקי, שיווק, עיצוב ואפיון משתמש, משפטים, פיננסים, כלכלה אורבנית וערים חכמות ועוד.
 
בחודש השני המיקוד יהיה על הפיתוח הטכנולוגי של המוצר, עיצוב ואפיון חווית משתמש לצד עבודה אינטנסיבית עם מנטורים מובילים בעולם היזמות הישראלי. כ-40 מנטורים משלל תחומים נרתמו לטובת התכנית וההתאמה האישית לצרכי הסטארטאפים שייבחרו.

החודש השלישי יתמקד בשיווק ובהכנה לאירוע הסיום של התכנית- ה"דמו דיי". היזמים יעבדו על פרזנטציה, הגשה, הכנה למפגש עם משקיעים, נטוורקינג, עמידה מול קהל ומול מצלמה ועוד.

האקסלרטור מיועד ליזמים צעירים עם חזון טכנולוגי, יכולות פיתוח, שיווק ותכנות.

מספר המקומות המקסימלי בתכנית הוא 20 יזמים ויזמיות. ההרשמה פתוחה לצעירים בגילי 21 ומעלה ומיועדת למיזמים בשלב מוקדם, טרום השקעה ממשקיע מוסדי. אופי המיזם חייב להיות חוקי ומוסרי ועל היזמים להיות זמינים לעבודה במרכז מינימום 4 ימים בשבוע. הדגש הוא על יזמים איכותיים עם רצון, תשוקה, יכולת ומחויבות למטרה.
 
תהליך ההרשמה כולל מילוי טופס אונליין המהווה סינון ראשוני. בשלב השני ייתקייםראיון אישי קצר ולבסוף תתקבל החלטה ע"י ועדת קבלה.
 
האקסלרטור HAC מפתח קשרי שת"פ עם תכניות בינלאומיות שונות בערים בעלות אג'נדה דומה כדי להפגיש יזמים גלובליים עם מטרה דומה - להפוך את החיים של התושבים בעיר ליותר טובים וקלים. הרעיונות מאחורי התכנית הם החלפת רעיונות, שיתופי פעולה וביצוע פרויקטים, שיפתרו את בעיות משותפות לערים שונות.
 
במקביל, מרכז היזמות הטכנולוגי HAC מארח מפגשים והרצאות בעלי אוריינטציה טכנולוגית ועסקית ומנגיש קורסים, הכשרות וסדנאות מקצועיות בתחומים פרקטיים מגוונים.

מרחב העבודה המשותף משמש ליזמים כמשרד ובית שני בו הם יכולים תמורת כ-150 ש"ח בחודש להשתמש בשירותי המקום הכוללים: מרחב עבודה משותף, חדר ישיבות, חדר הרצאות, מטבחון, שירותי הדפסה, ניקיון ואווירה יזמית מעשירה. היזמים נהנים מעבודה עם מנטורים ממגוון תחומים, שעות ייעוץ, פידבק אינטנסיבי, תחרויות, כרטיסים לכנסים ועוד.

מרכז היזמות של עיריית הרצליה שם לפניו את המטרה לענות לצרכי היזמים ולסייע להם להתפתח ולגדול בכל דרך אפשרית. אירועים ייעודיים מהסוג הזה מאפשרים ליזמים בכל השלבים להתקדם ולמצוא הזדמנויות. את מרכז היזמות הטכנולוגי ניתן למצוא במתחם 'המרפסת- מרכז הצעירים', סוקולוב 5 הרצליה.

להרשמה: http://bit.ly/HACUrbanAccelerator , בלינק ניתן למצוא את רשימת המרצים והמנטורים.
ניתן גם ליצור קשר עם תאיר קובלסקי, מנהלת מרכז היזמות HAC במייל.
ובפייסבוק:  HAC - Herzliya Accelerator Center
HAC LOGO
HAC LOGO



 
 
Bookmark and Share