Telecom News - מייסד DuckDuckGo הנמצא בשת"פ עם Apple השקיע בפלטפורמת ביטקוין

מייסד DuckDuckGo הנמצא בשת"פ עם Apple השקיע בפלטפורמת ביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מייסד DuckDuckGo הנמצא בשת"פ עם Apple השקיע בפלטפורמת ביטקוין
מייסד DuckDuckGo הנמצא בשת"פ עם Apple השקיע בפלטפורמת ביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 21.10.14, 11:46ביטקוין

זאת, מתוך שיקול אסטרטגי, שהביטקוין יהווה בעתיד חלק משמעותי בטרנזקציות הפיננסיות ויהיה צורך בשירותיו של הסטארטאפ AlphaPoint.

Gabriel Weinberg, המייסד והמנכ"ל של מנוע החיפוש האנונימי DuckDuckGo, התפרסם במיוחד לאחר גילוייו של Edward Snowden לגבי המעקב של הממשל האמריקאי אחרי הגולשים בכל הקשור לשערוריית PRISM ו-NSA, במתן האפשרות למנוע חיפוש שלא עוקב אחר הגולשים ובפעולותיו למען גלישה אנונימית.

בשבוע שעבר הוא קפץ מחיפוש אנונימי אל המטבע הדיגיטלי האנונימי והגביר את מעורבותו בכלכלה האנונימית ע"י הצטרפות לסבב גיוס של 1.35 מיליון דולרים בסטארטאפ הביטקוין AlphaPoint העוסק בתחום אקסצ'יינג'ים מקומיים לביטקוין. זאת, מתוך שיקול אסטרטגי, שהביטקוין ושאר המטבעות הקריפטוגרפיים יהוו בעתיד חלק משמעותי בטרנזקציות הפיננסיות ויהיה צורך בהרבה אקסצ'ינג'ים מקקומיים ברחבי העולם, כאשר זו המשבצת של AlphaPoint.

בסבב הגיוס השתתפו גם:
 VC firms Ben Franklin Technology Partners,  Robin Hood Ventures,  Invite Media co-founder Scott Becker

ל-DuckDuckGo יש 600 מיליון חיפושים בחודש והיא הוכרזה ביוני 2014 כמנוע חיפוש רשמי מובנה במוצרי Apple של iOS  ו-OSX. זאת, כדי לאפשר לכל משתמשי ספארי  Safari גישה לאופציית החיפוש האנונימי. DuckDuckGo שילשה את מספר המשתמשים אצלה בגלל גילוייו של סנודן בהתייחס למסירת מידע לשלטונות האמריקאים ע"י גוגל וחברות אחרות. עם זאת, יש לזכור שלגוגל יש 100 מיליארד בקשות חיפוש בחודש. 

 



 
 
Bookmark and Share