Telecom News - יבמ ותים הכריזו על שת"פ אסטרטגי בישראל

יבמ ותים הכריזו על שת"פ אסטרטגי בישראל

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> יבמ ותים הכריזו על שת"פ אסטרטגי בישראל
יבמ ותים הכריזו על שת"פ אסטרטגי בישראל
מאת: חיים חביב, 5.11.14, 15:46
שת"פ
תים תחל בשיווק מחשבים מרכזיים, System P, אחסון, כלי תוכנה ושרותי ענן.

יבמ וקבוצת שירותי ה-IT מל"מ-תים הכריזו על חתימת הסכם אסטרטגי ביניהן, שירחיב את שיתוף הפעולה בשיווק מוצרי יבמ. במסגרת ההסכם תמכור תים בשוק הישראלי מוצרים ופתרונות של יבמ, בהם מחשבים מרכזיים מדגמי System Z וכלי תוכנה הפועלים עליהם. לצד מערכות מחשוב מרכזי, תמכור תים גם שרתי System P, המבוססים על מעבדי Power בסביבת מערכות ההפעלה לינוקס ויוניקס AIX, כמו-גם מערכות אחסון של יבמ, מכל הגדלים. הפעילות המשותפת תכלול גם את תחום התוכנה והשירותים. במסגרת ההסכם יינתן דגש מיוחד לפתרונות הענן, אבטחת מידע ,מובייל וביג דאטה.

במסגרת הפעילות בענן תשווק תים את פתרון הענן הציבורי של יבמ ותמכור את תשתיות הענן של SoftLayer. כשנה לאחר רכישתה ע"י יבמ הפכה SoftLayer לקטר הצמיחה של יבמ בשוק שירותי הענן. , שהשקיעה 2 מיליארד דולרים ברכישת החברה, ממשיכה בהשקעות נרחבות בעולם הענן, ביניהן, הרחבת הנוכחות הכלל-עולמית של יבמ לעשרות מרכזים ברחבי העולם המציעים מגוון רחב של תשתיות SoftLayer. לאחר בחינת חלופות בחרה תים לבסס את פעילותה בתחום זה על טכנולוגיות הענן של יבמ.

ריק קפלן, מנכ"ל IBM ישראל: "החלטתה של מל"מ-תים לחבור אל יבמ ולהציע את מוצרי החומרה והתוכנה שלה ללקוחות בארץ, מבטאת הכרה מצידו של אחד השחקנים הבולטים בשוק הישראלי באיכויות השרתים ומערכות האחסון של יבמ ובמיוחד במקומו המרכזי של המיינפריים גם בזירת המחשוב העתידי".

אודי וינטראוב, מנכ"ל תים: "מגוון ורוחב הפתרונות של יבמ יאפשר לנו להציע ללקוחות את מיטב הפתרונות. יבמ היא חברה עולמית מובילה והטכנולוגיות המעולות, שהיא מציעה, תאפשרנה לנו להרחיב את פעילותינו לתחומים נוספים, לתועלת לקוחותינו".

בתמונה למעלה, משמאל לימין: אריאל אברג'ל, סמנכ"ל מכירות תים, אודי וינטראוב, מנכ"ל תים, מרתה מרטינז אלונזו, מנהלת איזור ספרד, פורטוגל, יוון וישראל, יבמ, ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל, שי בנאים, מנהל קבוצת מוצרים וטכנולוגיה, יבמ ישראל. 

שת"פ

 



 
 
Bookmark and Share