Telecom News - יבמ זכתה בעסקת ענק למיקור חוץ בלופטהנזה בסך מיליארד אירו

יבמ זכתה בעסקת ענק למיקור חוץ בלופטהנזה בסך מיליארד אירו

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> יבמ זכתה בעסקת ענק למיקור חוץ בלופטהנזה בסך מיליארד אירו
יבמ זכתה בעסקת ענק למיקור חוץ בלופטהנזה בסך מיליארד אירו
מאת: חיים חביב, 19.11.14, 15:09זכייה

2 החברות תשתפנה ביניהן פעולה לתקופה של 7 שנים לאספקת שירותי מיקור חוץ של תשתיות טכנולוגיות מידע לחברת התעופה ולחברות הבנות שלה. כ-1,400 עובדי מערך המחשוב של לופטהנזה ייקלטו ביבמ.

יבמ וחברת התעופה הגרמנית לופטהנזה תשתפנה ביניהן פעולה בעסקת ענק בהיקף של מיליארד אירו לתקופה של 7 שנים לאספקת שירותי מיקור חוץ של תשתיות טכנולוגיות מידע לחברת התעופה ולחברות הבנות שלה. עפ"י ההסכם, תבצע תחילה יבמ תהליך אופטימיזציה של תהליכי טכנולוגיות המידע בלופטהנזה, שצפויה להניב חיסכון שנתי של 70 מיליון אירו.

בתקופת החוזה תפעיל IBM בלופטהנזה פתרונות חדשים המשלבים יכולות ניתוח אנליטי, יישומי מובייל ורשתות חברתיות, שיאפשרו ללופטהנזה להציע ללקוחותיה שירותים חדשים, ויתרמו לשיפור פריון העבודה.

בלופטהנזה מעריכים, שמיקור החוץ של תשתיות טכנולוגיות המידע והעברתן לידי יבמ ישפרו את כושר התחרות של החברה. תכנית השינויים צפויה לתרום לשיפור מבנה העלויות של החברה ובהמשך לאפשר ללופטהנזה להעמיק את הדיגיטליזציה של תהליכים עסקיים, תוך שיפור יעילות ומתן שירות איכותי יותר ללקוחות.

בשלב הראשון תקדם יבמ ותתאים את התשתיות הטכנולוגיות של לופטהנזה לעידן הענן, מהלך, שיאפשר להפעיל בהמשך כלים אנליטיים, לתמוך במשתמשים ניידים ולהרחיב את השימוש בעולם הרשתות החברתיות. בין השאר, תפעיל יבמ בחברת התעופה הגרמנית כלי עבודה שיתופית ומערכות הודעות לניהול עסקים ברשת חברתית, שירותי רשת תקשורת ותקשורת קול, סביבת עבודה ייעודית מותאמת ומסגרת הגנה כוללת, לרבות מערכות ניטור, בקרה ושליטה.

ניהול מכשירי הקצה הניידים בסביבה הארגונית יתבסס על כלי ניהול ממשפחת MobileFirst של יבמ, שיתמכו בהפעלת תשתיות מובייל יעילות ומאובטחות ויאפשרו הקצאה, אבטחה וניהול מכשירים ניידים ואפליקציות בתהליכים פשוטים ליישום, תוך הבטחת גישה נוחה לעובדים וללקוחות.

בנוסף, תנהל יבמ גם את מרכז עיבוד הנתונים של לופטהנזה ואת פעילות מוקד השירות הפנימי ושירותי ההדפסה במסגרת החברה.
במסגרת ההסכם, ייקלטו כ-1,400 עובדי מערך המחשוב של לופטהנזה בשורות יבמ. אספקת שירותי התשתיות ע"י יבמ תחל ב-1.4.2015.
 



 
 
Bookmark and Share