Telecom News - Viber מרחיבה את גבולות ההתנסות החברתית במובייל ומשיקה צ'טים פומביים

Viber מרחיבה את גבולות ההתנסות החברתית במובייל ומשיקה צ'טים פומביים

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> Viber מרחיבה את גבולות ההתנסות החברתית במובייל ומשיקה צ'טים פומביים
Viber מרחיבה את גבולות ההתנסות החברתית במובייל ומשיקה צ'טים פומביים
מאת: מערכת Telecom News, 20.11.14, 19:58וייבר
 
"חדרי צ'ט"  Public Chats מאפשרים "הצצה" בזמן אמת לשיח המתקיים בין חברי קבוצות המנוהלות ע"י אנשי ציבור וסלבריטאים. השיח יהיה חשוף, אך ללא היכולת להשתתף. הראשונים לחשיפה הם טל ברמן ואביעד קיסוס.
 
Viber, אפליקצית המובייל לשיחות והעברת מסרים, מרחיבה את שירותיה ומשיקה היום ממשק חדש בשם צ'טים פומביים, שמוליך שלב אחד קדימה את ההתנסות החברתית של אנשים באפליקציות במובייל.
 
אם עד היום עקבנו אחר דמויות בודדות, הרי שמהיום מאפשרת Viber סוג חדש של "מעקב" - חשיפה בזמן אמת לשיח המתקיים בתוך קבוצה.
 
משתמשי Viber יוכלו להיכנס לכל אחד מהצ'טים הללו בזמן אמת ולהיחשף למה שנשלח בהם, בין אם מדובר במסרונים, סטיקרים, תמונות או וידאו. כמו כן, ניתן יהיה להזמין חברים לצפות יחד בצ'טים מסוימים ולשתף תוכן מתוכם.
 
הראשונים לחשוף את הצ'טים שלהם בפומבי, כבר מהיום, הם טל ברמן ואביעד קיסוס, לצד שורה של טלנטים נוספים בהם: מועדון הקומיקאים של הקאמל קומדי קלאב, עורכי וכתבי האתר והערוץ של One,  סוכנות הדוגמנות DeJaVu , הבלוגרים של "מה וזה" ו-KZ  רדיו, ובמיוחד קבוצת מכבי תל אביב.
 
ההשקה הרשמית של הגרסה העברית תיערך ב-24.11.14 באירוע מיוחד, שתערוךViber  בתל אביב, ושם ייחשפו טלנטים ידועים נוספים, שהסכימו לחשוף את הצ'טים שלהם.
 
לצד הטלנטים הישראלים, פועלות 300 קבוצות צ'ט פומבי של  סלבריטאים בינלאומיים מרחבי העולם, בהם הרכילאי הידוע פרז הילטון,  סוכנות הדוגמנות והטלנטים  Next, היו טיובר הפופולרי טיילר אוקלי, זמרת הפופ פיקסי לוט, הDJ- והיוצר פול ואן דייק ועוד.
 
מרקו טלמון, מנכ"ל וייבר: "אנו מאפשרים לאנשים להיות "זבוב על הקיר" בשיחות של אנשים, שמסקרן אותם לעקוב אחריהם. ההשקה העולמית תלווה בשורה ארוכה של סלבריטאים ואנשי ציבור מרחבי העולם, שהסכימו לחשוף את השיחות שלהם לציבור העוקבים של Viber".

לוויבר למעלה מ-460 מיליון משתמשים בעולם. בישראל מותקנת האפליקציה אצל למעלה מ-4מיליון משתמשים. העדכון החדש זמין כבר מעכשיו בחנויות של אייפון ואנדרואיד.



 
 
Bookmark and Share