Telecom News - יבמ ו-Docker תשתפנה פעולה

יבמ ו-Docker תשתפנה פעולה

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> יבמ ו-Docker תשתפנה פעולה
יבמ ו-Docker תשתפנה פעולה
מאת: חיים חביב, 9.12.14, 11:30שת"פ

הן תספקנה יישומים ארגוניים בענן במתכונת של שילוב "מכולות יישומים".

יבמ ו-Docker כוננו ביניהן שותפות אסטרטגית להפעלת דור חדש של יישומים ארגוניים על גבי ענן יבמ ובאתר הלקוח בסיוע הפלטפורמה הפתוחה של Docker להפעלת יישומים מבוזרים.

ארגונים יוכלו להסתייע בשת"פ בין IBM ובין דוקר לבניית וניהול יישומים הניתנים לניוד ומתנהלים במעין מכולה (container) נפרדת הניתנת לשילוב עם מכולות אחרות, תוך ניהול דינמי של מחזור החיים הנפרד לכל מכולה ואפשרות להרחבת היקף היישום לפעול בכל סביבה – החל מהמחשב הנייד של המפתח ועד למאות מכולות הפועלות בענן.

יבמ היא הראשונה הפועלת עם דוקר ומשווקת פתרונות משולבים הכוללים את המהדורה הארגונית Docker Hub Enterprise (DHE), שמציעה לארגונים פתרון כולל להפעלת יישומים מבוזרים. הפתרון מאפשר למפתחים להתמקד בפיתוח יישומים ייחודיים הפועלים כל אחד במתכונת נפרדת ובסביבת מכולה עצמאית מאחורי חומת האש הארגונית ואיסוף מספר יישומים כאלה לצורך הרכבתם. זאת, תוך שימוש ביותר מ-60,000 שירותים המותאמים לעבודה בסביבת דוקר וזמינים במאגר המאוחסן של Docker Hub.

שיתוף הפעולה עם יבמ, שהוכתרה לאחרונה ע"י Synergy Research כספק מוביל בתחום הענן ההיברידי, מאפשר לנצל את הפלטפורמה הפתוחה של דוקר ובכלל זה ממשק תכנות חדש לניהול ותזמור יישומים, החל משלב הפיתוח ועד לפריסה ולעבודה השוטפת. לחברות תהיה דרך יעילה ואפקטיבית יותר לבניה, אספקה והפעלה של יישומי דוקר הפועלים בריבוי מכולות ועל גבי מספר גדול של שרתים בענן. בנוסף, תסייע השותפות בקידום פריון העבודה של מפתחי יישומים ובהאצת הזמן הנדרש להבאתם לשוק של יישומים חדשים, שנשענים על סביבת האבטחה של יבמ ומשולבים בשירותים ארגוניים מרכזיים קיימים ובכלל זה כלי ניהול שירות וסביבת DevOps.

במסגרת שיתוף הפעולה, הציגה יבמ גרסת ביתא של מכולות המציעות שירותים מבוססי דוקר, שיכללו כלים וממשקים פתוחים, ובכלל זה את שירותי תזמון ותזמור היישומים החדשים של דוקר. המערכת תוצע כחלק מסביבת Bluemix, מערכת הענן הפתוחה של יבמ לפיתוח יישומים. שירות מכולות היישומים של יבמ יאפשר לארגונים להקים מכולות דוקר ישירות לענן של יבמ על גבי שרתי bare metal בסביבת SoftLayer. באמצעות מינוף טכנולוגיית מכולות היישומים של דוקר, יוכלו ארגונים ליהנות מסביבה קלה יותר לניהול, ולהציע ניצולת משופרת וביצועים גבוהים יותר הנתמכים ע"י הענן של יבמ.
 
Bookmark and Share