Telecom News - המערכת האנליטית של ווטסון מוצעת כשירות ענן בגרסת ביתא

המערכת האנליטית של ווטסון מוצעת כשירות ענן בגרסת ביתא

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> המערכת האנליטית של ווטסון מוצעת כשירות ענן בגרסת ביתא
המערכת האנליטית של ווטסון מוצעת כשירות ענן בגרסת ביתא
מאת: חיים חביב, 10.12.14, 19:06יבמ

יבמ מציעה כעת את המערכת האנליטית של פלטפורמת ווטסון כשירות ענן בגרסת ביתא הפתוחה לשימוש משתמשים עסקיים, כאשר גישה ראשונית לשימוש ביכולות הבסיסיות היא ללא תשלום.

IBM הכריזה על זמינות גרסת ביתא של מערכת ווטסון אנליטיקס, שירות מחשוב קוגניטיבי בעל יכולות תקשורת, עבודה וניתוח בשפה טבעית.

המערכת החדשה מאפשרת אוטומציה של תהליכים, שדרשו בעבר תשומות זמן ועבודה אנושית גבוהות, דוגמת הכנת נתונים לעיבוד ולניתוח, חיזוי אנליטי והצגה ויזואלית של נתונים לשימוש אנשי מקצוע במגוון רחב של תפקידים ותחומי עסקים.

החברה מציעה את מערכת ווטסון אנליטיקס כשירות ענן במודל Freemium, במודל עסקי המעמיד את הגישה הראשונית ליכולות הבסיסיות של המערכת זמינות לשימוש ללא תשלום וחיוב משלים המתבצע על בסיס השימוש בכלים מתקדמים המוצעים במערכת. משתמשים עסקיים יוכלו לצרוך שירותים אנליטיים מתקדמים של המערכת משולחן העבודה או מכל מכשיר נייד. מאז ההכרזה על המערכת במחצית ספטמבר כבר נרשמו למעלה מ-22,000 איש לגרסת הביתא הסגורה, שהופכת עתה זמינה לכל המשתמשים העסקיים. קהילת ווטסון אנליטיקס, שפועלת עתה ברשת, תשתף בין חבריה חדשות, תחלוק ניסיון ותציע תמיכה טכנית והדרכה.

במסגרת המאמץ להציע לאנשי מקצוע את הכלים הנדרשים למילוי תפקידם, מספקת המערכת האנליטית של ווטסון חוויית משתמש אחידה ותיבות דיאלוג בשפה טבעית, שמאפשרות למשתמשים הבנה טובה יותר של הנתונים הניצבים בפניהם, 'ניקוי' מרעשים, גילוי תובנות חדשות, חיזוי תוצאות, הצגת מסקנות ויזואלית, יצירת דו"חות מחוונים ומתן הסבר לתוצאות במונחים עסקיים מוכרים.
 
Watson



 
 
Bookmark and Share