Telecom News - מייזם למיתוג ישראל משלב טכנולוגיה של הסטארטאפ Interlude וקסם ישראלי

מייזם למיתוג ישראל משלב טכנולוגיה של הסטארטאפ Interlude וקסם ישראלי

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> מייזם למיתוג ישראל משלב טכנולוגיה של הסטארטאפ Interlude וקסם ישראלי
מייזם ייחודי למיתוג ישראל המשלב טכנולוגיה של הסטארטאפ Interlude וקסם ישראלי
מאת: מערכת Telecom News, 18.12.14, 15:30סרטון הסברה
 
במסגרת המיזם ההתנדבותי לשיפור תדמית ישראל בעולם, הופק ע"י 25 סטודנטים מאוני' ת"א סרטון אינטראקטיבי בעזרת טכנולוגיה מהפכנית של Interlude, סטארטאפ שהוקם ע"י יוני בלוך. הסרטון הוא בעל אופי עלילתי, צעיר ואותנטי. בהתאם, לוהקו שחקנים צעירים ומבטיחים. יצאה הקריאה לגולשים הישראלים להפיצו בעולם דרך הסמארטפון, הטבאלט או המחשב הנייד/נייח.
 
קבוצה של 25 סטונדטים מאוניברסיטת ת"א, שפעילים בתכנית המנהיגות בדיפלומטיה ציבורית של ארגון StandWithUs, יזמה והוציאה לפועל פרויקט חדשני שמטרתו שיפור תדמיתה של ישראל בעולם.

במסגרת המיזם, הופק סרטון אינטראקטיבי בעזרת טכנולוגיה מהפכנית, שמציעה חברת Interlude, השותפה המרכזית לפרויקט, סטארטאפ ישראלי, שהוקם ע"י הזמר הישראלי יוני בלוך.

הסרטון הוא בעל אופי עלילתי, צעיר ואותנטי. בהתאם, לוהקו שחקנים צעירים ומבטיחים כמו יונתן בשן, ומאחורי המוזיקה עומדים Lola Marsh המוכשרים,להקת אינדי פופ, שהוקמה ע"י צמד היוצרים יעל שושנה כהן וגיל לנדאו.

ייחודו של הפרויקט הוא בשימוש בנכסינו כ- "Starup nation" ובאמנות מקומית לטובת הסברה ישראלית.

הקישור לסרטון עצמו   - כאן. הסרטון מצוי גם בתחתית הכתבה. 

המוטיבציה:
כיום מציירים קמפיינים אנטי ישראלים תמונה מעוותת ומאפילים על המציאות הצבעונית והייחודית המאפיינת את ישראל. במיוחד בימים אלה, לאחר קיץ קשה של מלחמה להשבת השקט,כאשר התקשורת העולמית מסקרת אינטנסיבית את צדדיה המילינטיים של המדינה ואת מורכבות הקונפליקט, גובר הצורך בפרויקטים מסוג זה.

בעידן שבו בלחיצת כפתור ניתן להעביר מסר או חוויה פרטית לקהל רחב בקצה השני של העולם, סרטונים ויראליים, שמתפשטים ברשתות החברתיות, מגיעים באופן מהיר ואפקטיבי לקהלים רחבים וכך משפיעים ומעצבים את דעת הקהל העולמית בכל תחום.
המטרה היא לחשוף גם את פניה היפות והאטרקטיביות של ישראל לקהל צעיר בעולם, כזה שייעצב את המציאות של המחר.

המיזם:
לפרויקט גויס צוות הפקה מקצועי מתעשיית הקולנוע ונעשו צילומים בשלל מיקומים צבעוניים ואטרקטיביים, מנוף אורבני תוסס ועד טבע עוצר נשימה לאחר סיור בארץ מצפון לדרום במשך מעל לשבוע.

הטכנולוגיה האינטראקטיבית שמציעה Interlude, מאפשרת לצופה לשלוט בעלילה ולנווט אותה עפ"י העדפותיו ונטיותיו האישיות וע"י כך לבחור את ישראל שלו. ניתן יהיה להכיר את ישראל דרך האתרים הכי מגניבים, מבארים בתל אביב דרך מסיבות רחוב בירושלים ועד לפעולות אקסטרים בצפון הארץ והכל בלחיצת כפתור.

מיזם זה נוהל בהתנדבות מלאה וכדי להוציאו לפועל גוייסו תרומות ונרתמו שותפים משלל מגזרים במדינה.

הסרטון יופץ ברשת בעזרת מכפילי כוח ישראלים ויהודים לחבריהם מרחבי העולם, שסביר כי לא נחשפו לישראל מעבר לדימוי השאוב מהתקשורת, ובכך יביא לתודעה אחרת.

הסרטון יושב באתר, שנבנה ע"י שימוש בפלטפורמה של WIX  להלן: http://www.yourwayisrael.com

הסרטון, שנעשה בהתנדבות הסטודנטים, מוערך בשווי של קרוב למיליון ש"ח ובעזרת שיתופי פעולה ועשייה התנדבותית הופק בשבריר הסכום הזה.

הסרטון מתורגם ל-8 שפות, אומץ ע"י משרד החוץ והתיירות ויופץ בכל הנציגויות של ישראל בעולם.

הסרטון יושק רשמית ברשת ב-22.12.14. באירוע בסימן "Startup Nation" לטובת הסברה ישראלית, שיתקיים באותו הערב ב-Campus TLV, במשרדי Google.

יצאה הקריאה להפיץ המיזם לעולם: There are endless ways to fall in love in Israel- Find yours
 
נוסח באנגלית היכול לשמש להפצה:
 
Students from Tel-Aviv who volunteer at StandWithUs have initiated and  produced an interactive video, by using Interlude technology, which allows you to navigate the storyline
Get ready to know Israel through its coolest sites. From Tel-Aviv bars, Jerusalem street parties to extreme sport up north and all of that with a click of a button!There are endless ways to fall in love in Israel-



 
 
Bookmark and Share