Telecom News - יבמ מרחיבה את רשת מרכזי עיבוד הענן שלה

יבמ מרחיבה את רשת מרכזי עיבוד הענן שלה

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> יבמ מרחיבה את רשת מרכזי עיבוד הענן שלה
יבמ מרחיבה את רשת מרכזי עיבוד הענן שלה
מאת: חיים חביב, 23.12.14, 18:45IBM

יבמ הקימה 12 מרכזי ענן היברידי חדשים ומשלימה פריסת 40 מרכזי עיבוד ברחבי העולם.

יבמ הודיעה על הרחבת רשת מרכזי עיבוד הענן שלה, שפרוסה עתה ב-40 מוקדים בעולם, בהם 12 מרכזי ענן חדשים, שישרתו לקוחות ארגוניים המנתבים עומסי עבודה אל סביבות ענן היברידיות.

12 מרכזי עיבוד הענן החדשים של IBM יפעלו בפרנקפורט, מקסיקו סיטי, טוקיו, וב-9 אתרים משותפים עם חברת שירותי הענן Equinix, באוסטרליה, צרפת, יפן, סינגפור, הולנד וארה"ב. השיתוף עם Equinix יאפשר ללקוחות גישה מלאה להיצע שירותי ענן מבוססי SoftLayer של החברה ואפשרות לניוד עומסי עבודה לענן וממנו כדי לנצל טוב יותר את יכולות הענן ההיברידי.

חברת הייעוץ ומחקר השווקים גרטנר מעריכה, שעד 2017 יפעילו כמחצית מהארגונים סביבות ענן היברידי. מניע מרכזי לאימוץ מחשוב ענן ובכלל זה ענן היברידי, הן דרישות חקיקה הנהוגה במדינות שונות ומחייבת עסקים וגופים ממשלתיים לאחסן נתונים מסוימים בתחומי אותה מדינה. במקביל, מעוניינות חברות הזנק רבות לנצל אפשרויות פריסה כלל-עולמית של ענן מחשוב כדי להציע מוצרים ושירותים בשווקים נוספים. החברה מעריכה, שכ-100 מדינות כבר אימצו חוקים הקובעים את אופן הטיפול של חברות וגופי ממשל במידע פרטי וארגוני.

הקמת מרכזי הענן החדשים של יבמ בפרנקפורט, מקסיקו סיטי וטוקיו היא חלק מהשקעה של 1.2 מיליארד דולרים, שאליה התחייבה ארה"ב, בהגדלת נוכחות הענן שלה סביב העולם. זאת, על מנת לעמוד בדרישות החקיקה המקומית בכל אתר ואתר ולהציע רמת ביצועים, אבטחה ושליטה בנתונים כמתחייב למשימות ענן. הפריסה העולמית של מרכזי הענן של החברה כוללת מתקנים במומביי, לונדון, אמסטרדם, ביג'ינג, הונג קונג, סינגפור, מלבורן, טורונטו, דאלאס וראלי שבצפון קרולינה, שנפתחו כולם במהלך השנה הנוכחית. המאמץ בתחום הענן כולל גם את חטיבת שירותי הייעוץ העסקי שלה, שמעסיקה כיום אלפי מומחי ענן בעלי היכרות מעמיקה עם מגוון תחומי משק ותעשייה, שפרוסים סביב העולם כדי לסייע ללקוחות העוברים לעבודה בענן. 
ענן



 
 
Bookmark and Share