Telecom News - SimpleOrder-סטארטאפ ישראלי המחבר בין מסעדות וספקים גייס 750,000$

SimpleOrder-סטארטאפ ישראלי המחבר בין מסעדות וספקים גייס 750,000$

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> SimpleOrder-סטארטאפ ישראלי המחבר בין מסעדות וספקים גייס 750,000$
SimpleOrder - סטארטאפ ישראלי המחבר בין מסעדות וספקים גייס 750,000 דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 31.12.14, 17:20Simple Order

הסטארטאפ, שפועל גם בניו יורק, לונדון וברלין, מתכוון להשתמש בכספי הגיוס להעמקת חדירתו לשווקים הבינלאומיים.

הסטארטאפ ,SimpleOrder שפיתח מערכת פשוטה ומהפכנית, שמאפשרת למסעדות ובתי קפה להזמין מכל הספקים שלהם אונליין, לנהל מלאי ולחסוך בעלויות, הודיע על השלמת סבב גיוס של 750,000$ בהובלת קרן ההשקעות Cyrus Angel Fund.

,Cyrus Angel Fund שמנוהלת ע"י עודד כספי וינון אקסל, היא מהמשקיעים הפעילים בישראל בסטארטאפים בתחילת דרכם (פרה-סיד וסיד). הקרן ממומנת ע"י משקיעים פרטיים ישראלים וזרים.

המערכת של SimpleOrder  מאפשרת למסעדות בודדות ולרשתות לעקוב ולנהל את כל ההוצאות שלהן בזמן אמת, יוצרת שקיפות בכל הליך ההזמנה וחוסכת ללקוחות ולספקים את הצורך לטפל בניירת של הזמנות, תעודות משלוח, חשבוניות וזיכויים.

SimpleOrder הוקמה ב-2011 ע"י אריק מזן, אמיר זליג וגיא אבן עזרא, בעלי נסיון בתחום המסעדנות ובתחום הטכנולוגיה.

הפלטפורמה, שנולדה מתוך צורך של המייסדים ופותחה בשיתוף אדוק עם שפים ומנהלי רכש מובילים בשוק המזון, נותנת מענה ופשוט לניהול מערך ההזמנות, המלאי והתמחור של עסקים בתחום המזון והמשקאות, החל מרמת העסק הבודד ועד רשתות בנות מאות סניפים. vjcrv מעסיקה כיום 12 עובדים הפועלים ממשרדיה בתל אביב ובמדינות היעד הרלוונטיות.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא יותר מ-500 לקוחות בתחום ההסעדה ובתי הקפה ועשרות ספקים בניו יורק, אנגליה, גרמניה וישראל, כולל כמה מהרשתות והקבוצות המובילות בארץ כמו רשתות ארומה, קפנטו, ארקפה, בורגרס בר, קופיקס, מקס ברנר, קפה לואיז, קבוצת אדום, קבוצת קמפאי. החברה מתכוונת להשתמש בכספים כדי להעמיק את פעילותה בשווקים הבינלאומיים.

גיא אבן עזרא: "אנו שמחים על האמון שנתנו בנו המשקיעים. מזה זמן הבנו, ששוק האירוח בכלל ושוק המזון והמשקאות בפרט, הוזנח וצמא לפתרון טכנולוגי, שיאפשר להם לייעל את הליך ההזמנה, ניהול המלאי והמעקב אחר עלויות בזמן אמת. היה ברור, שהפתרון חייב להיות קל ונוח לתפעול".

המערכת זמינה גם כאפליקציה בנייד.SimpleOrder בנייד
  



 
 
Bookmark and Share