Telecom News - KLA-Tencor חילקה מלגות לסטודנטים מהמח' לפיזיקה יישומית באונ' העברית

KLA-Tencor חילקה מלגות לסטודנטים מהמח' לפיזיקה יישומית באונ' העברית

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> KLA-Tencor חילקה מלגות לסטודנטים מהמח' לפיזיקה יישומית באונ' העברית
KLA-Tencor חילקה מלגות לסטודנטים מהמחלקה לפיזיקה יישומית באוניברסיטה העברית
מאת: מערכת Telecom News, 11.1.15, 15:10אורי תדמור
 
הקשר בין החברה ממגדל העמק לאוניברסיטה העברית בא לידי ביטוי גם בתמיכה במעבדה לסטודנטים והעברה של קורס אקדמי שנתי. היקף התמיכה הכולל: כ-140 אלף ₪.
 
חברת KLA-Tencor ישראל אירחה השבוע מפגש, שבא לציין את הידוק הקשר, שבוצע במהלך השנה עם המחלקה לפיזיקה יישומית באוניברסיטה העברית בירושלים.
 
KLA-Tencor ישראל, ספקית של פתרונות למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים, העניקה 2 פרסי הצטיינות ל-2 חוקרים לתואר שני ופרס לחוקר לתואר דוקטורט. 3 מלגות נוספות חולקו ל-3ה סטודנטים מצטיינים לתואר שני. במהלך השנה אף תרמה החברה סכום כסף, שיועד לתמיכה במעבדה לפיזיקה, שנותנת מענה לכ-100 סטודנטים כל שנה. היקף התמיכה הכולל במחלקה הוא כ-140 אלף ש"ח.
 
אורי תדמור, (בתמונה), מנכ"ל חטיבת המטרולוגיה האופטית של KLA-Tencor ישראל: "הקשר השנה לא הסתכם רק בהעברת כספים והוא כלל גם העברה של קורס אקדמי בו השתתפו 15 סטודנטים רשומים ועוד שומעים חופשיים. הקורס, שהעבירו אנשי החברה, זכה למשובים חיוביים ביותר מהסטודנטים ומהסגל האקדמי. זאת, מאחר שהוא אפשר להם לחבר את החומר הנלמד לבעיות האמיתיות עימן מתמודדת ביום יום התעשייה.
 
במסגרת הקורס הסטודנטים גם הגיעו ליום ביקור בחברה במגדל העמק, שכלל סבב הרצאות ע"י מדענים בכירים וביקור בחדר הנקי במפעל. חשוב לנו לפתח מצויינות ישראלית, חלק מזה הוא סיוע בגידול ובעידוד הדור הבא של מהנדסי האופטיקה בישראל".

ביקור ב-KLA
 
 



 
 
Bookmark and Share