Telecom News - CALLUP הישראלית הכריזה על גרסה המאפשרת ניהול מרחוק של כרטיסי SIM

CALLUP הישראלית הכריזה על גרסה המאפשרת ניהול מרחוק של כרטיסי SIM

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> CALLUP הישראלית הכריזה על גרסה המאפשרת ניהול מרחוק של כרטיסי SIM
CALLUP הישראלית הכריזה על גרסה המאפשרת ניהול מרחוק של כרטיסי SIM
מאת: מערכת Telecom News, 13.1.15, 13:55סימים
 
המערכת מאפשרת לחברות תקשורת סלולריות לנהל מרחוק קבצים ויישומונים על גבי כרטיסי הסים של המנויים ותומכת בתקן LTE. 
 
חברת CALLUP מראש העין, חברת בת של קבוצת One1, שמספקת שירותי ערך מוסף לחברות תקשורת ופתרונות לניהול התקנים ניידים, הכריזה על גירסה חדשה למערכת מתוצרתה לניהול מרחוק של כרטיסי SIM. המערכת, SIM OTA, מאפשרת לחברות תקשורת סלולריות לנהל מרחוק קבצים ויישומונים (applets) על גבי כרטיסי ה-SIM של המנויים.  

CallUp היא המתחרה הראשית של Red-Band מהוד השרון, בתחום שירותי עדכון וניהול מכשירי סלולר מרחוק ובאוויר (OTA).
 
באמצעות המערכת  יכולה חברת התקשורת הסלולרית לנהל את מחזור החיים של כרטיס ה-SIM החל מהפעלתו ע"י משתמש חדש, דרך שדרוגים ועדכונים וכלה בביטול הכרטיס. המערכת מותקנת כיום בקרב שורה של חברות סלולריות בישראל ובדרום אמריקה ובקרוב תותקן בחברת תקשורת סלולרית באירופה המשרתת למעלה מ-10 מיליון מנויים.
 
הגירסה החדשה, SIM OTA 3.0, כוללת מערכת חכמה לניהול קמפיין המאפשרת עדכון מרחוק של פרמטרים על כל כרטיסי ה-SIM של חברת הסלולר. המערכת חוזרת באופן אוטומטי על תהליך העדכון בכל כרטיסי ה- SIM, שלא יכלו לקבל את העדכון המקורי בשל סיבות שונות, כגון מכשירים כבויים או מנויים, שהיו בנדידה.
 
באמצעות המערכת יכולות חברות תקשורת סלולרית ליצור רשימות תפוצה דינמיות המבוססות על קריטריונים שונים, כגון סוגי קבצים ותוכנם. רשימות התפוצה מאפשרות לחברות הסלולר לעדכן קבוצות ספציפיות של כרטיסים עפ"י פרמטרים המוגדרים מראש.
 
בנוסף, הגרסה החדשה מאפשרת ניהול מקוון של כרטיס בודד. היא כוללת מערכת אוטומטית לתפוצת דו"חות למנויים, שמאפשרת למנהלים ואנשי מקצוע טכניים בחברת התקשורת הסלולרית להירשם לדיווחי המערכת ולקבל אותם ישירות לדואר האלקטרוני שלהם.
 
ניתן לשלב אותה באופן מלא עם הגירסה החדשה (גירסה 5.0) של מערכת הניהול הרב-תכליתית של החברה  (CVMS), שמאפשרת לחברות תקשורת סלולריות להקים, להגדיר ולשלוט בשירותי הערך המוסף שלהן בזמן אמת. המערכת כוללת ממשק חדשני וקל לשימוש ומדדי ביצועים מרכזיים (KPI) נוספים.
 
המערכת מבוססת על פלטפורמת MDM+ מתוצרת החברה, שמשמשת לניהול מכשירים סלולריים. בין השאר, היא מאפשרת לקבוע על איזה מפעילים סלולריים יתביית הטלפון של המנוי כשהוא במצב נדידה (roaming) ולפי איזה סדר עדיפויות, בהתאם להסכמים
בין החברות.  תכונות נוספות הכלולות במערכת מאפשרות לאתר את מיקומו הגיאוגרפי של כרטיס ה-SIM, ולשגר למנוי הודעת SMS על התחברותו למפעיל סלולרי מסויים בעת היותו במצב נדידה.
 
המערכת תומכת בתקן LTE ומאפשרת לחברות הסלולר לשגר פקודת שליטה לכרטיסי ה-SIM באמצעות ממשק תכנות ישומים – API. היא יכולה לעדכן מרחוק כל קובץ במערכת הקבצים של הכרטיס, שלגביהם ניתנה הרשאה לשינוי מרחוק כגון קובץ המשמש לזיהוי הכרטיס, קובץ המכיל פרמטרים של SMS ובחירת הרשת.
 
אלון רוט, מנכ"ל :CALLUP "מערכת SIM OTA חוסכת לחברות סלולריות זמן רב וכסף כתוצאה מהיכולת לבצע פעילויות שונות מרחוק ובכך משפרת את השירות ללקוחות, שאינם נאלצים להגיע לתחנות השירות. בעידן בו השירות ללקוח הוא אחד הגורמים העיקריים לבחירת לקוחות בחברת תקשורת זו או אחרת. היכולת לאפשר שירות מיטבי מרחוק ללקוח היא קריטית. המערכת תומכת בכל סוגי הכרטיסים ומאפשרת גמישות מרבית למפעיל הסלולרי בבחירת ספקיות ה-SIM שלו.


סים

 



 
 
Bookmark and Share