Telecom News - גיוס ענק של 100 עובדים בחברת הזנק הפינטק ZOOZ

גיוס ענק של 100 עובדים בחברת הזנק הפינטק ZOOZ

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> גיוס ענק של 100 עובדים בחברת הזנק הפינטק ZOOZ
גיוס ענק של 100 עובדים בחברת הזנק הפינטק ZOOZ
מאת: מערכת Telecom News, 15.1.15, 15:51אורן לוי

הסטארטאפ הישראלי מעסיק כרגע 50 עובדים ומעוניין לגייס 100 עובדים נוספים לתפקידי מחקר ופיתוח, שיווק ומכירות.

הסטארטאפ ZOOZ מרעננה, שמעסיק כרגע 50 עובדים, הודיע על כוונתו לגייס השנה 100 עובדים נוספים ובכך לשלש את מספר העובדים בחברה. החברה מעוניינת בעובדים בתחומי המחקר והפיתוח, השיווק והמכירות, גם במסגרת ההתרחבות העולמית של החברה.

ZOOZ הוקמה ע"י אורן לוי (מנכ"ל), (בתמונה משמאל),  ורונן מורצקי ((CTO לפני 4 שנים והמערכת החדשה שלה משנה את מבנה ושיטת הסליקה בעולם הפיזי ובעולם המקוון של הרכישות. היא מימשה את הרעיון של אופטימיזציה במערכות הסליקה לחיסכון בעמלות הסליקה ותשלומים בכל מטבע. בתחילת שנה זו ערכנו ראיון בלעדי עם אורן לוי, מנכ"ל ומייסד משותף ב-ZOOZ כפי שדיווחנו – כאן.

עד לפיתוח המערכת, המעבר בין סולקים היה משימה כבדה, יקרה וכמעט בלתי אפשרית ZOOZ. שינתה את המשוואה הזו ומאפשרת לסוחר לבחור בין הסולקים ולתת לסוחר את הכלי והכוח לבחור לו את הסולק המתאים לו ביותר. כלומר, החברה לא מבצעת את הסליקה עצמה, אלא אופטימיזציה לסליקה. הסוחר יכול להחליף בלחיצת כפתור את הסולק, אם הוא לא מתאים לאופטימיזציה שלו.

עצם העובדה, שהמערכת מבצעת אופטימיזציה של מערכות הסליקה ללקוחות של המערכות הללו, זה נותן בידי הסוחר יכולת דינמית לשפר את הרווח שלו במערכת של טרנזקציות דינמית. זה עובד בכל מקום גם על הסמארטפון והטאבלט של כל משתמש קצה עם פרסונליזציה מלאה. מעל האופטימיזציה יש שכבת אבטחה, שכבת הגנה על כרטיסי האשראי, שלא יקרה מה שקרה בטארגט, שפרטי 40 מיליון כרטיסי אשראי נעלמו.

החברה לא מתחרה בפייפאל' אלא באה לספק לסוחר שוק חדש ומסכי בחירה חדשים, מה שנותן לסוחר ולמשתמש הקצה יכולות חדשות, שלא היו לו קודם. המערכת היא בענן בעיקר של אמזון. לחבר יש אלפי סוחרים משתמשים המחוברים אליה, כאלה הסולקים מיליון דולרים לחודש וכאלה הסולקים מאות מיליוני דולרים לחודש.
  
החברה מספקת לסוחרים גם כמה כלים משלימים הנותנים להם פתרון מלא. כך, שאין להם צורך לחפש פתרונות סליקה אחרים. למשל, One Click Checkout, טיפול בכרטיסי אשראי, שרידות, אבטחה, תאימות לתקנים ורגולציה. אין ספק שמדובר בהצלחה יפה של חברת סטארטאפ - Fintech ישראלית, בתחום מאוד קשה לחדירה, של סליקת כרטיסי אשראי. 
 .
גיוס עובדים



 
 
Bookmark and Share