Telecom News - בלוסנאפ ישראל הכריזה על הרחבת פעילותה בארץ וגיוס 10 עובדים חדשים

בלוסנאפ ישראל הכריזה על הרחבת פעילותה בארץ וגיוס 10 עובדים חדשים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> בלוסנאפ ישראל הכריזה על הרחבת פעילותה בארץ וגיוס 10 עובדים חדשים
בלונסאפ ישראל הכריזה על הרחבת פעילותה בארץ וגיוס 10 עובדים חדשים
מאת: מערכת Telecom News, 10.2.15, 14:55גיוס עובדים

בתוך כך, בלוסנאפ העולמית, שמספקת פלטפורמת תשלומים ברשת, הציגה פתרון חדש המאפשר לבעלי אתרי מסחר אלקטרוני התאמה עצמית של עמוד הרכישה. 
 

בלוסנאפ (BlueSnap), ספקית גלובלית של פלטפורמה לסליקת כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום אחרים לאתרי מסחר אלקטרוני, הכריזה על BuyNow Builder, כלי חדש המאפשר לבעלי אתרים להתאים באופן עצמאי את מבנה ועיצוב עמוד הרכישה (checkout page) הגלובלי שלהם. באמצעות הכלי החדש ניתן לעצב ולמתג את עמוד הרכישה בהתאם למראה האתר ובכך לשפר את חוויית הקנייה ללא צורך בפיתוח מיוחד.   

הכלי מציע לבעלי אתרי מסחר אלקטרוני שליטה טובה יותר על ממשק המשתמש של תהליך הקנייה בדף מנוהל המותאם לאתר. כך, ניתן לבחור את שיטות הקנייה, לנהל מזהה עסקה, קריאות ל-Callback URL והתאמות נוספות. ניתן גם לשלב אמצעים שיווקיים כגון קישורים למוצרים באמצעות דואר אלקטרוני, רשתות חברתיות וכו'. בעל האתר יכול להתאים באופן עצמאי את העיצוב האישי שלו באמצעות הכנסת לוגו, התאמת צבעים, שליטה על פונטים וקביעת אפשרויות התפריטים. התאמות אלה נועדו לאפשר למוכרים להציג אתר בעל נראות מקצועית ולחסוך את הצורך להשקיע בעיצוב ובפיתוח.

יתרון נוסף של הכלי החדש נעוץ בהתאמה שלו לדרישות האבטחה של ה-PCI. בכך הוא מעניק לבעלי האתר גישה ל-110 שיטות תשלום, 60 מטבעות ו-29 שפות. אירוח עמודי תשלום היא אפשרות מקובלת עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, שמעוניינים להקים במהירות את אפשרות הרכישה ללא צורך בפיתוח מיוחד. ניתן גם להתחבר למערכת של בלוסנאפ דרך ספריה של קריאות API. לאחרונה נוספו למערכת ה-API אמצעים שונים כגון קופונים והעברות  בנקאיות, ובכך ניתן להפוך גולשים לקונים ולהגדיל מכירות.

בתוך כך, הכריזה בלוסנאפ ישראל על הרחבת פעילותה המקומית וגיוס 10 עובדים נוספים. במסגרת זו שופץ מתחם המשרדים של החברה הפועל בהרצליה פיתוח ברח' מדינת היהודים 60,  טל.: 09-9527100. המתחם כולל כיום את מרכז המחקר והפיתוח, התפעול, התמיכה ופעילות מכירות לחברות מקומיות.

מאיר גפן, מנכ"ל בלוסנאפ ישראל:  "מהלך הגיוס הוא פועל יוצא של מחויבותה של בלוסנאפ להמשיך ולבסס את פעילותה של החברה בישראל. סיכמנו את פעילות 2014 בישראל בצורה מוצלחת עם הצטרפותם של מעל 40 לקוחות חדשים ומדיניות החברה היא לראות בשוק המקומי יעד מרכזי למינוף פעילותה הגלובלית".
 
 
גיוס עובדים



 
 
Bookmark and Share