Telecom News - יזמים מוזמנים להשתלב בכנס היזמות הגלובלי ה-GEC באיטליה במרץ 2015

יזמים מוזמנים להשתלב בכנס היזמות הגלובלי ה-GEC באיטליה במרץ 2015

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> יזמים מוזמנים להשתלב בכנס היזמות הגלובלי ה-GEC באיטליה במרץ 2015
יזמים מישראל מוזמנים להשתלב בכנס היזמות הגלובלי ה-GEC באיטליה במרץ 2015
מאת: מערכת Telecom News, 17.2.15, 10:10גיל שורקה
 
משלחת של יזמים תצא מישראל לכנס היזמות הגלובלי ה-,GEC שיתקיים ב-16-19 במרץ 2015 במילאנו, איטליה.
 
ישראל תשתתף זו השנה החמישית ברציפות בכנס היזמות הגלובלי ה-GEC - Gobal Entrepreneurship Congress.
 
יזמים המעוניינים לייצר קשרים בינלאומיים, ללמוד את מילות הקוד החדשות ולהכיר מובילי דעה או מעוניינים להשתתף בסיור חדשנות מיוחד באיטליה, מוזמנים לשלוח אימייל אל הכתובת הבאה: gew.israel@gmail.com על מנת לבדוק אפשרות להשתלב במשלחת הישראלית.
 
בשנה שעברה ייצגו את ישראל על הבמה בכנס, שנערך במוסקבה, בין היתר, היזמים נועם בנד מחברת אלגומייזר ושחר וייזר מחברת גט טקסי.
 
הכנס מהווה נקודת הסמל הכנסמפגש של כל הסניפים של ארגון שבוע היזמות הגלובלי בעולם. לארגון יש היום סניפים במעל ל-150 מדינות מה שעושה אותו לארגון היזמות עם הפריסה הרחבה ביותר בעולם.
 
בין היתר, תתארח בפאנל מיוחד בכנס חברת בריזומיטר מישראל, שזכתה בתחרות הסטארטאפ אופן העולמית, שהתקיימה כחלק משבוע היזמות העולמי (GEW), החברה ניצחה בתחרות מול 38 סטארטאפים מכל העולם כפי שדיווחנו – כאןבריזומיטר פיתחה טכנולוגיה הממפה את זיהום האוויר, ל- iOS ולאנדרואיד. היא מנתחת ביג דאטה בזמן אמת כדי להבין איך זיהום האוויר משתנה ברמת הרחובבנוסף החברה השיקה אפליקציה, שתואמת גם למחשוב הלביש, כדי לאפשר למשתמשים לראות מה הם נושמים בזמן אמת. 

האירוח בפאנל בכנס היזמות הגלובלי של ארגון ה-,GEW  הוא חלק מזכייתה הנ"ל.

בין הישראלים, שיתארחו על הבמה במהלך הכנס, ניתן למנות בנוסף את אלה מטלון, יו"ר שבוע היזמות העולמי בישראל ומנכ"לית פורום MIT ליזמות, יגאל רותם, (פאוור דיזיין, קרדורקס) ואת רים יוניס, מייסדת שותפה של חברת אלפא אומגה לציוד רפואי.
 
בין הדוברים במפגש: בוב דורף, אחד הכותבים של הספר הנמכר ביותר באמזון על סטארטאפים: "The Startup Owner's Manual",

וידרא אזא, שותף בקרן הון הסיכון של גוגל וכן קבוצת משקיעי האנג'ל Business Angels Europe. הכנס יכלול גם אי כנס של הגוף Startup Nations.
 
גיל שורקה, (בתמונה), מרכז פעילות הארגון בישראל (GEW): "במפגש השנה יתארחו נציגי ממשלה, ארגוני יזמות, יזמים וסטארטאפים מ-150 מדינות. את הכנס מארגנים ארגון שבוע היזמות הגלובלי, קרן קאופמן ליזמות וקבוצת Meta. ישראל תשלח אל הכנס משלחת מעולה של יזמים.
 
ישראל היא המדינה היחידה מכל 150 המדינות, שמרכיבות את הארגון, שזכתה בשנה אחת ב-2 תחרויות מרכזיות של ה-GEW, כאשר זכתה במדליית זהב בתחרות הסטארטאפ אופן העולמית ובתחרות הקלינטק אופן העולמית בעמק הסיליקון. הישג זה מעיד על עוצמת ההייטק בישראל מול מדינות אחרות". 

כנס



 
 
Bookmark and Share