Telecom News - לקראת כניסה ל-5G מרחיבות Alcatel-Lucent ו-Freescale שת"פ ביניהן

לקראת כניסה ל-5G מרחיבות Alcatel-Lucent ו-Freescale שת"פ ביניהן

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> לקראת כניסה ל-5G מרחיבות Alcatel-Lucent ו-Freescale שת"פ ביניהן
לקראת כניסה ל-5G מרחיבות Alcatel-Lucent וFreescale- את שיתוף הפעולה ביניהן
מאת: חיים חביב, 19.2.15, 14:00מרקוס וולדון

תשקענה במו"פ לשילוב בין טכנולוגיות קווית ואלחוטית לעידן הדור החמישי (5G) ותרחבנה שיתוף הפעולה ביניהן לקידום טכנולוגיה אלחוטית עבור האינטרנט של הדברים – IoT.

חברת  Freescale Semiconductor, לפתרונות של מערכות מתקדמות עבור רשתות וירטואליות חדשות בעולם, ומעבדות Bell Labs, זרוע המחקר של Alcatel-Lucent, הכריזו היום על הרחבת שותפות לטווח הארוך בהשקעת מאמצים מסחריים ומחקריים.

עפ"י ההודעה, החברות תשתפנה פעולה לקידום יוזמות חדשניות עבור הרשתות הווירטואליות ההולכות ומתרבות בעולם. ברשימת הפרויקטים: מאמץ מו"פ בתחום רשת גישה אלחוטית לקראת כניסת הדור החמישי ושילוב בין טכנולוגיה קווית לטכנולוגיה אלחוטית.

עיקר השת"פ צפוי בפיתוח התקן גישה אוניברסאלי, הראשון בתעשייה, שיוכל לשמש בצורה גמישה בכל שילוב של חיבורים קוויים ואלחוטיים.

טום דיטריך (Tom Deitrich), (בתמונה משמאל), Freescaleסגן נשיא בכיר ומנכ"ל של חטיבת הנטוורקינג בפריסקייל: "השותפות המתמשכת בין Freescale ו-Alcatel-Lucent הניבה פתרונות חדשים העוזרים למפעילים סלולריים לבדל ולזכות באמצעות פריסת תחנות בסיס המספקות  תפוקה יוצאת דופן, בצפיפות משתמשים אופטימלית ויעילות הספקים בלתי רגילה.

ככל שהאינטרנט של המחר יגדיל את מספר נקודות הקצה ברשתות, הגברת התפוקה ואיכות השירות תהפוכנה לחשובות עוד יותר. זה הכיוון בו אנו מתכוונים להתמקד ולהתקדם, ככל שתימשך השותפות הפורייה שלנו עם  Alcatel-Lucent ו-Bell Labs".

לקראת כניסה לדור החמישי G5
שיתוף הפעולה יחבר את ההבנה והניסיון הרחב ב- Freescale  בתחום רשתות מתקדמות בסיליקון ובתוכנה, יחד עם הידע שיש ל- Bell Labs, במטרה להגדיר ולמסד את הפתרון המאוחד. התוצאה הצפויה היא טכנולוגית גישה פורצת דרך, בעלת יכולת גבוהה בהגדרת תצורה, שתומכת בעיבוד קווי ובעיבוד אלחוטי של הדור החמישי בארכיטקטורה יחידה. זאת, במטרה להאיץ ולפשט את פריסת הרשתות של הדור הבא עבור ספקי השירות, בצד הפחתה משמעותית מאוד של הוצאות הון (CAPEX) והוצאות תפעול (OPEX). בסיומו של פרויקט מחקר זה, ברבעון הראשון של 2017, מתכננות 2 החברות לחשוף את הוכחת היתכנות הרעיון שלהן של הצומת המרוחק האוניברסאלי החדש.

מרקוס וולדון (Marcus Weldon), (בתמונה למעלה), נשיא Bell Labs: "השותפות שלנו עם Freescale בצד המחקרי ובצד העסקי סייעה בידנו להמשיך את רצף החדשנות שלנו ותרמה למוניטין שלנו בחשיבה חדשנית ופורצת דרך, שמניעה את הדור הבא של טכנולוגיה אלחוטית. באמצעות חדשנות עקבית כזו אנו מסייעים ללקוחותינו להיות תמיד צעד אחד קדימה במרחב תשתית התקשורת האלחוטית המשתנה במהירות".

שת"פ



 
 
Bookmark and Share