Telecom News - רד מגייסת 30 מהנדסים למרכז המו"פ לרשתות ניתנות לתכנות בבאר שבע

רד מגייסת 30 מהנדסים למרכז המו"פ לרשתות ניתנות לתכנות בבאר שבע

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> רד מגייסת 30 מהנדסים למרכז המו"פ לרשתות ניתנות לתכנות בבאר שבע
רד מגייסת 30 מהנדסים נוספים למרכז המו"פ לרשתות ניתנות לתכנות בבאר שבע
מאת: מערכת Telecom News, 1.3.15, 11:11דניאלה אילן
 
על רקע קיפאון משרות וקיצוצים בדרום עורכת רד גיוס גדול של 30 מהנדסים כתוספת ל-60 הקיימים במרכז המו"פ שבפארק ההייטק החדש בבאר שבע.
 
על רקע ידיעות על קיפאון במשרות בדרום הארץ ומהלכי פיטורין באזור, מודיעה חברת רד, שעוסקת בתחום ה-Service Assured Access ומספקת פתרונות לפישוט תפעול רשת התקשורת עבור ספקי שירותי תקשורת, חברות תקשורת ומפעילים סלולריים, ופתרונות Service Assured Networking מאובטחים עבור רשתות תקשורת קריטיות, על גיוס של 30  מהנדסים נוספים ל-60 הקיימים במרכז המו"פ שבפארק ההייטק החדש בבאר שבע.
 
מרכז המו"פ, שבהקמתו משקיעים רד והמדען הראשי של משרד הכלכלה כ-110 מיליון ש"ח במהלך 3 שנים, משמש כמרכז מתקדם לפיתוח רשתות ניתנות לתכנותProgrammable) Networks ).
 
דניאלה אילן, (בתמונה), סמנכ"ל משאבי אנוש ברד: "למרכז החדש כבר גויסו כ-60 מהנדסים, אליהם צפויים להצטרף כ-30 מהנדסים נוספים. היעד התעסוקתי, שהציבה רד הוא 90 מהנדסים בתום 3 השנים, כולם תושבי אזור באר שבע ודרומית לה, מלבד קומץ עובדים ותיקים ממטה החברה בתל-אביב, שעברו לעבוד גם הם בבאר שבע".
 
אופיר פוקס, סמנכ"ל מחקר ופיתוח ברד: "ברבעונים האחרונים חווה רד גידול בביקוש לפתרונות התקשורת המתקדמים אותם היא משווקת למפעילי תקשורת. הגיוס המואץ נועד לאפשר את תנופת הפיתוח של החברה, במסגרת המעבר הדרמטי של עולם התקשורת לפתרונות וירטואליזציה של יישומי רשת ולרשתות ניתנות לתכנות. לשינוי זה, שמשמעותו ניתוק הזיקה בין פונקציות רשת ורכיבי חומרה ייעודיים, נדרשת הובלה טכנולוגית בתחומי ה-SDN - Software Defined Networks וה-NFV - Network Functions Virtualization. המטרה שלנו היא לגייס מהנדסים מצטיינים בבאר שבע והסביבה, כגון בוגרי אוניברסיטת בן-גוריון שבנגב והמכללות באזור וכך לקדם את ההייטק בפריפריה". 
 
 
גיוס עובדים



 
 
Bookmark and Share