Telecom News - מיקרוסופט בשת"פ עם Impact First Investments להשקעות ביזמות חברתית

מיקרוסופט בשת"פ עם Impact First Investments להשקעות ביזמות חברתית

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> מיקרוסופט בשת"פ עם Impact First Investments להשקעות ביזמות חברתית
מיקרוסופט בשת"פ עם Impact First Investments הישראלית להשקעות ביזמות חברתית
מאת: מערכת Telecom News, 2.3.15, 16:53שת"פ
 
השקעה חברתית מבוססת על הרעיון של "לעשות טוב תוך כדי עשיית רווח" ועל רתימת השוק החופשי והמגזר הפרטי כדי להיטיב את המצב החברתי. הקרן הישראלית הוקמה למנף זאת.
 
מרכז הפיתוח של מיקרוסופט וקרן Investments  Impact First - חברת ההשקעות הראשונה בישראל, שהוקמה כדי למנף את הטכנולוגיה והחדשנות הישראלית על מנת ליצור שינוי חברתי גלובלי ע"י השקעה אך ורק בסטארטאפים חברתיים, הודיעו היום על שיתוף פעולה חדש במסגרתו מרכז הפיתוח יעניק לקרן ייעוץ  אסטרטגי, מנטורינג וסיוע באיתור סטארטאפים עבור הפורטפוליו של הקרן ועבור חברות פוטנציאליות לפורטפוליו וכן גישה ללקוחות ולשותפי מיקרוסופט.
 
המושג של השקעות חברתיות מבוסס על הרעיון של "לעשות טוב תוך כדי עשיית רווח" ועל רתימת השוק החופשי והמגזר הפרטי כדי להיטיב את המצב החברתי. השקעות חברתיות נעשות בחברות, שהן בעלות מטרות חברתיות  ומטרות פיננסיות. בעוד ההחזר הכלכלי על ההשקעה בדרך כלל מגיע באיטיות, ההחזר החברתי בהשקעות אלה גבוה במיוחד.

דנה פורטר-רובינשטיין, סמנכ"ל אטסטרגיה, שיווק ותכנון מוצר במרכז הפיתוח של מיקרוסופט: "ההתמקדות של אימפקט פירסט בבניית פורטפוליו של סטארטאפים, ש"עושים טוב", מתאים לחזון של מיקרוסופט המתמקד בנסיון להפוך את העולם למקום טוב יותר בעזרת טכנולוגיה. השותפות עם אימפקט פירסט תאפשר למיקרוסופט למנף את הידע, הנסיון ואת הקשרים שלה בתעשיה כדי לעזור לאימפקט פירסט ולחברות הפורטפוליו שלה להפוך את העולם למקום טוב יותר. וכתוצאה מכך אנו מקוים, ששיתוף הפעולה הזה יעודד חברות טכנולוגיה אחרות לקחת חלק ולהפוך לשותפות של קרנות השקעות חברתיות."
 
ססיל בליליוס, מייסדת ושותפה-מנהלת באימפקט פירסט. "השותפות עם מיקרוסופט לא רק נותנת משנה תוקף לגישה שלנו, היא גם צפויה לאפשר לחברות הפורטפוליו שלנו למצוא דרכים חדשות לצמיחה. אנו שמחים להתחיל לעבוד עם מיקרוסופט ולמנף את הידע, הקשרים והמומחיות שלה".
 
אימפקט פירסט היא חלק מ–Pitango Community Ventures ובראש הוועדה המייעצת שלה עומד חמי פרס, שותף מייסד ומנהל של קרן פיטנגו. אימפקט פירסט מתמחה במציאת וסינון סטארטאפים, שיניבו תועלת חברתית ורווח כלכלי, סיוע ליזמים של סטארטאפים חברתיים-טכנולוגיים בהגדרת החזון שלהם וניהול אקטיבי של השקעות חברתיות מבוססות טכנולוגיה.

יזמות חברתית להצלחה



 
 
Bookmark and Share