Telecom News - משחק התכנות הגדול של בתיה"ס בארץ החל באמצעות המשחק CodeMonkey

משחק התכנות הגדול של בתיה"ס בארץ החל באמצעות המשחק CodeMonkey

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> משחק התכנות הגדול של בתיה"ס בארץ החל באמצעות המשחק CodeMonkey
"משחק התכנות הגדול" של בתי הספר בישראל יצא לדרך באמצעות המשחק CodeMonkey
מאת: מערכת Telecom News, 18.3.15, 21:04שחר בר אור
 
בסוף המסלול של התחרות הארצית במשחק מחשב מחכים לבתי הספר פרסים בשווי כולל של 100,000 ש"ח. מטרת התחרות היא ללמוד לכתוב שורות קוד בשפת תכנות באמצעות ה-– CodeMonkey  משחק מחשב חווייתי, שפותח ע"י סטארטאפ ישראלי.

תחרות ארצית במשחק מחשב מהנה המלמד את יסודות התכנות יצאה לדרך ב-13.3.15. במשחק משתתפים עשרות אלפי תלמידים ממאות בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים. מטרת התחרות היא ללמוד לכתוב שורות קוד בשפת תכנות באמצעות ה- CodeMonkey - משחק מחשב חווייתי, שפותח ע"י  הסטארטאפ הישראלי בשם זה. במיזם לוקחים חלק המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) וחברות הטכנולוגיה הבינלאומיות סאנדיסק, קוואלקום ומארוול, שיתרמו פרסים בסכום של 100,000 ש"ח. 
 
המדובר במשחק מבוסס רשת הפועל על גבי כל דפדפן, בו מתבקש השחקן לסייע לדמות הקוף לאסוף בננות, תוך התגברות על מכשולים שונים, ע"י כתיבת שורות קוד בשפת תכנות. המשחק, שכולל 90 שלבים, חושף בפני המשחקים נושאים שונים מתחום מדעי המחשב ומפתח מיומנויות שונות כגון פתרון בעיות, תכנון, חשיבה גיאומטרית, מתמטיקה ואף אנגלית.

חברת הסטארטאפ CodeMonkey נוסדה בידי האחים יונתן ועידו שור לפני כשנתיים, ומאז הושק המשחק הוא זכה בפרסים ומשתמשים בו תלמידים רבים ברחבי העולם
 
גילה בן הר, מנכ"לית מטח: "המפגש הראשון עם CodeMonkey נערך במאיץ הטכנולוגי של המרכז– MindCET. שמחנו לאמץ את המוצר כחלק מהיצע הפתרונות, שאנו מציעים לשוק החינוך בישראל".
 
שחר בר אור, (בתמונה למעלה), מנכ"ל סאנדיסק ישראל וסגן נשיא חטיבת הנדסת המובייל בסאנדיסק: "בסאנדיסק ישראל מושקעים משאבים לעידוד לימודי מדעים מדויקים בישראל. חלק מהמדיניות הזו היא לחשוף את התלמידים לתכנות בסיסי, שהוא כבר מקצוע חובה בחלק ממדינות ה-OECD וכישור חיים בסיסי בעידן המהפכה הטכנולוגית. אני מקווה, שחברות נוספות תצטרפנה ליוזמות החינוכיות השונות ובכך תשתתפנה באחריות על עתיד החינוך וההייטק בישראל".
 



 
 
Bookmark and Share