Telecom News - המשקיע מיפן Ken Samurai התלהב מהסטארטאפים והכפיל פרס ראשון

המשקיע מיפן Ken Samurai התלהב מהסטארטאפים והכפיל פרס ראשון

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> המשקיע מיפן Ken Samurai התלהב מהסטארטאפים והכפיל פרס ראשון
בתחרות סטארטאפים מישראל, יפן ותורכיה, שנערכה בבית גוגל בת"א, התלהב היזם והמשקיע היפני Ken Samurai מהמיזמים שהוצגו עד כי החליט בספונטניות להשקיע 200 אלף דולרים (במקום 100 אלף דולרים) ל-2 המקומות הראשונים. 
מאת: אבי וייס, 25.3.15, 10:30Ken Samurai

מאות היזמים, המשקיעים, המנטורים והמנהלים, שהשצטופפו בקומת הסטארטאפים בבית גוגל בת"א ב-22.3, בתחרות הסטארטאפים תחת השם: Startup Fusion: Turkey, Japan & Israel Pitch Night, לא יוכלו לשכוח את הערב המרגש הזה, בו הופיעו על במה אחת 12 סטארטאפים מ-3 מדינות (ישראל, יפן ותורכיה). בסיומו של הערב, מרוב התלהבות מהרמה המעולה של המיזמים שהוצגו, החליט אחד מנותני החסות הראשיים של האירוע: Ken Samurai (בתמונה משמאל, השם המלא שלו הוא: Kentaro Sakakibara), היזם, המשקיע והמנכ"ל של Samurai Incubate, על הכפלת התרומה האישית שלו לאירוע ולתת 2 פרסים של 100 אלף דולרים כל אחד, ל-2 זוכים (במקום זוכה אחד) במקום הראשון. 

לאירוע הזה היו שותפים ונותני חסות רבים, ליוזמה מוצלחת וייחודית, ובראשם: Samurai Incubate, TheHive by Gvahim ו-ONEN Consultancy - Turkey. 

צוות השופטים (בתמונה משמאל) צוות השופטיםכלל משקיעים ומנטורים מיפן, ישראל ותורכיה. לישראל הגיעה משלחת די מרשימה של יזמים, משקיעים ומנטורים מתורכיה, כדי לחבור ל"אומת הסטארטאפים" ולפתוח ערוצי שת"פ. היפנים לא היו צריכים לנסוע רחוק, כי הם כבר כאן, בחממת Samurai House Israel בתל-אביב. 

רשימת הסטארטאפים שהתחרו:

1. סטארטאפים שנבחרות ע"י TheHive TLV:

א. Localeyestlv - מפתחים (ליתר דיוק: מפתחות, כי המיזם הזה הוא על טהרת הנשים), פלטפורמה המקשרת בין אנשים בעלי רקע דומה באותו איזור גיאוגרפי, עם רקע אישי דומה (דוגמת ארץ מוצא), פורטל ורשת חברתית המכוונת בעיקר לעולים חדשים, מהגרים, תיירים וכל מי שמחפש חברים בעלי מוצא זהה.

ב. Quartet - מפתחים מערכת 3D בשם GIS on Demand למפות והפיכת תמונות רגילות של עיר לתל-ממד בזמן אמת.

ג. ThemeGO - מפתחים פתרון מלא למבקרים בפרקי שעשועים גדולים. זו למעשה רשת חברתית משולבת מדריך טיולים עבור המבקרים בפארקים הגדולים ברחבי העולם.

ד. Bablic - פיתחו מערכת לתרגום אתרים ולהתאמתם לשפה מקומית בכל מדינה. הכל אוטומטי ושקוף לבעל האתר.

ה. Soap - מפתחים פתרון חדשני (משולב חומרה ותוכנה) לבעיית הקלטת הקול בזמן הקלטת וידיאו מסמאטרפונים.   

ו. Dogiz - פיתחו אפליקציה חברתית לאוהבי כלבים. לכל כלב יש דף משלו ברשת חברתית חדשה לכלבים, עם כל מה שנדרש לבעלי הכלבים, בכל תחום. 

2. סטארטאפים שנבחרו והגיעו מתורכיה: 

ז. Anrtopi - בנו מערכת למידה אינטראקטיבית לבתי הספר, מבוססת על טאבלטים המשולבים עם משחקים לצרכי לימוד ומשחקים חברתיים קבוצתיים בהתאם לכיתות הלימוד. 

ח. Ingenious - מחליפים את השלט רחוק הקיים כיום לכל מכשיר קצה בבית, במערכת של שלט רחוק אחיד ומתקדם, מערכת הלומדת את המשתמש והרגליו וחוסכת אנרגיה בבית. מדובר בפתרון המתאים ל"בית חכם" עתידי.

ט. FoxInHome - פיתחו מערכת לשליטה על מערכת התאורה בבית באמצעות זיהוי קולי ללא כל צורך בשלט רחוק או איזה מערכת אחרת. 

3. סטארטאפים שנבחרו ע"י MillionTimes: 

י. Aniwo 
- פיתחו לפלטורמה לקישור בין סטארטאפים למשקיעים. כרגע הפלטפורמה כוללת כ-200 סטארטאפים, רובם יפנים, ויש בה שת"פ עם חברות ענק מיפן ומשקיעים יפנים מובילים. 

י"א. MuzicApps - פיתחו מערכת להפקת ולהפצת מוזיקה, שבה כל אחד יכול לייצר בקלות ובמהירות מוזיקה איכותית, גם ללא כל ידע מוקדם במוזיקה. המערכת מופעלת על טאבלט או סמארטפון. 

י"ב. nearO - מפתחים מערכת, שאמורה לפתור את בעיית שיכחת ילדים ברכב ואת בעיות חטיפת ילדים ואבדן ילדים. המערכת מבוססת על צמיד כפול: להורה ולילד, עם יכולת שליטה וחיווי קלים. 

הזוכים

מקום שלישי: Quartet עם מערכת GIS on Demand והפרס: שנת ייעוץ ב-PWC.
מקום שני: Soap. הפרס: חבילת מדיה מלאה של Krypton Venture Capital.
מקום ראשון: Dogiz. הפרס: 100 אלף דולרים.
מקום ראשון: ThemeGO. הפרס: 100 אלף דולרים.

תמונות של הזוכים בפרסים במקומות השני והראשון (מלמעלה למטה. לחיצה על התמונה מגדיה אותה):
הזוכה במקום השני

הזוכה במקום הראשון - 1

הזוכה במקום הראשון - 2



 
 
Bookmark and Share