Telecom News - מיקרוסופט השיקה אתר מרכז מו"פ חדש בחיפה ומגייסת מהנדסים וחוקרים

מיקרוסופט השיקה אתר מרכז מו"פ חדש בחיפה ומגייסת מהנדסים וחוקרים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מיקרוסופט השיקה אתר מרכז מו"פ חדש בחיפה ומגייסת מהנדסים וחוקרים
מיקרוסופט השיקה את אתר מרכז המו"פ החדש בחיפה ומגייסת מהנדסים וחוקרים
מאת: מערכת Telecom News, 25.3.15, 13:52אתר מיקרוסופט החדש

הבניין החדש משתרע על פני 7,500 מ"ר וערוך לקלוט עשרות עובדים נוספים. בימים אלה מגייסת החברה מהנדסים וחוקרים לאתר החדש.
 
מיקרוסופט השיקה היום בארץ את אתר המו"פ החדש של החברה בחיפה, שמרחיב ומשדרג את פעילויות המו"פ בישראל. הבניין החדש, במתחם מת"ם, מחליף בניין קודם, ששרת את החברה מאז הקמת מרכז המו"פ בחיפה ב- 1991 והיה בשעתו הראשון מחוץ לגבולות ארה"ב. בשנת 2006 החליטה מיקרוסופט להרחיב את פעילות המו"פ בישראל והקימה את אתר המו"פ בהרצליה פיתוח. עתה, כאמור, משיקה החברה את האתר בחיפה, שמהווה קפיצת מדרגה בפעילות המחקר והפיתוח בישראל.

הבניין החדש משתרע על פני שטח של 7,500 מ"ר, הגדול ב-50% משטחו של הבניין הקודם. הוא כולל לובי ו-4.5 קומות הצופים לים. 

הבניין, שבנייתו נמשכה קרוב לשנתיים, מאכלס עתה 150 מהנדסים ועובדים והוא ערוך לקלוט עשרות עובדים נוספים. בימים אלה מרחיבה החברה את מצבת העובדים ומגייסת מהנדסים וחוקרים לאתר החדש.  

האתר מיישם קונספט עבודה חדשני, שמבוסס על "שכונות", דהיינו: 33 חללי עבודה, שכל אחד מהם משרת צוות עבודה נפרד. הארכיטקטורה הפנימית של כל "שכונה" מאפשרת תקשורת פתוחה וזורמת בין חברי כל צוות לצורך שת"פ יעיל יותר, תוך הפרדה מצוותים אחרים.     

הבניין החדש הוא מהאתרים המתקדמים והחכמים ביותר בתעשיית ההייטק בישראל והוא מכיל מגוון טכנולוגיות מתקדמות כמו: רצפה צפה, מערכת בקרת מבנה מתוחכמת ומעליות חכמות. הוא מתאפיין גם בעיצוב מרשים כולל: מדפסת מים מבוססת קינקט (מזרקה היוצרת צורות מים צבעוניות כתגובה לתנועות גוף של מי שעומד מולה) מסכי מולטימדיה נעים על גבי מסילות, בית קפה לעובדים עם דק שמשקיף לים וגג מרהיב לאירועים.

ההשקה התקיימה היום בנוכחות סומא סומאסגר, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט, האחראי על המו"פ בתחומי הענן והמחשוב הארגוני ואחראי בנוסף על 3 מרכזי המו"פ האסטרטגיים של החברה בעולם (ישראל הודו, וסין), יורם יעקובי, מנכ"ל מרכז המו"פ בישראל, אבי נתן, ממייסדי מרכז המו"פ בחיפה ב-1991 ומנהלו במשך כ-10 שנים, ופרופ' משה טננהולץ, שמנהל את מרכז המחקר המשותף לטכניון ולמיקרוסופט.

יורם יעקובי: "השקת הבניין החדש מעידה על הרחבה נוספת של פעילות המו"פ בישראל, במישור התשתיתי, במישור המיזוגים והרכישות ובהרחבת כוח האדם. חיפה נתנה את האות לכניסת המו"פ של מיקרוסופט לארץ וההצלחות הטכנולוגיות מאז הובילו להחלטה להרחיב אתר זה, שמהווה אבן שואבת לאנשי מקצוע בחיפה ובצפון הארץ. אנו ערוכים עתה להרחבת פעילות המו"פ בחיפה עם גיוס כוח אדם משמעותי נוסף".  

בתמונה מימין לשמאל: אלי כרמון, סמנכ"ל הכספים של מרכז המו"פ, יורם יעקוביסומא סומאסגר, אבי נתן.
קרדיט צילום: תומר פולטין.

מיקרוסופט



 
 
Bookmark and Share