Telecom News - רשויות הגנת המידע באירופה אישרו הסכם עיבוד נתונים עם אמזון - AWS

רשויות הגנת המידע באירופה אישרו הסכם עיבוד נתונים עם אמזון - AWS

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> רשויות הגנת המידע באירופה אישרו הסכם עיבוד נתונים עם אמזון - AWS
רשויות הגנת המידע באירופה אישרו הסכם עיבוד נתונים עם אמזון - AWS
מאת: מערכת Telecom News, 31.3.15, 12:51AWS

ללקוחות מסביב לעולם מובטח, שהתוכן שלהם מקבל אותן רמות גבוהות של הגנת נתונים בהתאמה לחוקי הקהילה האירופית, ללא קשר לאזור תשתיות AWS בו הם בחרו מסביב לעולם.

חברת  AWS (אמזון ווב סרוויסס) הודיעה היום, שרשויות הגנת המידע באיחוד האירופי הידועות כקבוצת העבודה של סעיף 29, אישרו את הסכם עיבוד הנתונים עם AWS DPA, שמבטיח ללקוחות, שהחברה עומדת בתקנים המחמירים של חוקי הגנת המידע של ה-EU.

משמעות אישור AWS DPA, שמכיל את סעיפי ההסכמים החוזיים הסטנדרטיים (נקרא לעיתים גם Model Clauses) , היא, שלקוחות AWS, שמבקשים להעביר מידע אישי מאזור האיחוד הכלכלי האירופי (EEA) למדינות אחרות, יעשו זאת בידיעה, שהתוכן שלהם מאוחסן ב-AWS יזכה להגנה באותה רמה גבוהה, שהוא מקבל ב-EEA.

הענן של AWS נמצא כבר בשימוש נרחב ברחבי ה-EU. לקוחות AWS נהנו תמיד מהחופש לבחור במקום בו יאחסנו ויעבדו את החומרים שלהם, בידיעה, ש-AWS לא תעביר את התכנים שלהם מהמיקום הנבחר על ידם. ללקוחות יש גישה ל-11 אזורים של AWS מסביב לעולם, ובתוכם 2 אזורים ב-EU - אירלנד (דבלין) וגרמניה (פרנקפורט), שמורכבים מאזורי זמינות רבים ללקוחות הבונים אפליקציות מאובטחות וזמינות. ה-DPA עם ה-Model Clauses נותן ללקוחות AWS יותר בחירה בכל הקשור להגנה על נתוניהם ומבטיח להם, שהתוכן שלהם מקבל אותן רמות גבוהות של הגנת נתונים בהתאמה לחוקי הקהילה האירופית, ללא קשר לאזור תשתיות AWS בו הם בחרו מסביב לעולם. ה-DPA זמין עתה לכל הלקוחות הדורשים זאת.

ד"ר ורנר ווגלס, מנהל הטכנולוגיה הראשי ב-Amazon.com: "האבטחה, הפרטיות וההגנה על נתוני לקוחותינו הם בעדיפות העליונה שלנו. אספקת DPA ללקוחותינו, באישור רשויות הגנת הנתונים של ה-EU, מהווה דרך נוספת בה אנו מבטיחים להם, שהם יקבלו את הרמות הגבוהות ביותר של הגנה על הנתונים שלהם ע"י AWS. השקענו זמן רב בבניית כלים, כגון בקרת אבטחה והצפנה, כדי לאפשר ללקוחות להגן על התשתיות ועל התכנים שלהם. תמיד נשאף לספק את רמת אבטחת נתונים הגבוהה ביותר עבור לקוחות AWS ב-EU ובעולם כולו".
הגנת מידע



 
 
Bookmark and Share